علی اصغر انتظار خیر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به رفع اختلال در اینترنت‌های سیار و سامانه برای خرید بلیت شهرآورد ۹۱ اظهار کرد: در ۸ ساعت گذشته که اختلال سامانه و اینترنت‌های سیار برطرف شده است، بیش از ۲۰ هزار بلیت به فروش رفته است. به طوری که تا این لحظه که حدود ۳ ساعت به شروع دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس زمان باقی مانده، ۵۱ هزار بلیت توسط هواداران این دو تیم خریداری شده است.

وی با بیان این که در خرید بلیت پرسپولیسی‌ها پیشروتر از هواداران استقلال بوده‌اند، گفت: از ۵۱ هزار بلیتی که تا این لحظه به فروش رفته است بیش از ۲۷ هزار بلیت توسط پرسپولیسی‌ها و ۲۳ هزار بلیت هواداران استقلال خریده شده‌اند.

مدیر سامانه بلیت فروشی باشگاه‌های سراسر کشور خاطرنشان کرد: پس از اتمام بلیت فروشی در طبقه اول ورزشگاه آزادی که در حدود ۳۷ هزار بلیت فروخته شده ، بلیت‌های طبقه دوم آزادی در حال فروش است که ما در مجموع فروش ۵۷ هزار بلیت را پیش‌بینی کردیم مگر این که استقبال زیاد باشد در آن صورت ۶۵ هزار بلیت فروخته خواهد شد تا شرایط حضور تمام هواداران در ورزشگاه آزادی فراهم شود.

انتظار خیر در پایان گفت: تا این لحظه هیچ فردی بدون بلیت وارد ورزشگاه نشده و نظم و انضباط خوبی برای ورود هواداران به ورزشگاه آزادی در شهرآورد ۹۱ حاکم است.