معرفی بازیگران و داستان سریال میان بر + عکس بازیگران و نکات خواندنی از سریال

منبع: کولاک

134

1398/11/26

14:11


معرفی بازیگران و داستان سریال میان بر در این مطلب. این مجموعه ٣٠ قسمتی در ژانر طنز و با رویکرد مسئله “انتخاب” در صدا وسیمای مرکز البرز تولید شده است و قرار است از شبکه ۵ سیما و شبکه شما پخش شود. یزدان فتوحی و امیر نوری کارگردانی این سریال را بر عهده داشته‌اند.

اسامی بازیگران

غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش رچاغی‌پور، شهین تسلیمی، جمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این مجموعه هستند.

بازیگران و داستان سریال میان بر

بازیگران و داستان سریال میان بر

داستان سریال

داستان در یک آپارتمان چند واحدی می گذرد که ساکنان آن با مشکلاتی روبه رو هستند. از طرفی با انتخاب مدیر ساختمان مواجه می شوند و در این بین ماجراهایی برایشان رقم می خورد. یکی از مضامین مهم این سریال انتخاب های اشتباهی است که باعث بروز مشکلات می‌شود.

این نخستین بار نیست که به دلیل کیفیت مطلوب سریال‌های مراکز استان‌ها پخش آن به شبکه‌های سراسری محول می‌شود. از این جهت که به دلیل ارتقای سطح کیفی تولیدات مراکز استان‌ها مدتی است سریال‌های مراکز مختلف استان‌های کشور روی آنتن شبکه‌های سراسری می‌رود و مورد توجه مخاطبان هم قرار می‌گیرد. راه میان‌بر نیز با نگاهی طنز به مشکلات و مسائل یک مجتمع مسکونی و ساکنان آن می‌پردازد که برای حل این مسائل انتخابات تشکیل می‌دهند.

محمد صالحیان تهیه کننده سریال در گفت و گویی در خصوص روند تولید این کار گفت: تصویربرداری سریال احتمالا تا اواخر اسفند به طول خواهد انجامید. در حال حاضر گروه در جنت آباد حضور دارد. البته ۱۲ قسمت از سریال آماده پخش شده و در تلاشیم قسمت های دیگر سریال هم به موقع روی آنتن برود و احتمالا تا اوایل نوروز هم سریال پخش خواهد شد. ضمن این که این مجموعه با سه دوربین تصویربرداری می شود و سوئیچ نمی کنیم.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو