بیوگرافی گرشا رضایی

یکی از خوانندگان مطرح و محبوب کشورمان گرشا رضایی است که طرفداران او برای دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی لحظه شماری می کنند.

وی علاوه بر خوانندگی، آهنگساز هم هست و ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم مطالب پراکنده در مورد بیوگرافی گرشا رضایی را به صورت منظم گردآوری و منتشر کنیم. در ادامه آدرس اینستاگرام گرشا رضایی را هم درج کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی کامل گرشا رضایی

گرشا رضایی یکی از خوانندگان جوان کشورمان است که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ به دنیا آمده است. وی اصالتا لر است. گرشا علاوه بر خوانندگی در عرصه نوازندگی و آهنگسازی هم دارای مهارت است و در این زمینه هم موفق عمل کرده است. این هنرمند جوان روی نواختن اغلب سازها تسلط دارد و مدتی هم در سمت استاد، نواختن این سازها را آموزش داده است.

تحصیلات گرشا رضایی

گرشا رضایی چگونه خواننده شد؟

در این مورد که او چگونه خواننده شد گفته است که علاقه ام به موسیقی بر می گردد به دوران کودکی ام. وی گفته است که صدای خوب و آواز خواندن در خانواده مادری من ارثی است و این ارث به من هم رسیده است. او گفته است از سن ۶ – ۷ سالگی من آواز می خواندم اما به صورت جدی کار خوانندگی را از سن ۱۳ سالگی شروع کردم.

به این ترتیب علاقه به خوانندگی در او کاملا مشخص بوده و به قول خودش خوانندگی را خیلی دوست داشته و دارم اما یک تصاویری از بیرون دارد که گاهی باعث می شود خال آدم بد شود این در حالی است که درگیر تبلیغات و بیزینس شدن برای یک موزیسین خسته کنند است. رضایی گفته است که به همین خاطر خیلی دیر و از سال ۱۳۹۳ وارد عرصه خوانندگی شدم.

رضایی از جمله هنرمندانی است که عرصه بیزینس و هنر را از همدیگر جدا می داند و در این مورد گفته است که بدون پرده عنوان  می کنم که از هر حرکتی که بخواهد یک هنرمند را مثل ماکارونی به یک بسته تبلیغاتی مبدل کند تنفر دارم، او ادامه داده است که من بر این اعتقاد هستم که یک شاعر، خواننده یا آهنگساز، سس مایونز نیست که من پول بدهم تا من را تبلیغ کنند!

آهنگ های گرشا رضایی

ظاهرا وارد عرصه خوانندگی شدن برای گرشا رضایی با ماجراهایی همراه بوده است که در این مورد توضیح داده که یک روز از یک دفتر سینمایی پیشنهاد یه کار تیتراژ برای من رسید، تیتراژ سریال دولت مخفی در سال ۱۳۹۲ کار بسیار دلچسبی برای من به شمار می رفت که همان کار هم باعث شد تا به خوانندگی رو بیاورم.

گفتنی است که او تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را نیز به خوبی اجرا کرد که مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت.


ازدواج گرشا رضایی

در مورد وضعیت تاهل این خواننده موفق کشورمان باید بدانید که او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. برخی سایت ها و منابع خبری نا معتبر در مورد گرشا رضایی و همسرش عکس هایی را منتشر می کنند که بنا به وضعیت تجرد او این اخبار و عکس ها از همسر گرشا رضایی شایعه به شمار می روند.

گرشا رضایی و نواختن انواع ساز

این خوانند پر طرفدار کشورمان در مورد این که چگونه به سمت نواختن رفته است، عنوان کرده است که از زمان سیزده سالگی رفتن به کلاس و زدن سازهای گیتار در سبک های فلامنکو و کلاسیک را شروع کردم، بعد هم به نواختن ساز گیتار الکترونیک به سبک راک علاقه مند شدم که این علاقه باعث شد تا این ساز تبدیل به ساز تخصصی من شود. او اضافه کرده است که سازهای دیگری چون پیانو، کمانچه، بربط و سه تار هم می نوازم.

عروسی گرشا رضایی

وی فعالیت حرفه ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی، رهبر ارکستر و صدا برداری ادامه داد و در مقطعی از زمان هم موسیقی را به شکل تخصصی تدریس کرده است.

اینستاگرام گرشا رضایی

این روزها بسیاری از افراد صاحب نام در عرصه های مختلف از جمله در عرصه های هنر، سیاست، اقتصاد و… از طریق فضای مجازی با مخاطبان خود در ارتباط هستند. در این فضا اپلیکیشن های مختلف ارتباطی وجود دارد که مهمترین آنها اینستاگرام است و شاید بتوان گفت که محبوب ترین آنها به شمار می رود. علت این محبوبیت هم آن است که از طریق اینستاگرام می توان فیلم و عکس های زیادی را دانلود و انتشار داد.

به این ترتیب مخاطبان این افراد صاحب نام از این طریق می توانند جدیدترین عکس ها و یا فیلم ها در مورد فرد مورد نظرشان را مشاهده کنند. گرشا رضایی در اینستاگرام دارای یک پیجی به آدرس garsharezaei است که شما هم اگر طرفدار او هستید می توانید به این آیدی در اینستا مراجعه کرده و اطلاعات، اخبار و عکس های جدید در مورد او را دنبال کنید.

اینستاگرام گرشا رضایی