فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

85

1398/11/22

06:42


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه 98/11/22

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. تاکنون مشکلات زیادی در زندگی داشته‌اید، اما در سالی که با تولدتان شروع می‌شود این ورق بر می‌گردد و در این سال مشکلات به مانند گذشته به شما هجوم نمی‌آورند و دشواری‌های زندگی‌تان به اندازه‌ای است که به راحتی از پس مشکلات برخواهید آمد. در سال تولدتان بیشتر به ندای قلب خود گوش دهید و به انجام کارهایی بپردازید که همیشه آرزوی آنها را داشته‌اید. در ماه بهمن که با تولدتان شروع کر‌ده‌اید، احتمال ایجاد سوءتفاهمی میان شما و اطرافیان وجود دارد، در نتیجه این ماه را به گونه‌ای پشت‌سر بگذارید که این سوء‌تفاهم‌ها زمینه دلخوری میان شما و آشنایان را فراهم نکند. در اسفند ماه امسال سر دوراهی قرار می‌گیرید و تصمیم مهمی را باید اتخاذ نمایید، در این تصمیم‌گیری با دیگران مشورت کنید اما در نهایت اجازه ندهید کسی در کارهای شما دخالت بی‌جا کند و این تصمیم را به تنهایی اتخاذ نمایید و مسئولیت عواقب احتمالی آن را به گردن بگیرید. در ماه‌های مرداد و شهریور سال آينده اطرافیان به کمک شما نیاز پیدا می‌کنند، در این ما‌‌ه‌ها دوستان و آشنایان را تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به دوستان انجام دهید. در دی ماه سال آینده فرصت‌های زیادی برای حضور در میان جمع پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و دوستان تازه‌ای برای خودتان پیدا نمایید. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را با جدیت بیشتری به پایان برسانید و این سال را به الگویی درخشان درمیان سال‌های زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل کمک به دیگران هستید و از هر فرصتی برای گرفتن دست درماندگان بهره می‌جویید، این روحیه را ادامه دهید و با کمک به نیازمندان، به لحاظ ذهنی و روحی به آرامش و التیام‌خاطر برسید. قصد دارید سرمایه‌تان را برای انجام کاری هزینه کنید، اما اطلاعات زیادی از این کار ندارید و این وضعیت شما را به این سرمایه‌گذاری نگران کرده، در نتیجه بهتر است این سرمایه‌گذاری یا شراکت را کنار بگذارید و لقای افزایش درآمد از طریق کارهایی که اطلاعات زیادی از آنها ندارید را به عطایش ببخشید. امروز قرار است به دیدار یکی از دوستان یا اعضای خانواده بروید. این ملاقات را حتماً انجام دهید و مطمئن باشید در این برخورد بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. دل در گرو محبوبی دارید و برنامه‌های زیادی برای آینده‌تان کشیده‌اید، اما احتمال زیادی وجود دارد که آتش این عشق به خاکستر تبدیل شود و نقشه‌هایی‌ که برای آینده کشیده‌اید، نقش بر آب شوند. انسان خلاقی هستید و رویکردی نوآورانه به انجام کارها دارید، این رویکرد در زندگی به اهرم افزایش پیشرفت و موفقیت شما تبدیل خواهد شد و فکر خلاقانه‌ای که در ذهن دارید را امروز به اجرا بگذارید و مطمئن باشید که از این ایده، سود چشمگیری نصیب‌‌تان می‌شود. به لحاظ سلامتی روز خوبی را شروع نکرده‌اید و احساس کسالت و بیماری می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان را حسابی نگران سلامتی شما کند، ایشان را درجریان بگذارید که ناخوشی چندانی ندارید و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشد از بستر بیماری بلند خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان جذاب و خوش‌سخنی هستید و اطرافیان به راحتی جذب نظرها و ایده‌های شما می‌شوند. این رویکرد را به فال نیک بگیرید و امروز مشکلی که با آن روبرو می‌شوید را با خوش‌صحبتی و ذکاوت پشت سر بگذارید. به لحاظ مالی روزگار خوبی ندارید و مشکلات مالی امان شما را بریده‌اند، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که امروز پولی به دست شما می‌رسد و این مشکلات خاتمه پیدا خواهد کرد. از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، پیشنهاد می‌کنیم مقداری از این پول را برای آینده کنار بگذارید و از امروز به فکر روز مبادا باشید. به اعضای خانواده قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار آنها باشید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما از آنجایی که امروز به مشکلی بر می‌خورید، اجازه ندهید این مشکل برنامه‌های شما را مختل کند و به هر قیمتی که شده به قول خود وفادار بمانید و لحظه‌های خوشی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. انسان بلند‌نظری هستید و احساس می‌کنید که سهم بیشتری از زندگی باید نصیب‌تان بشود. ادامه این وضعیت به غیر از افسردگی و ناامیدی چیزی به دنبال ندارد و امروز تصمیم بگیرید که واقع‌گرایانه‌تر به زندگی فکر کنید و قدر داشته‌های‌تان را بدانید. نقاط ضعف و قوت خود را نمی‌شناسید و این وضعیت شما را از همقطاران‌تان یک سروگردن پایین‌تر نگه داشته است، امروز زمان خوبی است که دمی با خودتان خلوت کنید و فکری به حال بهبود نقاط ضعف خود بردارید. یکی از آشنایان یا اعضای خانواده بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد و امروز با خرید هدیه‌ای شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان موفقی هستید و دستاوردهای زیادی در زندگی داشته‌اید، این وضعیت امروز به کمک شما می‌آید و به لطف کوله‌بار تجربه‌هایی که اندوخته‌اید، مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را از سر راه بردارید. امروز اعضای خانواده نیاز به کمک شما دارند و به رغم اینکه روز شلوغی را شروع کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، دست رد به سینه اعضای خانواده نزنید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به اهل منزل انجام دهید. نقشه‌های جدیدی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان را از این نقشه‌ها بی‌خبر گذاشته‌اید، اجازه ندهید عشق‌زندگی‌تان در بی‌خبری باقی بماند و امروز این نقشه‌ها را با ایشان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان شما را اجرای این نقشه‌ها دست‌تنها نخواهد گذاشت. امروز فردی به شما پیشنهاد وسوسه برانگیزی می‌دهد، اما این پیشنهاد به رغم اینکه در نگاه اول سودآور به نظر می‌رسد، ضررهای زیادی را برای شما به دنبال دارد و مطمئن باشید اجرای این پیشنهاد شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت.

فـال روزانـه - Daily Omen

هوش سرشاری دارید و اطرفیان همیشه برای حل مشکلات روی هوش و ذکاوت شما حساب باز می‌کنند. امروز به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل را به لطف تیزهوشی و ذکاوتی که دارید، پشت‌‌سر بگذارید و هوش سرشار خود را به اطرافیان ثابت کنید. دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای توجه به خوشی‌های زندگی، همیشه غم‌ها را می‌بینید و این وضعیت شما را به انسان منفی بافی تبدیل کرده که دائم از عالم و آدم گله دارد. قبل از اینکه این رویکرد شما را افسرده و دل‌مرده کند، دیدگاه خود را به زندگی تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که غم‌ها و مشکلات را بزرگ‌نمایی نکنید و در زندگی به نیمه پر لیوان توجه داشته باشید. مدتی پیش پولی به کسی قرض دا‌د‌ه‌اید و امروز این فرد پول شما را باز پس می‌دهد و به لحاظ مالی ثبات بیشتری پیدا خواهید کرد. اهل انجام کارهای خیریه نیستید و دستی گشاده‌ ندارید، این وضعیت شما را به انسان خسیسی تبدیل کرده که اهل کمک به دیگران نیست. قبل از اینکه دوستان و آشنایان شما را به دلیل این روحیه کنار بگذارند، حضور بیشتری در کارهای خیر و انسان‌دوستانه داشته باشید و فراموش نکنید که بنی‌آدم اعضای یکدیگرند. رابطه خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و روز‌به‌روز فاصله‌تان بیشتر می‌شود، در نتیجه قبل از اینکه کارتان به جدایی بکشد، با مراجعه به مشاور یا بزرگان فامیل که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارند، فکری به حال رابطه‌تان بردارید و اجازه ندهید آتش عشقی که روزی گرم و سوزان بود، به‌راحتی خاکستر شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که به خودتان وعده‌داده‌اید به همراه دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذارنید، امروز زمان مناسبی برای گردش و تفریح است و وعده خود را عملی کنید و در کنار دوستان یا اعضای خانواده، خاطره‌های خوشی را ثبت نمایید. امروز احتمال ایجاد درگیری یا مشاجره‌ای میان شما و یکی از نزدیکان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره احترام شما و این فرد را از بین ببرد و به هر ترتیبی که هست این مشاجره را ختم به خیر کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز به ناگاه غافلگیر آتش عشق خواهید شد و چشم‌ شما به دلداری می‌افتد و دل و دین خود را به ایشان خواهید باخت. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و هرچقدر هم که تلاش می‌کنید، به تنهایی قادر به انجام این کارها نیستید، به خاطر داشته باشید که یک دست صدا ندارد و برای انجام کارهای عقب‌افتاده از اعضای خانواده یا همکاران کمک بگیرید و مطمئن باشید که این افراد دست رد به سینه شما نمی‌زنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خلوتی را شروع کرده‌اید و کار چندانی برای انجام‌دادن ندارید، در چنین روزهایی تا می‌توانید استراحت کنید و انرژی‌تان را برای روزهای شلوغ آینده ذخیره نمایید. امروز به مهمانی یا مراسم رسمی دعوت شده‌اید و در این مراسم با افراد مهم و سرشناسی آشنا خواهید شد، این آشنایی را مغتنم بدانید و دامنه ارتباطات و دوستی‌های خود را گسترش دهید. شناخت کاملی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط‌ضعف‌تان را نمی‌شناسید. امروز زمان مناسبی است که نقاط‌ضعف و قدرت خود را بررسی نمایید و فکری به حال تقویت نقاط ضعف‌تان بردارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان جایگاه خاصی درمیان اعضای خانواده شما دارد و اعضای فامیل امروز به شما ثابت می‌کنند که بیشتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید برای عشق‌زندگی‌‌تان احترام قائل هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

مواظب سلامتی‌تان نیستید و فراموش کرده‌اید که عقل سالم در بدن سالم است، در نتیجه با چشم‌پوشی از وضعیت سلامتی جسمی‌تان، شرایط سلامتی روحی و ذهنی خود را هم به خطر انداخته‌اید، امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این وضعیت بردارید و اجازه ندهید سلامتی‌تان رو به افول بگذارد. انسان آینده‌نگری هستید اما تاکنون هرچقدر که تلاش کرده‌اید موفق نشده‌اید پولی را برای آینده پس‌انداز کنید، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی برای پس‌انداز پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و با کنار گذاشتن اندوخته‌، آینده‌تان را به لحاظ مالی تضمین نمایید. تمایلی به حضور در جمع ندارید و از هر فرصتی برای تنهایی و خلوت با خودتان بهره می‌گیرید، قبل از اینکه این وضعیت شما را بیشتر از چیزی که هست منزوی کند، فکری به حال این شرایط بردارید و مردم‌داری در پیش بگیرید و با دوستان و آشنایان بیشتر معاشرت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به ناگاه تغییر روحیه می‌دهد و از در دشمنی با شما وارد می‌شود، در این شرایط مشاجره‌ای را با عشق‌زندگی‌تان آغاز نکنید و به ایشان فرصت بدهید تا با‌گذشت زمان، روحیه‌اش را بدست آورد و از در دوستی و محبت با شما صحبت کند. احساس می‌کنید فردی در میان آشنایان، بدخواه شما است و نقشه‌های شومی برای‌تان کشیده است. اما از رفتار این فرد سوء‌برداشت کرده‌اید و امروز متوجه خواهید شد که ایشان خیر و صلاح شما را می‌خواهد به یکی از دوستان‌ صمیمی‌تان تبدیل خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را برای رسیدگی به کارهای شخصی و فعالیت‌های موردعلاقه‌تان شروع کرده‌اید و در چنین روزی، وقت خود را به انجام کاری اختصاص دهید که شما را خوشحال و راضی نگه می‌دارد. یکی از اعضای خانواده عادت دارد از کاه، کوه بسازد و مشکلات را بیشتر از چیزی که هست،‌ بزرگ‌نمایی کند، این رویکرد نگرانی و اضطراب بی‌دلیلی را به شما و دیگر اعضای خانواده منتقل می‌کند. در نتیجه در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که نگرش خود را به مشکلات تغییر دهد و هراسی از سختی‌های زندگی نداشته باشد. روز را با عشق و محبت شروع کرد‌ه‌اید و دنیا را به رنگ عشق می‌بینید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و امروز با عشق‌زندگی‌تان لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی در پیش دارید و راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید پولی بدست خواهید آورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با نگرانی و اضطراب شروع کرده‌اید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند و امروز با یکی از دوستان صمیمی صحبت کنید و بار نگرانی‌های‌تان را به زمین بگذارید. قدر پول را به‌خوبی می‌دانید و به همین دلیل نیز اندوخته چشمگیری برای روز مبادا کنار گذاشته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید پولی که امروز کنار می‌گذارید، فردا شما را از مشکل بزرگی نجات خواهد داد. اعضای خانواده در منزل روحیه بسیار خوبی دارند و امروز از روحیه اهل منزل انرژی بگیرید و کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید. فردی درکارهای شما دخالت می‌کند و این وضعیت باعث شده تا اختیار تصمیم‌های مهم‌ زندگی‌تان را نداشته باشید، امروز این رویه را تغییر دهید و به این فرد ثابت کنید که از اکنون به بعد حق دخالت در تصمیم‌های مهم زندگی شما را ندارد. انسان پرتلاش و زحمت‌کشی هستید، اما تاکنون کسی قدر زحمات شما را ندانسته و تلاش‌هایی که انجام داده‌اید، بی‌مزد و پاداش باقی‌مانده است. امروز این ورق بر می‌گردد و اطرافیان یا اهل منزل به شما ثابت می‌کنند که قدر تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل ورزش و تحرک نیستید و این وضعیت سلامت جسمی شما را به خطر انداخته و امروز احساس کسالت و خستگی می‌کنید. قبل از اینکه این رویکرد شما را از پا در بیاورد، برنامه‌ای برای ورزش و نرمش روزانه آماده کنید و انرژی و نشاط را جایگزین کسالت و تنبلی نمایید. امروز قرار است با دوستان و آشنایان برای تفریح و گردش بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب خرج‌های‌تان باشید چرا که امروز احتمال ولخرجی شما بسیار است. اهمیتی به نظرهای همسر یا عقش‌زندگی‌تان نمی‌دهید و این وضعیت ایشان را از شما حسابی دلخور کرده است، از امروز احترام و اهمیت بیشتری برای عشق‌زندگی‌تان قائل شوید و به ایشان ثابت نمایید که بدون نظر و مشورت وی، هرگز تصمیم‌ مهمی در زندگی نخواهید گرفت. اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و کاری است که مدت‌ها انجام آن را به عقب‌انداخته‌اید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بی‌مسئولیتی در پیش آشنایان تبدیل کند، امروز با خودتان تصمیم بگیرید که کاری را به فردا موکول نکنید و کارهای عقب‌افتاده را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدت‌ها است که سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و این آرزو خواب و خوراک از شما ربوده است، امروز زمان خوبی است که به آرزوی خود جامه عمل بپوشانید و مطمئن باشید که اجرای این آرزو، شما را یک سروگردن بالاتر از همقطاران‌تان قرار خواهد داد. مشکلی در میان اعضای خانواده بوجود آمده و اهل منزل مانند سابق به یکدیگر احترام نمی‌گذارند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت صلح و صفا در بین اعضای خانواده برقرار کنید. امروز با فرد مهمی ملاقات خواهید کرد و گفتگو با این فرد، ایده‌های جالب و کارآمدی را در ذهن شما ایجاد می‌کند. این ایده‌ها را جدی بگیرید و زمینه اجرای آنها را فراهم کنید. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر روحیه شما را تا پایان روز خراب خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتاری توأم با عشق و احترام با شما در پیش گرفته است و امروز به ایشان ثابت کنید که شما نیز این رفتار را پیش خودتان نمی‌گذارید و رویکردی همراه با احترام و عشق را در قبال عشق‌زندگی‌تان درپیش بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بیماری جسمی دارید و به دلیل این بیماری، باید همیشه رژیم‌غذایی خاصی را رعایت کنید. اما به این رژیم‌ پایبند نیستید و خوردن خوراکی‌های مضر را به سلامتی‌تان ترجیح می‌دهید. قبل از اینکه این وضعیت سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد، از امروز خوردن خوراکی‌های مضر را کنار بگذارید و به رژیم‌غذایی‌تان پایبند بمانید. امروز به مشکلی برخورد خواهید کرد، برای حل این مشکل از اعضای خانواده و به‌خصوص برادر و خواهر خود کمک بگیرید و مطمئن باشید این افراد دست رد به سینه شما نخواهند زد و هر کاری که از دست‌شان بربیاید را برای‌تان انجام می‌‌دهند. انسان راست‌گو و درستکاری هستید، این روحیه را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش درستکاری و صداقت خود را خواهید گرفت. به لحاظ کاری روز شلوغی را آغاز نکرده‌اید و امروز فرصتی دارید تا حسابی تفریح کنید و خوش بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار بسیار شایسته‌ای انجام می‌دهد و کاری خواهد کرد که بیشتر از همیشه به ایشان افتخار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو