تلاش هدیه تهرانی برای بازپس‌گیری عنوان محیط‌زیستیِ دولت روحانی

منبع: ایران آرت

87

1398/3/29

14:15


نام این ستاره دهه هفتادی سینمای ایران پای نامه‌ای دیده می‌شود که در اعتراض به عملکرد دولت در مورد محیط زیست منتشر شده است

ایران‌آرت: ستاره سینمای ایران، این سال‌ها در بطن مهم‌ترین فعالیت‌های زیست‌محیطی کشور بوده، آن هم بدون هیاهو و تبلیغات، چیزی که بسیار مورد علاقه چهره‌های معروف در فضای مجازی است، این‌که بدون اطلاع از یک حوزه‌ای مدام درباره آن اظهار نظر کنند، اما هدیه تهرانی نه‌تنها یک فعال واقعی حوزه محیط‌زیست است، بلکه در پیشبرد بهبود اوضاع محیط‌زیستی کشور همیشه پیش‌رو بوده است.

از حمایت تمام قدش در نجات یوز ایرانی بگیرید تا حضورش در کمپین مردمی نجات خلیج گرگان. این حضور واقعی وقتی مهم‌تر جلوه می‌کند که بدانیم محیط‌زیست حوزه مورد علاقه بسیاری برای چهره‌های مشهور برای «شوآف» و «پز دادن» شده است.

حالا هم نام این ستاره دهه هفتادی سینمای ایران پای نامه‌ای دیده می‌شود که در اعتراض به عملکرد دولت در مورد محیط زیست منتشر شده است؛ نامه‌ای که در آن جمعی از فعالان و دوستداران و استادان حوزه محیط زیست خواسته‌اند با توجه به عملکرد ضعیف دولت عنوان «محیط زیستی‌ترین دولت پس از انقلاب اسلامی» را از آن پس بگیرند. آنها در این نامه، رویکرد بازی با الفاظ و سر دادن شعارهای زیست‌محیطی از سوی این دولت را نوعی توهین به شعور مردم و دلسوزان محیط‌زیست دانسته‌اند.

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو