کفش نایاب "اپل" حراج شد

منبع: ایران آرت

85

1398/11/21

11:31


در اوایل دهه 1990 ، اپل با آدیداس همکاری کرد تا یک جفت کفش ورزشی سفید رنگ را طراحی کند که کلمه اپل را در کنار یک مارک تجاری رنگین کمانی از اپل نشان می داد.

ایران آرت، این کفش خاص و متفاوت هرگز به بازار راه پیدا نکرده است  و اعتقاد بر این است که نمونه های اولیه به کارمندان اپل فروخته شده است.

 

تا آنجا که می دانیم ، فقط دو جفت از این کفش وجود دارد. یکی از این جفت ها در سال 2016 در یک گاراژ در پالو آلتو ، کالیفرنیا کشف شد و بعداً در حراجی فروخته شد و دیگری در ماه آینده به حراج می رود.

حراج یک جفت کفش ورزشی کمیاب برند اپل

به گزارش انتخاب، هرچند این کفشها جدید نیستند، اما  آنها جذابیت کلاسیک دهه 90 را با خود یدک می کشند که بسیاری از طراحان معاصر کفش سعی در تقلید از آن دارند. جالب است بدانید همزمان با انتشار این خبرها تعداد زیادی از افراد برای خرید این کفش ها آماده شده اند.افراد می توانند پیشنهادات خرید خود را به صورت آنلاین نیز ارائه دهند.

این نخستین بار نیست که برند آدیداس با اپل همکاری می کند. پیش از دهه 1990 و در سال 1986 این شرکت The Apple Collection را راه اندازی کرد که شامل بلوزهای یقه دار ، پیراهن ها و ژاکت های منقش به طرح اپل و حتی اولین ساعت اپل (که هزینه آن 35 دلار بود) می شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو