مصطفی قدمگاهی خواننده آهنگ جنجالی داره میریزه کیست ؟

منبع: کولاک

460

1398/3/29

23:49


مجله اینترنتی کولاک: همیشه فضای مجازی مجالی برای جولان دادن افراد پوچی بوده است که از کوچک ترین سوژه های بی مفهوم شایعه می سازند و به شایعه شان پروبال می دهند و به مرور زمان آبروی فردی را به خطر می اندازند .

 

در این میان به تازگی مداحی به نام مصطفی قدمگاهی نسنجیده عمل کرده و با خواندن شعری ریتمیک در قالب مداحی در فضای مجازی و میان مردم مشهور شده است .

داره میریزه عنوان مداحی مصطفی قدمگاهی است که این روزها در فضای مجازی سرو صدای زیادی به پاکرده است ودر اکثر کانال های تلگرامی طنز دابسمش مداحی مصطفی قدمگاهی منتشر شده و او این روز ها سوژه ناب خندیدن مرد در فضای مجازی شده است .

مصطفی قدمگاهی مداحی پر احساس است که صدای ناب و دلنشینش گرما بخش مجالس گرامیداشت اهل بیت و ائمه اطهار می باشد .

او چندی پیش به صورت ناخواسته مدحی را در مکانی با حضور پرشور مردم خواند و نوع ریتم و شعر عجیب این مدح موجب شد که در فضای مجازی سوژه شود .

قدمگاهی هیچگاه قصد نداشت با انتشار قطعه داره میریزه هیچ اعتقادی را مسخره کند و اصلا دلش نمی خواست مداحی اش در قالب دابسمش و کلیپ های طنز میان مردم دست به دست شود .

اما متاسفانه فضای مجازی بی رحم است و اگر کسی دوست ندارد میان کاربران سوژه شود باید روی کارها رفتارش بیشتر تمرکز کند تا سوژه دست کاربران فرصت طلب فضای مجازی ندهد .

مصطفی قدمگاهی چندی پیش بابت انتشار این قطعه از مردم عذرخواهی کرد و عنوان کرد اشتباه کرده و می بایست بیش از این به متن اشعارش دقت می کرده است .

سیدمصطفی قدمگاهی؛ مداح مولودی «داره می‌ریزه» گفت: خدا شاهد است که من اتفاقاً خیلی در انتخاب شعر دقت و وسواس دارم اما ما معصوم که نیستیم، بالاخره در چندین هزار شعر و اجرا، امکان اشتباه هم وجود دارد. من قبول دارم که در انتخاب سبک اشتباه کردم.

اینکه صوت مداحی سه سال پیش چطور و با چه هدفی منتشر می‌شود و این طور مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرد برای خودم هم هشدار بود که بیشتر از قبل، مراقب رفتار و نوع خواندم باشم چرا که این هجمه رسانه‌ای معلوم کرد،.

هیچ جایی از معرض دید رسانه‌ها مخفی نیست و نمی‌شود با عنوان اینکه جلسه خصوصی و خودمانی گرفته‌ایم هر چیزی بگوییم و هر شعری را بخوانیم. قطعاً با شناختی که امروز پیدا کرده‌ام اگر به چند سال پیش برگردم، دیگر هرگز چنین شعر و سبکی را اجرا نمی‌کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو