مدل ابرو و مدل مانتو، قابل توجه خانم‌ها!

مدل ابرو

مدل ابرو یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زیبایی چهره محسوب می‌شود و بیشتر خانم‌ها مدام به‌دنبال این موضوع هستند که بدانند کدام مدل ابرو مناسب چهره آن‌ها است. بعضی‌ها به ابروی پهن علاقه دارند و بعضی معتقدند ابرو باید نازک و دم آن رو به بالا باشد. بعضی دیگر از یک موی اضافه در مدل ابرو بیزار هستند و بعضی به حالت طبیعی در مدل ابرو علاقه دارند. اما نباید فراموش کنید تنها چهره نوع مناسب مدل ابرو را برای شما مشخص می‌کند. در کنار زیبایی صورت یکی از موضوعات مورد علاقه بانوان مدل مانتو است و بیشتر ما علاقه‌مند هستیم که بدانیم مدل مانتو بازیگران و سلبریتی‌ها به چه شکل است. امروز با کمک نابرو با انواع مدل ابرو برای زیبایی بیشتر صورت آشنا می‌شویم و بعد از آن سری به زیباترین انواع مدل مانتو در فصل‌های مختلف سال می‌زنیم.

کدام مدل ابرو مناسب شماست؟

از مد فاصله بگیرید و منطقی انتخاب کنید. بهترین راهنمای شما برای انتخاب مدل ابرو، صورت شماست و نباید تنها به مد روز توجه کنید. باید از مدل ابرویی استفاده کنید که به فرم صورت شما بیاید و نتیجه کار برای خودتان راضی کننده باشد. با کمک نابرو با انواع مدل ابرو برای صورت‌های گرد، کشیده، بیضی، مربعی و قلبی آشنا می‌شویم.

مدل ابرو برای انواع صورت

مدل ابرو برای انواع صورت

مدل ابرو برای صورت‌های کشیده باید به نحوی باشد که کمتر میزان کشیدگی را نشان دهد. ابروی تخت و افقی بهترین مدل ابرو برای این نوع صورت است. برای افرادی که صورت گرد دارند شرایط فرق می‌کند و باید از نوع زاویه‌دار مدل ابرو استفاده کنند تا به صورت فرم استخوانی دهد.

بهترین نوع مدل ابرو برای صورت‌های گرد، حالتی است که کمان ابرو بالاتر باشد؛ اما پیشنهاد نابرو به صورت‌های مربعی نوعی از مدل ابرو است که از میزان جلوه زاویه‌های صورت کم کند. ابروهای نیم‌دایره با زاویه انحنای بسیار کم، مدل زیبایی برای صورت مربعی خواهد بود.

صورت‌های بیضی استانداردترین فرم استخوان صورت را دارند و معمولا سبک کلاسیک و متعادل مدل ابرو بهترین نوع انتخاب است. پیشنهاد نابرو برای صورت‌های قلبی دوری از ابروهای پرپشت و بسیار پهن است.

ابروهای پرپشت سبب می‌شوند که تمام توجه به سمت بالای صورت بیاید و از آن‌جایی که در صورت‌های قلبی چانه کوچک است، این مدل ابرو اصلا متعادل نخواهد بود. نه خیلی نازک نه خیلی پهن بهترین مدل ابرو است. برای آشنایی با جزییات بیشتر مدل ابرو و انواع ترمیم آن، می‌توانید در سایت نابرو عبارت مدل ابرو را جستجو و مطلب کامل آن را مطالعه کنید.

مدل مانتو در بهار و تابستان

فصل‌ها از عواملی هستند که مدل مانتو را در بازار مشخص می‌کنند. مدل مانتو در فصل سرد و گرم بسیار متفاوت است و این تفاوت تنها به جنس آن محدود نمی‌شود و حتی رنگ‌ها نیز برای هر فصل می‌توانند خاص باشند. مدل مانتو در فصل بهار با رنگ‌های شاد، آستین‌های پفی و پارچه‌های لطیف عرضه می‌شود. معمولا گیپور در سرآستین و یقه این مدل مانتو استفاده می‌شود.

مدل مانتو در بهار و تابستان

در مدل مانتو بازیگران و سلبریتی‌ها این سبک بسیار رواج دارد. انواع مدل مانتو در تابستان با پارچه‌های نازک و نخی وارد بازار می‌شود و معمولا بانوان نوع جلو باز و بلند را انتخاب می‌کنند. کیفیت پارچه در انتخاب مدل مانتو برای فصل تابستان بسیار مهم است، زیرا به سبب گرمی هوا و عرق بدن، تعداد شست‌وشوی لباس افزایش پیدا می‌کند. مدل مانتو بازیگران در این فصل بسیار زیبا و خاص است و می‌تواند ایده‌های خوبی برای خرید به شما بدهد.

مدل مانتو در پاییز و زمستان

بدون شک سرمای فصل پاییز شما را به پوشیدن مدل مانتو با پارچه‌های ضخیم‌تر نسبت به تابستان ترغیب می‌کند. رنگ‌های نارنجی، زرد و بنفش برای فصل پاییز بسیار جذاب هستند و اگر به مدل مانتو بازیگران در این فصل دقت کرده باشید، معمولا این رنگ‌ها را برای پوشش در پاییز انتخاب می‌کنند.

مدل مانتو در پاییز و زمستان

برای فصل زمستان بهترین مدل مانتو با پارچه‌های بسیار ضخیم عرضه شده و به‌نوعی پالتو محسوب می‌شوند. به گفته سایت نابرو پارچه‌های پشمی و کتان‌های ضخیم مناسب‌ترین نوع پارچه در دوخت مدل مانتو برای فصل زمستان هستند.

برای آشنایی بیشتر با انواع مدل مانتو برای فصول مختلف می‌توانید سراغ مجله گردشگری نابرو بروید و به‌عنوان زنگ تفریح، در لابه‌لای مطالعه مطالب گردشگری نابرو، این‌بار سری هم به دنیای مد و فشن بزنید.