دو ستاره دیگر در جمع بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود

منبع: آی سینما

103

1398/3/29

01:56


دو ستاره دیگر در جمع بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود

آی سینما: اولیویا وایلد و جان هم به جمع بازیگران فیلم پرستاره کلینت ایستوود پیوستند. این درام با عنوان «ریچارد جیوول» داستان مردی به همین نام را روایت می‌کند که به بمب گذاری در جریان المپیک آتلانتا در سال ۱۹۹۶ متهم شد.

پیش از این حضور پل والتر هاوزر در نقش جیوول، سم راکول در نقش وکیل او و کتی بیتس در نقش مادرش قطعی شده بود. الیویا وایلد در فیلم جدید ایستوود نقش یک خبرنگار و جان هم نقش یک مامور اف‌بی‌آی را بازی خواهند کرد.

فیلم بر اساس مقاله منتشر شده در نشریه ونیتی فر ساخته می‌شود و داستان ریچارد جیوول را روایت می‌کند که یک نگهبان امنیتی بود اما متهم شد در جریان المپیک آتلانتا در پارک سنتینال بمبی کار گذاشت و بعد خودش مدعی شد آن را پیدا کرده تا پاداش بگیرد.

اف‌بی‌آی ۸۸ روز بعد از جیوول رفع اتهام کرد اما اعتبار و شهرت او خدشه دار شد و سلامتی‌اش به خطر افتاد. ماجرای تراژیک او وقتی کامل شد که چند سال بعد قصد پیوستن به نیروی پلیس را داشت اما به دلیل سکته قلبی در ۴۴ سالگی درگذشت.

این فیلم را کمپانی برادران وارنر تولید می‌کند و قرار بود لئوناردو دی‌کاپریو و جونا هیل در «ریچارد جیوول» بازی کنند که انصراف دادند اما همچنان جزو تهیه کنندگان خواهند بود. بیلی ری هم فیلمنامه را می‌نویسد.

فیلم جدید کلینت ایستوود را قرار بود فاکس تهیه کند اما بعد از ادغام این کمپانی با دیزنی تولید آن به برادران وارنر رسید.

9410

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو