برای دریافت اطلاعات هتل های کیش همین حالا اینجا را کلیک کنید.

هتل های ساحلی، مناسب برای آن ها که در جست و جوی آرامش هستند!

زمانی که تصمیم می گیریم به سفر برویم، دلایل مختلفی را در سر داریم اما جدا از انجام کارهایی مانند تفریح، خرید یا بازدید از جاذبه های گردشگری، تمدد اعصاب و استراحت همواره یکی از هدف های اصلی در سفر است. شاید باور این موضوع کمی دشوار به نظر برسد اما می توان در جزیره کیش، نقاطی را پیدا کرد که ارزان و در عین حال، دنج و آرامش بخش هستند.

اگر به دنبال یک هتل راحت و ارزان هستید، هتل شباویز کیش می تواند یک انتخاب مناسب باشد. این هتل ساحلی از امکانات معمول مانند یخچال و تلویزیون برخوردار است و خدماتی از قبیل اینترنت، رستوران و ترانسفر فرودگاهی را به مشتریان خود ارائه می کند. هتل شباویز مجموعه ای ویلایی است و فضای سبز زیبای آن اغلب مورد علاقه و توجه مسافران است. این مجموعه در مسیر جاده جهان قرار دارد که دور تا دور جزیره کیش کشیده شده است. گفتنی است، جاده جهان یکی از جاذبه های جزیره کیش به حساب می آید که می توان در آن به رانندگی پرداخت و از مناظر زیبای این جاده لذت برد. در کنار جاده ماشین رو، مسیری هم برای تردد دوچرخه اختصاص داده اند که می تواند بر لذت تردد در این مسیر، اضافه کند.

الی گشت1

از دیگر هتل های نزدیک ساحل در کیش که قیمت مناسبی هم دارد، می توان به هتل گراند اشاره کرد. این مجموعه اقامتی، در فاصله کمی از ساحل واقع شده است و در نزدیکی پاک دلفین ها و شهر زیر زمینی کاریز قرار دارد؛ این فاصله آنقدر اندک است که فاصله شما و این جاذبه های گردشگری با خودرو چیزی نزدیک به 10 دقیقه خواهد بود. هتل گراند، در فضایی به وسعت 6 هزار و 400 متر مربع ساخته شده و موقعیت خوبی نسبت به دریا دارد. از آنجا هم که بیشتر اتاق های این هتل دارای بالکن هستند، می توانید مطمئن باشید که از منظره رو به دریا لذت خواهید برد. علاوه بر این، هتل گراند در فاصله کمی از مرکز خرید مروارید قرار دارد؛ پس اگر به خرید علاقه دارید، اقامت در این مجموعه را در برنامه خود بگنجانید؛ اما اگر به اصالت در کنار نزدیکی به ساحل اهمیت می دهید، بهترین گزینه هتل گلدیس کیش است. قدیمی ترین هتل در تمام جزیره کیش که در سال 1369 ساخته شده و به قیمت های ارزان و فوق العاده اش معروف است. فضای آن نیز گرم و صمیمی است و می توان از سادگی آن لذت برد.

با مراجعه به لینک زیر می توانید با اطمینان خاطر و بصورت آنلاین تور های کیش را مقایسه و رزرو نمایید:

https://www.eligasht.com/tours/تور-کیش/

از دیگر هتل های ساحلی و ارزان می توان به هتل آفتاب شرق اشاره کرد. این اقامتگاه، در منطقه بومی نشین جزیره کیش ساخته شده و از یک معماری زیبا به همراه فضای سبز جذاب برخوردار است. از جاذبه های گردشگری مهمی که در نزدیکی این هتل قرار دارد، می توان شهر زیرزمینی کاریز و بازار عرب‌ ها را نام برد که با خودرو، در فاصله ای کمتر از ده دقیقه با شما قرار دارند. اگر به دنبال هتل های ارزان تر از این باشید، می توانید مواردی را بررسی کنید که با فاصله بیشتری نسبت به شهر قرار گرفته است. با وجود این که رفت و آمد ممکن است کمی با اختلال رو به رو شود اما معمولا برای تردد راحت تر، در این هتل ها سرویس رایگان شهری وجود دارد. برای مثال، هتل ستاره طلایی یکی از هتل هایی به حساب می آید که در نزدیکی پارک آهوان کیش ساخته شده است.

الی گشت2

اگر به خرید علاقه دارید، در هتل ها اقامت کنید!

بخش زیادی از افرادی که به کیش سفر می کنند یا به قصد خرید به این جزیره می روند، یا خرید را در برنامه های خود دارند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، پیشنهاد می کنیم تا محل اقامت خود را در جایی انتخاب کنید که به مراکز خرید نزدیک باشند یا دسترسی از هتل به این مناطق راحت باشد. یکی از این هتل ها، هتل لوتوس است که در نزدیکی مراکز خریدی مانند چینی ها و بازار مروارید قرار دارد و می توان حتی پیاده به این مراکز سر زد. در ضمن، این مجموعه ها از امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ نیز بهره می برند. از سوی دیگر، هتل آنا در نزدیکی همین مراکز خرید واقع شده است و این در حالی است که با معماری زیبا و فضای سبز دل انگیز، اینترنت رایگان و خدمات خوب و متفاوت، یکی از محبوب ترین هتل های کیش محسوب می شود. همچنین، علاوه بر مراکر خریدی که ذکر کردیم، این هتل تنها 5 دقیقه با مرکز خرید سارینا 2 فاصله دارد.

اگر قصد دارید تا هم به ساحل نزدیک باشید، هم به مراکز خرید اما قصد دارید تا هزینه زیادی برای اقامت خود بپردازید، احتمالا بهترین گزینه باید برای شما هتل ققنوس باشد. این هتل نیز مانند هتل آنا جزء مجموعه های اقامتی محبوب در کیش به شمار می آید که در نزدیکی مرکز خرید زیتون و مروارید قرار دارد و فاصله کمی از ساحل نیز قرار گرفته است. از خدمات هتل ققنوس، می توان به کافی شاپ، چایخانه و تاکسی سرویس سنتی اشاره کرد. سفر به کیش برخلاف تصور عمومی، لازم نیست حتما لوکس یا بسیار گران قیمت باشد. می توانیم کمی ماجراجویی کنیم یا در هتل های ساده تر اقامت کنیم.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7