۳ ایده دکوراسیون اتاق خواب برای افزایش بازدهی فریلنسرها

۳ ایده دکوراسیون اتاق خواب برای افزایش بازدهی فریلنسرها


منبع: روزیاتو

201

1398/11/16

19:33


3 ایده دکوراسیون اتاق خواب برای افزایش بازدهی فریلنسرها0

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آمار رشد فریلنسرها روز به روز بیشتر می شود و به همین سادگی می توان متوجه شد که در سالهای آینده، فرهنگ هوم آفیس به شدت مورد استقبال بسیاری از مردم قرار می گیرد.

هر چند که برخی از افراد معتقد هستند کار فریلنس، باعث ایجاد تنبلی و روزمرگی می شود اما برخی دیگر این نظریه را رد می کنند و همه چیز را وابسته به مدیریت شخصی زمان می دانند.

در کل نظرات مختلفی درباره کار فریلنسی وجود دارد اما در حال حاضر یکی از اساسی ترین مسائل در مورد فریلنسرها، این است که محیط کار و خانه با هم ادغام می شوند و در مواردی این موضوع خیلی خوشایند نیست!

افزایش راندمان کار افراد فریلنسر با دکوراسیون مناسب

بسیاری از فریلنسرها فعالیت و کار کردن در فضای کار اشتراکی را ترجیح می دهند اما بسیاری دیگر، ماندن در خانه را بیشتر دوست دارند.

انتخاب فضای کار اشتراکی خیلی سخت نیست زیرا این روزها، تعداد آن ها بسیار زیاده شده است و افراد می توانند با توجه به روحیات خود، بعد مسافت و هزینه، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

در نهایت بعد از کمی تحقیق و جستجو، دغدغه پیدا کردن محیط کار برای دسته از افراد فریلنسر حل خواهد شد اما آن دسته از افرادی که به فضای اشتراکی علاقه ای ندارند و کار در منزل را ترجیح می دهند، کارشان کمی سخت تر می شود، زیرا ممکن است دچار کاهش راندمان شوند!

دکوراسیون منزل، نقش موثری در بازدهی کار دارد. اگر قرار است محیط کار و خانه کاملا یکی باشند، کارتان کمی سخت تر خواهد شد زیرا باید برنامه ریزی درستی برای هر دو مکان داشته باشید. معمولا انتخاب یک اتاق جداگانه در خانه برای کار کردن، بهترین راه حل است اما از آنجایی که بسیاری از خانه ها کوچک و تک خوابه هستند، یا به هر دلیلی امکان جدا کردن محیط کار وجود دارد چند راه حل متفاوت را بررسی می کنیم تا دغدغه های کمتری برای فریلنسرها به وجود آید.

3 ایده دکوراسیون اتاق خواب برای افزایش بازدهی فریلنسرها0

میز کار را کاملا از فضای خواب و استراحت جدا کنید

یکی از مواردی که به شدت بازدهی فریلنسرها را کاهش می دهد این است که فضای کار با فضای استراحت یکی است! برخی از افراد این روند را دوست دارند اما این کار همیشه خوب نیست. یکی بودن محیط کار و استراحت باعث کاهش بازدهی می شود و خیلی وقت ها بدون اینکه حواستان نباشد، کارهایتان روی هم تلمبار می شود و در نهایت متوجه می شوید که یک مشکل بزرگ وجود دارد و نمی توانید کار کنید.

بهتر است یک میز کامپیوتر متناسب با اندازه کامپیوترتان تهیه کنید. معمولا برنامه نویسانی که از دو مانیتور استفاده می کنند، میز کامپیوتر بزرگتر میخرند. اما در صورتی که با یک لپ تاپ کار می کنید می توانید میز کامپیوترهای کوچک بخرید و در قسمت های مختلف اتاق قرار دهید.

البته میز تحریر هم می تواند انتخاب خوبی باشد. از آنجایی که میز تحریرها در مدل های مختلفی تولید می شوند و نمونه های تاشو هم دارند انتخاب بهتری برای اتاق های کوچک هستند.

کتابخانه دیواری یا رومیزی را جایگزین کتابخانه های زمینی کنید

هرچقدر هم که دقیق باشید، شلوغی و نامرتب بودن، تمرکزتان را به هم میریزد. استفاده از کتابخانه هایی که به شکل کمد طراحی شده اند برای افرادی که در منزل کار می کنند خیلی مناسب نیست. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که زمان کار کردن، کتاب، دفترچه و انواع نوت بوک را کنار دستتان قرار می دهید، بهتر است از کتابخانه دیواری استفاده کنید و فاصله ی زیادی بین میزکار و کتاب خانه ایجاد نکنید.

دور بودن کتابخانه از میزکار شما را مجبور می کند تا زمان کار از جایتان فاصله بگیرید و بلند شدن و مجدد نشستن خسته تان می کند و در نتیجه دفعات بعد دفترچه ها را روی میز قرار می دهید و به این شکل اتاقتان بسیار شلوغ خواهد شد. کتابخانه رومیزی هم می تواند انتخاب خوبی برای فریلنسرها باشد.

3 ایده دکوراسیون اتاق خواب برای افزایش بازدهی فریلنسرها0

از پرده های سنگین و تیره برای اتاق خواب استفاده نکنید

در نهایت اگر نتوانستید محیط جداگانه ای برای کار خود در نظر بگیرید و می خواهید یک میز کار به اتاق خوابتان اضافه کنید، پس حواستان به رنگ ها باشد.

رنگ های تیره، به مرور چشمانتان را خسته می کند و محیط اتاق را بسیار دلگیر می کند. هر چند که کار کردن در اتاق خواب باعث کاهش بازدهی می شود، اما در صورتی که همین نکات کوچک اما موثر را رعایت کنید، نتیجه خوبی خواهید گرفت.

پرده های زبرا انتخاب بسیار خوبی برای اتاق خواب فریلنسرها است. معمولا پرده هایی که با پارچه های سنگین مانند مخمل دوخته شده اند، بسیار سخت تر جمع می شوند و محیط اتاق خواب را تاریک می کنند. استفاده از پرده های زبرا برای حل چنین مشکلاتی بسیار موثر است. پرده های زبرا به سادگی جمع می شوند و نور کافی برای اتاق خواب فراهم می شود.

با شلف دیواری مناسب، از خرید میز کار بزرگ خودداری کنید

معمولا وسایل زیاد شما را مجبور می کنند تا از میزکار بسیار بزرگ استفاده کنید. اگر اتاق خوابتان کوچک است، نصب شلف دیواری فضای مناسبی را برای وسایل در اختیارتان قرار می دهد. شلف های دیواری مدل های مختلفی دارند که می توانید با مراجعه به سایت بلج تعدادی از بهترین ها را مشاهده و در صورت تمایل به صورت اینترنتی سفارش دهید.

۳ ایده دکوراسیون اتاق خواب برای افزایش بازدهی فریلنسرها

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو