بستن دستمال سر با انواع خلاقیت های شیک و متفاوت

بستن دستمال سر با انواع خلاقیت های شیک و متفاوت


منبع: آرگا

638

1398/11/25

14:09


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا نحوه بستن دستمال سر با جدیدترین روش ها را پیش رو داشتید که امیدواریم با توجه به مدل های ارائه شده بتوانید تبحر لازم را در زمینه بستن این اکسسوری بدست آورید.

دستمال گردن و دستمال سر از انواع اکسسوری هایی هستند که در فصل بهار و تابستان مورد استفاده خانم ها قرار می گیرند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این اکسسوری های زیبا و جذاب استفاده نمایید.

نحوه بستن دستمال سر

دستمال سر و دستمال گردن و توربان مجلسی را می توانید به شیوه های مختلفی ببندید که برای این کار به مقداری مهارت نیاز است و شما می توانید به کمک تمرین و تکرار مهارت لازم را در زمینه گره زدن این اکسسوری ها بدست آورید.

بستن دستمال سر زنانه

روش هایی برای گره زدن دستمال سر

اغلب خانم ها به استفاده از دستمال سر علاقه زیادی دارند و این اکسسوری هیچوقت از مد نمی افتد. توجه داشته باشید که دستمال سر را می توانید به روش های مختلفی روی موهای کوتاه یا بلند خود ببندید تا استایلی زیبا و متفاوت داشته باشید همچنین با گره زدن این اکسسوری به شیوه های خاص و زیبا دیگر موهای شما به آرایش نیازی ندارد.

دستمال سرها در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید با توجه به استایل خود و طرح و رنگ سایر اکسسوری ها و لباس هایتان ، مدل و رنگ دستمال سر را انتخاب نمایید.

در هنگام بستن این اکسسوری بهتر است به کوتاهی و بلندی موهای خود توجه داشته باشید زیرا نحوه بستن آن برای موهای کوتاه و بلند تا حدودی متفاوت می باشد.

 

بافت مو با دستمال سر

گره زدن دستمال سر

مدل دستمال سر زیبا

مدل دستمال سر قرمز

مدل دستمال سر شیک

دستمال سر شیک و زیبا

دستمال سر خاص و زیبا

نحوه بستن دستمال سر

آموزش گره زدن دستمال سر

آموزش گره زدن دستمال سر

دستمال سر شیک و ساده

نحوه بستن سربند

نحوه بستن دستمال سر

آموزش گره زدن دستمال سر در چند مرحله ساده

بستن دستمال سر با روش های مختلف و ساده

دستمال سر ساده

دستمال سر طرح دار

گره زدن دستمال سر طرح دار

اغلب سبک هایی که برای گره زدن دستمال سر مورد استفاده قرار می گیرند ساده هستند و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دستمال را در اطراف سر خود ببندید. اگر تمایل دارید احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است موهایتان را در بالای سر جمع نمایید سپس دستمال را دور موها ببندید همچنین می توانید رنگ سایه چشم و رنگ رژلب تان را با رنگ دستمال سر ست نمایید که در این صورت جذابیت استایل شما تکمیل می شود.

توجه داشته باشید که برای استفاده از دستمال سر شما نیازمند به استفاده از یک دستمال سر واقعی نیستید و می توانید با هر تکه پارچه زیبایی این کار را انجام دهید همچنین می توانید به کمک پارچه هایی که شبیه به دستمال سر هستند موهای خود را به راحتی ببافید.

دستمال سر مشکی

مدل دستمال سر مشکی

مدل دستمال سر شیک

دستمال سر طرح دار

دستمال سر طرح دار

گره زدن دستمال سر گلدار

بستن دستمال سر دخترانه

مدل دستمال سر طرح دار دخترانه

دستمال سر زنانه

دستمال سر شیک و طرح دار

نحوه بستن دستمال سر

آموزش گره زدن دستمال سر در چند مرحله

دستمال سر طرح دار و زیبا

مدل سربند طرح دار

نحوه بستن دستمال سر به صورت ساده

بستن سربند مجلسی

گره زدن دستمال سر با روش های خلاقانه

آموزش گره زدن سربند زنانه

 

دستمال سر طرح دار

سربند طرح دار دخترانه

دستمال سر طرح دار

بستن سربند با روشی ساده

مدل دستمال سر شیک

مدل سربند طرح دار مشکی و سفید

دستمال سر دخترانه

سربند صورتی دخترانه

مدل دستمال سر سرمه ای

نحوه گره زدن دستمال سر با روشی ساده برای دختران جوان

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع روش ها برای گره زدن دستمال سر آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید این اکسسوری زیبا و متفاوت را به راحتی ببندید و جذاب و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو