فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

92

1398/3/30

02:58


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنجشنبه 30 خرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با صداقت، دارای اعتماد به نفس، هدفمند، با نظم و دارای اصالت هستید. معنویات برای شما از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند و همیشه برای به دست آوردن آرامش درونی تلاش می کنید. شما از محبوبیت بالایی در میان اطرافیانتان برخوردار هستید، اما باید به رفتارهای عجولانه، دمدمی مزاجی و ولخرجی خود غلبه کنید. امسال با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که از روش های مختلف به شما کمک خواهند کرد تا سطح زندگی خود را بالاتر ببرید. اگر می خواهید پیشرفت مورد نظرتان را داشته باشید باید حداکثر تلاشتان را بکنید و حواستان را به خوبی روی کارتان متمرکز کنید تا نتایجی که می خواهید را به دست بیاورید. سفرهای مختلف و عضویت در باشگاه ها و شرکت در فعالیت های اجتماعی امسال شما را با افراد زیادی در تماس خواهد گذاشت و فرصت هایی را برایتان به وجود خواهد آورد که شاید خودتان هم باور نکنید. اگر مجرد باشید احتمال اینکه در میان این دوست های جدید عشق زندگیتان را هم پیدا کنید بسیار زیاد خواهد بود. در نیمه ی دوم احتمال اینکه به یک سفر زیارتی بروید وجود دارد که بدون شک به رهایی شما از فشارها و استرس هایی که دارید کمک قابل توجهی خواهد نمود. وضعیت سلامتی والدینتان ممکن است نگرانی هایی را برای شما به وجود بیاورد و هزینه های غیر مترقبه ای را هم به شما تحمیل کند. خانواده تان و به ویژه همسر و فرزندانتان امسال شما را از همه لحاظ مورد حمایت خود قرار خواهند داد. تیر، آبان، بهمن و فروردین بهترین ماه های سال هستند و نتایجی که منتظرشان هستید را برای شما به همراه خواهند داشت.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

اگر بخواهید یک جا بنشینید تا اتفاقات خوب خودشان به سراغتان بیایند، یک روز صبح از خواب بیدار خواهید شد و خواهید دید که عمرتان گذشته و هیچ وقت فرصت انجام کارهایی که همیشه رویایشان را در سر داشته اید به خودتان نداده اید. همین حالا، زمان آن است که برای رسیدن به خواسته هایتان دست به کار شوید و اتفاقات خوبی که منتظرشان هستید را خودتان در زندگیتان به وجود بیاورید. برای عملی کردن نقشه هایی که در سر دارید تلاش کنید و از دیگران هم کمک بگیرید. شاید برای رسیدن به خواسته هایتان مجبور شوید گاهی با دیگران کنار بیایید، اما به طور کلی در همراه کردن دیگران با خودتان موفق خواهید بود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز به آنهایی که دوستشان دارید یادآوری کنید که چقدر برایتان عزیز هستند. قدرت کلام خود را دست کم نگیرید و با شیرین ترین کلماتی که می توانید دل آنها را به دست بیاورید. مواظب رفتارتان با اطرافیانتان باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید برای حفظ آرامش دیگران انجام دهید. اگر با کسی مشکلی دارید امروز سعی کنید مشکلات را فراموش کنید و به خودتان یادآوری کنید که کینه و نفرت حتی برای خودتان هم، چه از لحاظ روحی و چه جسمی، چیزی جز ضرر به همراه نخواهد داشت. امروز با رفتار خوب و ظاهر آراسته ی خود می توانید دل هرکسی را به دست بیاورید. بد نیست از این فرصت استفاده کرده و احساس خود را به شخصی که دوست دارید هم بیان کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز سعی کنید وقتتان را با آنهایی بگذرانید که رویاها و نقشه هایی شبیه به شما دارند و به شما در مصمم تر شدن و پیدا کردن اراده بیشتر کمک می کنند. شاید حتی بتوانید با کمک هم نقشه هایی دقیق تر بکشید و یک برنامه ریزی حساب شده برای رسیدن به اهدافتان مشخص کنید. تمام خلاقیت خود را از مرحله ایده پردازی تا اجرا به کار بگیرید تا بهترین نتیجه ها را به دست بیاورید. امروز ممکن است دوستانتان با پیشنهادهای وسوسه انگیزی برای تفریح به سراغتان بیایند. قطعا لذت بردن از تعطیلات آخر هفته حق مسلم شماست، اما سعی کنید کارهای واجب و ضروریتان را امروز انجام دهید و استراحت را برای فردا بگذارید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز هر چند که شما تمام سعیتان را در توضیح دادن اهمیت و فوریت مسائل به دیگران به کار بگیرید هم مسائل از نظر آنها خیلی فرق خواهند کرد و نمی توانند اهمیتی که شما در قضیه می بینید را درک کنند. لزومی ندارد که برای قبولاندن حرف هایتان به آنها به داستان پردازی روی بیاورید. شما همه چیز را به دقت و با جزئیات برای آنها توضیح دهید، از آن به بعد دیگر به خودشان بستگی دارد، اغراق و یا پیچاندن حقیقت برای جلب توجه آنها فقط به اعتبار شما لطمه خواهد زد. شما امروز بعد از یک هفته تلاش لیاقت یک تفریح و استراحت درست و حسابی را دارید، پس با خیال راحت از فرا رسیدن آخر هفته لذت ببرید، اما مواظب باشید زیاده روی نکنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز شما از لحاظ عاطفی حال خوبی دارید، پس اجازه ندهید که این اعتماد به نفستان بیهوده هدر برود. همراه با شخصی که دوست دارید کارهایی را انجام دهید که فکر می کنید به بهتر شدن رابطه عاطفی شما کمک خواهند کرد و می توانند اوج عشق را دوباره در قلب شما زنده کنند. امروز شما می توانید برای دیگران نقش یک مرشد و راهنما را بازی کرده و راه درست را به آنها نشان دهید. پس اگر کسی در اطرافتان است که به یک گوش شنوا نیاز دارد حرف هایش را بشنوید و حتی بگذارید سر بر شانه تان گذشاته و اشک بریزد. لزومی ندارد که شما زیاد حرف بزنید، کافیست فقط به او اجازه بدهید حرف هایش را بزند تا کمی سبک شود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

سعی کنید خودتان را زیاد با کارها و مسائل دیگران که ارتباطی به شما پیدا نمی کنند درگیر نکنید. شاید دخالت های اخیر شما واکنش هایی را در دیگران ایجاد کرده باشد که تاثیرات جدی روی شما گذاشته باشند. تا جای ممکن خودتان را از این قضایا دور نگه دارید و بگذارید هر کسی خودش با مسائل شخصی اش دست و پنجه نرم کند، فعلا زمان مناسبی برای کمک کردن به دیگران در رابطه با زندگی خصوصیشان نیست. امروز در مورد روابط عاطفیتان ممکن است با مشکلی مواجه شوید که فقط باید خودتان را به خاطر آن سرزنش کنید. شما می خواهید شور و هیجان را به رابطه تان برگردانید، اما در این راه فقط به نظرهای خودتان اهمیت می دهید!

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است در رابطه با مسائل عشقی و عاطفی برای شما روز نسبتا سختی باشد. مسئله اینجاست که شما احساس می کنید فاصله ای بین شما و طرف مقابلتان ایجاد شده است که دارد روز به روز هم بیشتر می شود و به جای نزدیک شدن دارید از هم دورتر و دورتر می شوید. شاید هم احساس کنید صمیمیتی که شما دلتان می خواهد در رابطه تان وجود ندارد. در هر صورت این مشکل را نخواهید توانست با سکوت و در خود فرو رفتن حل کنید. سعی کنید با او در مورد مشکلاتتان صحبت کرده و با همفکری راه حلی برای آنها پیدا کنید. حتی اگر لازم دیدید تمام قرارهایتان با دوست های دیگرتان را کنسل کرده و تمام غروب با هم در این مورد حرف بزنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز اعتماد به نفستان شما را از هر شرایط دشواری که برایتان به وجود بیاید نجات خواهد داد. سعی کنید تا جای ممکن با مسائل احساسی برخورد نکنید، به خودتان سخت نگیرید و سرحال و پرانرژی باشید. هر وقت دیدید در وضعیت دشواری گرفتار شده اید بجای این که یک جا بایستید و منتظر بمانید تا یک نفر بیاید و به شما کمک کند خودتان دست به کار شوید و خود را نجات بدهید. شاید سرعت انجام کارها خیلی کمتر از آن چیزی باشد که شما انتظار دارید و یا کارهایتان طبق برنامه هایی که داشته اید پیش نروند، اما نا امیدی و منفی نگری در رویارویی با این مشکلات نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد، بلکه مانع دیگری نیز سر راهتان قرار خواهد داد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز تمام سعی خودتان را بکنید که خودخواه نباشید. الان وقت فکر کردن به دیگران و در نظر گرفتن نیازها و خواسته های آنهاست. اگر به اندازه ی کافی وقت آزاد دارید به جای اینکه فقط یک جا لم بدهید و استراحت کنید سعی کنید به کمک دوستی بروید که می دانید به همکاری شما نیاز دارد. اگر نمی توانید به اندازه ی کافی از خودگذشتگی نشان بدهید، حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که به جای اینکه پروژه های شخصیتان را پیش ببرید امروز را به انجام کارهایی اختصاص دهید که منافعشان فقط به خودتان محدود نمی شوند و دیگران را نیز در برخواهند گرفت. کارهایی که به صورت گروهی انجام شوند چنان نتایج غیر منتظره ای خواهند داشت که خودتان را هم غافلگیر خواهند کرد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز اگر منظورتان را خیلی دقیق و صریح به زبان نیاورید احتمال اینکه برای خودتان دردسر درست کنید بسیار زیاد خواهد بود. لزومی ندارد که برای حفظ صلح و آرامش چیزهایی را که برای خودتان از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند را قربانی کرده و روی ارزش هایتان پا بگذارید. درست است که عشق و روابط عاطفی برای شما خیلی مهم هستند، اما تنها زمانی می توانید از آنها لذت ببرید که به خودتان وفادار باشید و برای خوشامد طرف مقابلتان خود واقعیتان را سرکوب و پنهان نکنید. شما امروز خیلی احساساتی شده اید و این رفتار احساساتی می تواند برایتان مشکل ساز شود، سعی کنید با به کار گرفتن منطقتان به تعادل برسید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود و تقریبا بیشتر چیزها همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهند رفت. راه های ارتباطی امروز کاملا باز هستند و شما می توانید به راحتی دانسته هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و اطلاعاتی که قرار است به دستتان برسند را دریافت کنید. در این میان باید مواظب باشید که ناخواسته رازهای دیگران را برملا نکنید و تا جای ممکن از صحبت کردن در مورد مسائل شخصی دیگران خودداری کنید. همچنین، به نفعتان است که به غیبت هایی که دیگران می کنند هم توجه نکنید، زیرا در این صورت قضاوت اشتباهی در مورد یک نفر خواهید داشت که قابل جبران نخواهد بود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز شما تا حدودی عجول و بی صبر و قرار شده اید. شما نیاز دارید که با دیگران صحبت کنید، اما کنترل چندانی روی زبانتان ندارید و ممکن است حرف هایی بزنید که بهتر است مخفی بمانند و یا ناخواسته چیزی بگویید که باعث ناراحتی دیگران شود. سعی کنید قبل از به زبان آوردن هر حرفی کمی دست نگه داشته و به عواقب آن و برداشت هایی که شنونده تان می تواند از آن داشته باشد خوب فکر کنید. اگر بتوانید در این مورد در خودتان تعادل را برقرار کنید، امروز روز خوبی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف خواهد بود و می توانید از مصاحبت با آنهایی که دوستشان دارید لذت ببرید و آخر هفته تان را به بهتری شکل ممکن آغاز کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۸

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو