مدل مانتو اسپرت ۹۹ با انواع طراحی زیبای زنانه و دخترانه

مدل مانتو اسپرت ۹۹ با انواع طراحی زیبای زنانه و دخترانه


منبع: آرگا

1,175

1398/11/26

14:04


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو اسپرت ۹۹ زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح ها آشنا خواهید شد که امیدواریم با سلیقه شما هخوانی و مطابقت داشته باشند.

مانتوی اسپرت از انواع طرح های پرطرفدار مانتو در بین خانم ها و دختران جوان است و اگر شما تمایل دارید در مکان های مختلف ظاهر و تیپی امروزی داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو اسپرت ۹۹ با طرح و رنگ های متنوع

مانتوهای اسپرت در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوی اسپرت ۱۳۹۹ را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو اسپرت 99

طرح های مانتوی اسپرت ۹۹

مانتو یکی از مهم ترین پوشش برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود به همین دلیل هر ساله مدل مانتوهای متنوعی از سوی متخصصان مد و زیبایی به مناسب آغاز سال نو معرفی می شوند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در سال جدید استایل و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است مانتوهای خود را از بین این طرح های جدید انتخاب نمایید.

مانتوهای اسپرت ۹۹ در انواع مدل های کوتاه و بلند دوخته می شوند که امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند مانتوهای بلند را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب کنند. مانتوهای کوتاه اسپرت نیز در بین خانم ها و دختران جوان طرفداران خاص خودشان را دارند و این طرح مانتوها همچنین به صورت جلوباز و جلو بسته و دکمه دار دوخته می شوند که هر یک از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مانتوی اسپرت 99

مانتوی طرح دار ۹۹

مانتوی شیک اسپرت

مانتوی اسپرت ۹۹

مانتوی بلند اسپرت 99

مانتوی اسپرت خاکستری ۹۹

مانتوی بلند و شیک اسپرت

مانتوی بلند اسپرت ۹۹

مانتوی کوتاه اسپرت

مانتوی کوتاه و شیک اسپرت

مانتوی آبی اسپرت

مانتوی آبی کوتاه ۹۹

مانتوی شیک اسپرت

مانتو بلند اسپرت ۹۹

مانتوی بلند اسپرت 99

مانتوی دخترانه اسپرت ۹۹

مانتوی آبی کلاسیک

مانتوی آبی کلاسیک و شیک

مانتوی کوتاه اسپرت

مانتوی کوتاه اسپرت

مانتوی اسپرت ساده

مانتوی کوتاه و شیک اسپرت ۹۹

مانتوی بلند اسپرت

مانتوی شیک و بلند دخترانه

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی اسپرت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ مانتوی خود را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید تیپ و استایل متفاوت تری داشته باشید بهتر است رنگ مانتوی خود را آبی کلاسیک انتخاب کنید زیرا رنگ آبی رنگ سال ۹۹ است.

مانتوهای رنگ روشن برای خانم ها با رنگ پوست تیره انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و مانتوهای رنگ تیره نیز برای خانم ها با رنگ پوست روشن و سفید انتخابی مناسب می باشند.

برای دوخت مانتوهای اسپرت از پارچه های طرح دار یا ساده استفاده می شود که انتخاب طرح پارچه مانتو نیز به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد. اگر فرم اندام شما درشت و چاق می باشد بهتر است مانتوهای اسپرت با طرح ریز را برای پوشیدن انتخاب نمایید. خانم ها با فرم اندام لاغر یا متناسب نیز می توانند مانتوها با پارچه های ریز یا درشت را برای پوشیدن انتخاب کنند.

مانتوی اسپرت بلند

مدل مانتو سال ۹۹

مانتوی مشکی اسپرت

مانتوی بلند و شیک اسپرت

مانتوی زنانه اسپرت 99

مانتوی بلند اسپرت

مانتوی کوتاه اسپرت 99

مانتوی کوتاه و طرح دار اسپرت ۹۹

مانتوی رنگ روشن اسپرت

مانتوی اسپرت رنگ روشن

مانتوی کوتاه اسپرت

مانتوی کوتاه اسپرت ۹۹

مانتوی شیک اسپرت

مانتوی صورتی روشن ۹۹

مدل مانتو اسپرت 99 دخترانه

مانتوی دخترانه بلند صورتی

مانتوی بلند اسپرت 99

طرح مانتوی بلند اسپرت

مانتوی زرد اسپرت

مانتوی زرد اسپرت ۹۹

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو اسپرت ۹۹ را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو