استایل قرمز بهاره رهنما و همسرش در یک فروشگاه لباس

منبع: کولاک

348

1398/11/13

21:28


بهاره رهنما یکی از بازیگرانی است که همیشه با حواشی زیادی روبرو بوده است. ازدواج دوم او با امیرخسرو عباسی یکی از مهمترین حاشیه های زندگی او است. همانطور که می دانید بهاره رهنما در صفحه شخصی اش عکس هایی از خود و همسرش با استایل های مختلف منتشر می کند که بسیار موردتوجه مردم قرار گرفته است. در این بخش عکس بهاره رهنما و همسرش با استایل قرمز را مشاهده می کنید.

بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسرش

عکس بهاره رهنما

عکس بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲، اراک) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. مهدی عیوض خانی با بهاره رهنما در سال ۱۳۹۷ ازدواج کرد و جشن عروسی خود را در تالاری در منطقه ۱۹ تهران در محله دولت خواه تالار تشریفاتی قصر کثری برگزار کرد و شاهد ازدواج این دو زوج آقای محمدرضا نادی بوده است

همسر سابق او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد. بهاره رهنما در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت.او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود[۳] و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۹۲) به حامیان حسن روحانی پیوست. حضور گستردهٔ او در شبکه‌های اجتماعی انتقادات زیادی را از طرف کاربران این شبکه‌ها متوجه او نموده‌است.

بیوگرافی امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما

امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است که بهاره رهنما مدتی پیش تبلیغات این محصولات آرایشی را انجام می داد .

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو