لیست جوان‌ترین ثروتمندان جهان در سال ۲۰۲۰ + عکس و جزئیات

لیست جوان‌ترین ثروتمندان جهان در سال ۲۰۲۰ + عکس و جزئیات


منبع: کولاک

137

1398/11/14

12:57


ترجمه: سمیرا فیض آبادی: در این مطلب به معرفی جوان‌ترین ثروتمندان جهان در سال ۲۰۲۰ می پردازیم. میلیارد شدن، چیزی نبوده که یک دهه قبل در مورد  آن خیلی صحبت بشود و نسل ها طول کشیده تا جوان‌ها  به این نوع ثروت دست یابند. با این حال، از زمان بروز انقلاب دیجیتال ، بسیاری از مردم در سراسر جهان موفق شده اند در سن کمتر از ۳۰ سالگی میلیارد شوند. از میراث خانوادگی، مشاغل خانوادگی گرفته تا استارت آپ های فناوری عامل ثروت شدن میلیاردرهای جوان است . امروز بیش از هر زمان دیگری میلیاردرهای جوان در جهان به چشم می‌خورند که جوانترین آنها در جهان فقط ۲۱ سال سن دارد! بدون هیچ صحبت دیگری ۱۰ ثروتمند جوان دنیا را به شما معرفی می کنیم.

جوان‌ترین ثروتمندان جهان در سال 2020

جوان‌ترین ثروتمندان جهان در سال ۲۰۲۰
  1. کایلی جنر

جوان‌ترین میلیارد جهان یک چهره رسانه‌ای معروف آمریکایی، کایالی جنر است. کایلی ۲۱ سال سن دارد و صاحب برند لوازم آرایشی کایلی است. او یک چهره خودساخته است که صاحب ۱۰۰ درصدی سهام شرکت لوازم آرایشی خودش می‌باشد. ارزش خالص دارایی او بیش از یک میلیارد دلار می‌شود. او در سال ۲۰۱۵، ۲۵۰ هزار دلار از درآمد مدلینگ خود را در یک شرکت خارجی سرمایه گذاری کرد تا ۱۵ هزار کبت لب اول خود را تولید کند که در سال ۲۰۱۵ فروش آن را با ۲۹ دلار آغاز کرد. کیم کارداشیان، بازیگر و مدل معروف آمریکایی خواهر نانتی اوست.

کایلی جنر

کایلی جنر
  1. الکساندرا اندرسن

الکساندرا اندرسن خواهر کتارینا آندرسن و دومین میلیادر جوان جهان در سال ۲۰۲۰ است.  او نیز همانند خواهرش، در سال ۲۰۰۷ صاحب ۴۲ درصد از  سرمایه شرکت پدرش، فِرد،  شد و حالا ثروت او تقریبا ۱.۴ میلیارد دلار است. الکساندرا ۲۲ سال سن دارد و اهل کشور نروژ است.

الکساندرا اندرسن

الکساندرا اندرسن
  1. کاتارینا آندرسن

سومین میلیارد جوان دنیا، جوانی نروژی به نام کاتارینا آندرسن است که ۲۳ سال سن دارد. او هم مانند خواهرش ثروتش را از پدرش به ارث برده است. او صاحب ۴۲ درصد سرمایه پدرش شد. پدر او، جان آندرسن که این شرکت را تاسیس کرد همچنان این شرکت را تاسیس می‌کند که صاحب ۷۰٪ آرا ، از طریق ساختار سهم طبقه ای است.

کاتارینا آندرسن

کاتارینا آندرسن
  1. گوستاو مگنار ویتزو

گوستاو مگنار ویتزو  چهارمین میلیارد جوان جهان در سال ۲۰۲۰ است. درسن ۲۶ سالگی ارزش دارایی او ۳ میلیارد دلار است.  به لطف ۵۰ درصد سهام Salmar ASA که توسط پدرش و موسس شرکت وی ، گوستاو ویتزو به وی داده شده است. سلمر پیشگام صنعتی شدن پرورش ماهی در نروژ بود و این شرکت را قادر ساخت تا بودجه بسیار بالاتری داشته باشد و بنابراین سود بیشتری کسب کند. گوستاو مگنار ویتزو در  کوروا، نروژ زندگی می‌کند.

گوستاو مگنار ویتزو

گوستاو مگنار ویتزو

 


همچنین بخوانید:

معرفی پولدارترین ورزشکاران جهان در سال ۲۰۲۰ +ویدیو


  1. ایوان اشپیگل

پنجمین ثروتمند جوان، پسری جوان به نام ایوان اشپیگل است.  ایوان موسس شرکت رسانه‌ای، اپلیکیشن پرطرفدار اسنپ چت Inc،  به همراه همکلاس قدیمی‌اش بابی مورفی است و مدیر عامل این شرکت است.  تقریباً ۲۰۳ میلیون نفر هر روز برای ارسال عکس ها و فیلم های ناپدید شده از آن استفاده می کنند. ارزش خالص دارایی‌های اشپیگل که ۲۸ سال سن داد، ۲.۱  میلیارد دلار  است و فارغ التحصیل دانشگاه «استندفورد» با مدرک لیسانس در طراحی محصول است.

ایوان اشپیگل

ایوان اشپیگل
  1. جان کالیسون

جان کالیسون دو سال از برادرش،  پاتریک کالیسون کوچکتر است، پاتریک دهمین جوان ثروتمند جهان است. جان بنیان گذار یک تجارت نرم‌افزاری در ایالات‌متحده به نام “Stripe” است.  جان زمانی که در دانشگاه بوستون دانشجو بود ایده “Stripe” به ذهنش رسید و بعد از آن با سرمایه گذاری ۲۴۵ میلیون دلاری روی آن در سال ۲۰۱۹،   ارزش این شرکت به ۲۰.۲۵ میلیارد دلار رسید. جان که ۲۸ سال سن دارد ، به همراه برادر بزرگترش که یکی دیگر از صاحبان استریپ است در در حومه ایرلند نزدیک لیمریک متولد شد و در همان جا رشد کرد.ارزش خالص دارایی جان ۲.۱ میلیارد  دلار است. یکی از  تفریحات و سرگرمی‌های مورد علاقه جان دویدن و پیاده روی است.

جان کالیسون

جان کالیسون
  1. لودویگ تئودور براون

لودویگ تئودور براون ۲۹ سال سن دارد و صاحب ۱۰ درصد از سهام صاحب ۱۰ درصد از کمپانی دستگاه‌های پزشکی B. Braun Melsungen است که اولین بار در سال ۱۸۳۹ به عنوان یک داروخانه‌ی کوچک که داروهای گیاهی می‌فروخت، شروع به فعالیت کرد. در سال ۱۹۷۷ میلادی، پدر لودویگ این کمپانی را توسعه داد و  هم اکنون یکی از شرکت‌های بزرگی است که ابزار پزشکی را به طور عمده تولید و عرضه می‌کند. امروز این شرکت بیش از ۶۰ هزار کارمند در سراسر جهان دارد و در تولید شیوه‌های تزریق برای ابزارهای جراحی تخصص دارد. ارزش دارایی‌ لودویک یک میلیارد دلار است.

لودویگ تئودور براون

لودویگ تئودور براون
  1. آنا کسپرزاک

او یکی از صاحبان شرکت دانمارکی تولید کفش اکو (ECCO) است. او خواهر کوچکتر آندره کسپرزاک است که همراه مادرشان این شرکت را اداره می‌کنند که آن را به ارث برده‌اند و از فروش محصولات این شرکت سالانه درآمد قابل توجهی دارند. کسپرزاک اسب‌سوار ماهری است و در المپیک سال ۲۰۱۶ در ریودوژانیرو مقام چهاردهم را کسب کرد. او در حال حاضر صاحب یک باشگاه سوار کاری اسب در هادرسلو، دانمارک است، جایی که زندگی می‌کند. آنا در حال حاضر ۲۹ سال سن دارد و ارزش خالص دارایی او یک میلیون دلار است.

آنا کسپرزاک

آنا کسپرزاک
  1. جوناتان کی ووک

جوناتان چهار سال از  برادرش جفری کوچک‌تر است؛ جفری هفدهمین جوان ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است. او به همراه برادرش شرکت هلدینگ Empire Group اداره می کنند که از پدرشان والتر کی ووک به آنها ارث رسیده است. او همچنین از پدرش سهام املاک Sun Hun Kai است و اکنون در سن ۳۰ سالگی صاحب ۲.۳ میلیارد دلار ثروت است. او در دانشگاه کرنل در رشته مدیریت تحصیل کرده و در هنگ کنگ زندگی می‌کند.

جوناتان کی ووک

جوناتان کی ووک
  1. پاتریک کالیسون

دهمین جوان ثروتمند دنیا در سال ۲۰۲۰، پاتریک کالیسون جوان ۳۰ ساله ایرلندی است. او همراه برادرش جان،  بنیان‌گذار و مدیرعامل «استرایپ»  است. شرکت استرایپ یک موسسه پرداخت آنلاین در سنفرانسیسکو، کالیفرنیا است. جان و پاتریک، این دو برادر ایرلندی وقتی در کالج بوستون مشغول تحصیل بودند ایده این شرکت به ذهنشان رسید الون مسک و پیتر تیل هردو در استریپ سرمایه گذاری کردند و این شرکت خیلی زود به سوددهی قابل توجهی رسید. ارزش خالص دارایی پاتریک کالیسون در سن ۳۰ سالگی  ۲.۱ میلیادر دلار براورد شده است.

پاتریک کالیسون

پاتریک کالیسون

جوان‌ترین ثروتمندان جهان در سال ۲۰۲۰ منبع: wealthygorilla

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو