قوانین عجیب دبی

منبع: فرزند

194

1398/3/30

02:15


قوانین عجیب دبی

به گزارش دانشنامه فرزند به نقل از وبسایت لحظه آخر، دبی، یکی از محبوب ترین شهر های امارات بوده که در سال های اخیر نظر افراد بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، دبی شهری پیشرفته بوده که امکانات موجود در آن روز به روز در حال افزایش می باشد،

سرعت پیشرفت این شهر بسیار بالا بوده و در مدت کوتاهی توانسته خود را به دیگر کشور های پیشرفته برساند، امروزه سفر به این شهر و یا حتی اقامت در آن به یکی از مسائل مهم در بین افراد مختلف جامعه تبدیل شده است.

قوانین عجیب دبی

افرادی که قصد سفر و یا اقامت دائم در این شهر را دارند باید بدانند که در دبی قوانین عجیبی وجود دارد که رعایت آن برای عموم اجباری بوده، پس بهتر است پیش از سفرتان به این شهر در رابطه با این قوانین تحقیق کرده و با آن ها آشنا شوید، در ادامه چندین مورد خواص از قوانین دبی را برای شما شرح خواهیم داد. رزرو آسان تور استانبول.

یکی از قوانین عجیبی که ممکن است با آن روبرو شوید ممنوعیت کثیف بودن خودرو می باشد، طبق این قانون اگر ماشین افراد کثیف باشد و ظاهر زیبای شهر را خراب کند، آن شخص جریمه خواهید شد، کثیف بودن خودرو در سایر نقاط دنیا امری طبیعی بوده اما اگر در این شهر ماشین خود را تمیز نکنید در حدود ۳۰۰۰ درهم جریمه خواهید شد. جالب است
بدانید که بجز نشستن خودرو، شستن آن در معابر عمومی ممنوع بوده و شامل جریمه می شود.

قوانین عجیب دبی

اگر قصد سفر به این شهر را دارید لازم است بدانید که خوردن هرگونه خوراکی در وسایل حمل و نقل عمومی ممنوع می باشد، طبق این قانون افرادی که اقدام به خوردن و یا آشامیدن کنند در حدود ۱۰۰ درهم جریمه خواهند شد، لازم به ذکر است که این قانون شامل خوردن و آشامیدن در پیاده رو های شهر نیز می شود. اگر به دنبال تور لحظه آخری و ارزان قیمت هستید کلیک کنید.
عکاسی از صحنه تصادفات جاده ای یکی از امور خطرناک و حادثه سازی می باشد که در کشورمان قانونی برای برخورد با آن وجود ندارد، اما در دبی با این افراد به شدت برخورد شده و در صورت مشاهده ۵۰,۰۰۰ تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ درهم جریمه خواهند شد.

قوانین عجیب دبی

جالب است بدانید که شایعه پراکنی در دبی جرمی سنگین بوده و هر شخصی که شایعه ای را منتشر کند و یا حتی در رابطه با آن صحبت کند، جریمه خواهد شد، دولت امارات دلیل این امر را بدین شکل بیان کرده که شایعات باعث از بین رفتن همدلی و صلح در میان مردم جامعه می شود. جریمه انتشار شایعات بسیار بالا بوده و شخصی که مرتکب آن شود لازم است در کنار پرداخت ۱ میلیون درهم، ۳ سال را در زندان سپری کند. برای راهنمای تور استانبول با ما همراه باشید.
به طور کلی تعداد قوانین عجیب دبی بسیار بیشتر از موارد فوق بوده اما در این مقاله به جالب توجه ترین آنها اشاره کرده ایم تا گردشگران در سفر خود به این شهر مجبور به پرداخت جریمه نشوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو