دانلود انیمیشن سینمایی سفر بزرگ The Big Trip 2019

منبع: دانلود ها

86

1398/11/14

20:51


انیمیشن-The-Big-Trip-2019

نام انیمیشن: The Big Trip – سفر بزرگ

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن سفر بزرگ (The Big Trip) در مورد پاندای کوچکی است که به اشتباه توسط یک چوب لباسی مسخره در یک اتاق گیر می افتد. خرس و گوزن و ببر و خرگوش ماجراجویی خودشان را شروع می کنند و قصد دارند که پاندا را که هم اکنون توسط این ماجرا، گیر افتاده و به جای دیگری منتقل شده است را به خانه اش بازگردانند. این ماجراجویی شگفت انگیزی است که است که بسیار سرگرم کننده دنبال می شود و آن ها قرار است از طریق بیابان به منطقه اصلی پانداها برسند. پاندا حق دارد که در این سفر به دنبال کمک دوستانش باشد و آن ها هم در یک سفر دشوار و بزرگ قصد دارند که به وی کمک کنند.

در انیمیشن The Big Trip ماجراهای زیادی وجود دارد و فضای کمدی همه جای آن را گرفته است. این پاندا بسیار بامزه است و حتی گروهی از خرس های بزرگ قصد ندارند که به وی کمک کنند. اما گروهی دیگر هم قصد آسیب زدن به وی را دارند. خرگوش و خرس باید از وی محافظت کنند و این محاظفت می تواند به قیمت گم شدن خودشان تمام شود. پاندای های پدر و مادر به دنبال کودکشان هستند و خرس هم کم کم درمی یابد که این ماموریت را باید به اتمام برساند. محیط زیبایی را در انیمیشن مشاهده می کنیم و همه ی حیوانات دیگر دست به کار می شوند تا از طریق یک همکاری گروهی، این ماموریت را به سرانجام برسانند. آن ها پرواز می کنند و به زیر دریا می روند. از حیوانات دیگر کمک کی گیرند و در نهایت جالب خواهد بود که سرنوشتشان چه طور رقم خواهد خورد.

info

A goofy stork mistakenly delivers a baby panda to the wrong door. A bear, a moose, a tiger and a rabbit set on an arduous but fun filled adventure through wilderness to return the panda to its rightful home.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود زیرنویس انگلیسی

—————

دانلود با کیفیت BluRay 1080p انکود YTS

دانلود با کیفیت BluRay 720p انکود YTS

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو