دانلود انیمیشن A Shaun the Sheep Movie Farmageddon 2019

منبع: دانلود ها

82

1398/11/14

21:07


انیمیشن-A-Shaun-the-Sheep-Movie-Farmageddon-2019

نام انیمیشن: A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon – بره ناقلا: فارماگدون

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۸۶دقیقه

کیفیت: BluRay 1080p / BluRay 720p

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن بره ناقلا: فارماگدون در مورد ماجراجویی چدید گوسفندان پر ماجرای ما است که این بار توسط یک بیگانه فضایی دچار دردسر می شوند. آن ها در نزدیکی مزرعه بیگانه ای را می بینند و قصد دارند دوباره به ماموریتی بزرگ اعزام شوند. آن ها باید یک سازمان شیطانی را از کار بیاندازند و در یک عملیات قهرمانانه، این سازمان را نابود سازند. همه چیز برای کوسفندان با ترس شروع می شود و زمانی که فکرش را نمی کنند، یکی از دوستان شان توسط سفینه فضایی سرقت می شود. حال آن ها باید قبل از اینکه گوسفندان دیگری هم گیر بیفتند این سازمان را پیدا کرده و گیر بیاندازند. سازمانی که یک خرگوش را به ماجرا وارد می کند و قصد دارد که به آن ها کمک کند.

انیمیشن A Shaun the Sheep Movie Farmageddon دوباره همان بازیگوشی های همیشگی بره های پرماجرا را تداعی می کند و صاحب این مزرعه هم وارد متن ماجرا می شود. او از هیچ چیز خبر ندارد و در حالی که سگ نگهبان فکر می کند همه ی این ها کار بره های ناقلا است، این بار به اشتباه خودش پی می برد. او حال باید به کمک بره ها برود و در این ماموریت سر دسته گروه باشد. شب هنگام همه چیز آغاز می شود و بره ها پرواز کنان به دنبال راه نجاتی هستند. البته خود بره ها هم می دانند که ماجرا از چه قرار است و در این میان خوش گذرانی می کنند. بره هایی که باز هم می خواهند صاحبشان از چیزی خبردار نشده باشد و برای این منظور کار سختی دارند.

info

When an alien with amazing powers crash-lands near Mossy Bottom Farm, Shaun the Sheep goes on a mission to shepherd the intergalactic visitor home before a sinister organization can capture her.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود با کیفیت BluRay 1080p انکود توسط YTS

دانلود با کیفیت BluRay 720p انکود توسط YTS

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو