ژورنال جدید و زیبای مانتو شلوار زنانه و دخترانه در رنگهای متنوع و شاد

ژورنال جدید و زیبای مانتو شلوار زنانه و دخترانه در رنگهای متنوع و شاد


منبع: حرف تازه

1,194

1398/3/29

15:40


ژورنال جدید و زیبای مانتو شلوار زنانه و دخترانه در رنگهای متنوع و شاد

مانتو شلوار : اگر قصد خرید یا دوخت مانتو با شلوار مجلسی یا اسپرت دارید از مدلهای جدید و شیک این مجموعه حرف تازه دیدن کنید و برای انتخاب بهتر ایده بگیرید.

خرید مانتو در فصل های متنوع لذت خاصی دارد، انتخاب رنگ های شاد در میان مانتوهای گرم و رنگارنگ کار مورد علاقه دختر خانم های جوان است. مدل مانتوهای زیادی در بازار ارائه می شوند که از محبوب ترین آن ها می توانیم مانتو کتی، مانتو اداری، مانتو پانچو، مانتو اسپرت مانتو دانشجویی، مانتو سنتی را نام ببریم. برای فصل زمستان بهتر است مانتو به رنگ آبی درباری ، مشکی ، قهوه ای و بنفش انتخاب کنید.

شال و روسری جزء ثابت پوشش خانم های ایرانی هستند، شال و روسری در انواع طرح ها و جنس ها و اندازه های مختلف قابل تهیه هستند. از شال های قواره بزرگ سه متری گرفته تا روسری های ساتن با طرح های سنتی و گلدار که مورد علاقه خانم های جوان است. در فصل زمستان شال های بافت بسیار پراستفاده هستند، روسری های گلدار مشکی با طرح های مختلف هم مور علاقه خانم هایی است که بیش از ۳۰ سال سن دارند و بیشتر علاقه دارند تیپ های رسمی و نیمه رسمی داشته باشند. بهترین پیشنهاد ما برای شما شال و روسری سفید با طرح های سنتی یا گلدار است.

کفش های مناسب اداره ست با مانتو اداری ، بوت های بلند و کوتاه ، کفش های پاشنه بلند و مهم تر از همه کفش های تخت مناسب فصل پرطرفدارترین کفش های زنانه مورد استفاده خانم های جوان و خوش تیپ هستند. در انتخاب رنگ کفش کاملا آزاد هستید ، از رنگ سفید گرفته تا مشکی و طوسی و . . . را می توانید متناسب با رنگ کیف ، شلوار و مانتو ست کنید.

 

مدل مـانتو شلوار مجلسی زنانه

 

مدلهای مانتو و شلوار شیک و زیبا

 

ست مانتو و شلوار زنانه تابستانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو