تا یک دهه گذشته برندهای والمارت، گوگل، کوکاکولا، آی بی ام، مایکروسافت، اچ، وادافون، اچ اس بی سی‌، اچ پی و تویوتا در صدر فهرست با ارزش ترین برندهای دنیا بوده اند که تنها والمارت توانست جایگاه خودش را در این فهرست حفظ کند.

برند تسلا یکی از برندهایی است که به سرعت ارزشش در حال افزایش است به طوری که تنها در سال ۲۰۱۹ ارزشش نزدیک به ۶۵ درصد افزایش یافته است و ارزش این برند در سال ۲۰۲۰ به ۱۲ میلیارد دلار رسیده است.

بعد از تسلا اینستاگرام دومین برندی است که ارزشش به سرعت در حال افزایش است به طوری که تنها در سال ۲۰۱۹ ارزشش نزدیک به ۵۸ درصد افزایش یافته است.

بعد از اینستاگرام به ترتیب برندهای میتزوبیشی، اچ سی ای، ال آی دی ال، هتل های هیلتون، ماروبنی، ویتل و تی جی مکس بیشترین افزایش ارزش را در سال ۲۰۱۹ تجربه کردند و در این بین برندی که در سال ۲۰۱۹ بیشترین کاهش ارزش را تجربه کرد برند بوئینگ بوده است به طوری که ارزش آن در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۲۹ درصد کاهش یافته است.

در صدر فهرست با ارزش ترین برندهای دنیا نام برند آمازون آمده است که ارزش این برند در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۷.۵ درصد رشد پیدا کرده است و به ارزش ۲۲۰ میلیارد دلار رسیده است.

بعد از آمازون برند گوگل در رتبه دوم با ارزش ترین برندهای دنیا آمده است به طوری که ارزش این برند در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۱.۹ درصد رشد پیدا کرده است و به ارزش ۱۶۰ میلیارد دلار رسیده است.

رتبه سوم با ارزش ترین برندهای دنیا به برند اپل اختصاص یافته است با وجود اینکه ارزش این برند در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۸.۵ درصد کاهش یافته است و ارزش کل آن به ۱۴۰ میلیارد دلار رسیده است.

رتبه چهارم این فهرست به برند مایکروسافت اختصاص داده شده است با وجود اینکه ارزش این برند در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۲.۱ درصد کاهش یافته است و به ارزش ۱۱۷ میلیارد دلار رسیده است.

برند سامسونگ در رتبه پنجم این فهرست قرار گرفته است به طوری که ارزش آن در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۳.۵ درصد افزایش یافته است و به ارزش ۹۴ میلیارد دلار رسیده است.

آی سی بی سی که یک شرکت بانکداری چینی است در رتبه ششم این فهرست قرار گرفته است ارزش آن در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱.۲ درصد افزایش یافته است و به ارزش ۸۰ میلیارد دلار رسیده است.

در رتبه هفتم این فهرست نام برند فیسبوک آمده است با وجود اینکه در سال ۲۰۱۹ از ارزش آن ۴.۱ درصد کاسته شده است و به ارزش ۷۹ میلیارد دلار رسیده است.

برند والمارت در رتبه هشتم این فهرست قرار گرفته است به طوری که ارزش آن در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۴.۲ درصد افزایش یافته است و به ارزش ۷۷ میلیارد دلار رسیده است.

برند پینگ آن که یک شرکت بیمه چینی است در جایگاه نهم این فهرست قرار گرفته است که ارزش آن در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۹.۸ درصد افزایش یافته است و به ارزش ۶۹ میلیارد دلار رسیده است.

و سرانجام برند هواوی در جایگاه دهم با ارزش ترین برندهای دنیا قرار گرفته است به طوری که ارزش آن در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۴.۵ درصد افزایش یافته است و به ارزش ۶۵ میلیارد دلار رسیده است.