رونمایی ولوو از اتومبیل تمام الکتریک باربر! + فیلم

منبع: نمناک

102

1398/3/29

14:07


شرکت معروف و محبوب سوئدی ولوو اخیرا از ایده جالب و دیدنی خود که یک اتومبیل تمام الکتریک باربر بود را با نام " Volvo Vera electric " رونمایی نمود!

رونمایی ولوو از اتومبیل تمام الکتریک باربر! + فیلم

رونمایی ولوو از اتومبیل تمام الکتریک باربر!

شرکت بزرگ و جهانی ولوو یکی از بزرگترین و مهم ترین شرکت های اتومبیل سازی لوکس، پیشرفته و ایمن در سطح جهان است که دارای پرچم داران متعددی می باشد که امروزه با قیمت چند ده هزار دلاری در سطح جهان عرضه و استفاده می شوند. جالب است بدانید که شرکت اتومبیل سازی ولوو، برای اولین بار در سال 1927 میلادی در سوئد تاسیس شد و امروزه دارای تجربه و قدمت یک صده می باشد.

از این رو این شرکت در زمینه ساخت انواع و اقسام اتومبیل با کاربردهای مختلف همواره پیشرو بوده است و از درخشش بالایی برخوردار است. برای مثال می توان به کامیون های ساخته شده به دست شرکت ولوو و سایر اتومبیل های دیگر اشاره نمود که در سدر اهداف این شرکت، همواره امنیت جان مالک اتومبیل حائل اهمیت بوده است.

به همین دلیل است که اتومبیل شاسی بلندی و SUV ولوو XC90 توانست تبدیل به امن ترین اتومبیل شاسی بلند جهان شود. اما این تنها اقدامات ولوو نیست و همواره سعی و تلاش خود را برای آسودگی در برخی زمینه ها نموده است و آخرین اقدام این شرکت بسیار جالب بود که در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک توصیف خواهیم نمود.

 

آخرین اقدام شرکت بزرگ اتومبیل سازی ولوو، ساخت و رونمایی اتومبیل تمام الکتریکی بود که قابلیت اصلی این وسیله باربر و حمل کانتینر می باشد که قطعا یکی از مشکلاتی است که در بنادر برای جابجایی آنها شاهد هسیتم. از این رو این اتومبیل کاملا الکتریکی و خودران می تواند آنها را به راحتی جابجا نماید.

نام این اتومبیل الکتریکی " Volvo Vera electric " می باشد که در مدت اخیر با استقبال و بازتاب های متعددی روبرو شد و خبرهایی جالبی را نسبت به آینده ای نه چندان دور برای ما میرساند که قطعا جالب و جذاب هستند که در حال حاضر از این اتومبیل تمام الکتریکی و خودران برای انجام برخی آزمایشات استفاده می شود.

ویدیو رونمایی ولوو از اتومبیل تمام الکتریک باربر!

رونمایی ولوو از اتومبیل تمام الکتریک باربر! + فیلم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو