قرص ماشین ظرفشویی تنها دلیل کدر شدن و خش افتادن ظروف نیست!!

134

1398/11/26

16:18


خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل تنها راه حل کدرشدن، لک شدن و خش افتادن ظرف های شما نیست. در این مقاله موارد مهم غیر از قرص ماشین ظرفشویی را به شما می گوییم.

C:\Users\azita\Desktop\دلیل-لک-شدن-و-خش-افتادن-ظروف.jpg

قرص ماشین ظرفشویی اولین موردی است که پس از کدر شدن و یا خش افتادن ظرف ها به ذهن هر شخصی می آید. ما در این مقاله سعی داریم دلایل گوناگون این امر را برای شما توضیح دهیم هرچند که خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل از اولین و مهم‌ترین آیتم ها درباره کدر شدن و خش افتادن ظروف است اما باید بدانید که این امر تنها دلیل نمی باشد. پیش از توضیح آیتم های دیگر به توضیح اجمالی و مختصری درباره انتخاب قرص ماشین ظرفشویی اصل می پردازیم تا شما را با مشخصات یک قرص کامل آشنا کنیم تا پس از اینکه خیالتان از مورد اول و یکی از اصلی ترین علل کدر شدن و خش افتادن ظروف راحت شد به سراغ عوامل دیگر برویم.

قرص ماشین ظرفشویی و اهمیت آن در سلامت ظروف

انتخاب یک قرص ظرفشویی باکیفیت از برندی معتبر علاوه بر تضمین سلامت ظروف شما به سلامت و عمر بیشتر دستگاه ظرفشویی شما کمک می کند چراکه انواع قرص ماشین ظرفشویی امروزه دارای ساختار پیچیده ای در تولید است و روز به روز با پیشرفت بالا کوچک ترین جزئیات لازم برای نگه داری سلامت ظرف ها و همچنین دستگاه ظرفشویی را در ساختار خود جای داده اند.

بهترین مارک های قرص ماشین ظرفشویی

همان‌ طور که می دانید قرص ها یکی از اصلی ترین موارد در هنگام شستشو است پس خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل و انتخاب از برندی معتبر به مراتب دارای اهمیت بسیاری است پس به صورت جدی از انتخاب و خرید قرص ها ی متفرقه دوری کنید. دو برند بسیار معتبر کنام آن ها بر همگان آشناست؛ فیری و فینیش است که این دو دسته بهترین مارک قرص ماشین ظرفشویی در کل دنیا در حال فعالیت می باشند که هریک با داشتن سابقه ای بالای نیم قرن و فعالیت در بالای 40 کشور در دنیا دارای نامی درخشانند و به زبانی ساده می توانیم بگوییم که قرص ظرفشویی فینیش و فیری بالای 95 درصد از استفاده افراد از این محصول را در کل دنیا پوشش داده است.

قرص ماشین ظرفشویی اصل و تقلبی

C:\Users\azita\Desktop\New folder (4)\قرص-ماشین-ظرفشویی.jpg

قرص ها دارای تکنولوژی بسیار پیچیده ای در امر تولید هستند و خوشبختانه همین امر باعث شده تا تولید گونه های تقلبی آن به شدت دچار محدودیت شود و از این رو با نگاهی به نوع بسته بندی و سر زدن به سایت های مختلف به راحتی می توانید کالایی اصل را تهیه نمایید اگرچه همیشه انتخاب از فروشگاه های اینترنتی معتبر همچون می تواند اطمینان خاطر شما را بیشتر کند. امروزه فروشگاه آنلاین بزرگ همچون دیجی کالا یا فروشگاه های تخصصی همانند فروشگاه اینترنتی 20 بخر که تنها تاپ برند ها را به صورت حرفه ای پخش و تک فروشی می کند، می تواند خیال شما را از خرید قرص های ظرفشویی و محصولات دیگر که دارای اصالت کالا هستند راحت کند.

کامل‌ترین قرص ماشین ظرفشویی

امروزه جدیدترین و کامل‌ترین قرص های ظرفشویی باکیفیت بالایی در حال تولید در دو برند ذکر شده هستند که این انواع قرص ماشین ظرفشویی در مدل های کوانتوم در فینیش، جار و پلاتینیوم در فیری در حال تولید است که هر یک علاوه بر شویندگی بالا، کمک به کاهش میزان سختی آب، جلادهندگی ظروف؛ جلوگیری از ماندن رسوبات آهکی در دستگاه ظرفشویی را انجام می دهند. حال که صحبت از سختی آب شد پس همین حالا یکی از مهم‌ترین عوامل در کدر شدن و خش افتادن ظروف را با هم مرور می کنیم.

C:\Users\azita\Desktop\توجه.jpg

توجه کنید؛ اشتباه همین جاست!

اشتباه نکنید خرید قرص ماشین ظرفشویی از جدیدترین، کامل ترین و بهترین مارک قرص ظرفشویی کافی نیست.

بعضی از افراد فکر می کنند که حالا که کامل‌ترین قرص ماشین ظرفشویی را خریدم پس این پایان کار است و خود این قرص تکمیل‌ترین مواد همچون جلا دهنده، ضد رسوب نمک را دارد اما بدون حاشیه بگوییم که درست است که قرص های جدید امروزی بسیار تکمیل هستند و کار شویندگی بدون نقص را برای شما انجام خواهند داد اما ویژگی های مکمل در این محصولات تنها عملکردی به منظور کمک به فرایند و عملکرد سایر مواد مکمل است.

همان‌طور که گفتیم با خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش یا فیری میزان سختی آب با وجود این قرص ها تا حدی کاهش پیدا خواهد کرد اما فراموش نکنید که تمامی قرص ها در دنیا تنها به عملکرد نمک که کارش کم کردن میزان سختی آب است کمک می کند و به هیچ وجه جایگزینی برای این محصول مهم نیست. لازم به ذکر است که سختی آب به صورت مستقیم یکی از عوامل اصلی خش افتادن و کدر شدن ظروف است که ما در ادامه این دلیل و دلیل دیگر را با عناوین لازم دنبال خواهیم کرد.

تأثیر نمک در کدر شدن و خش افتادن ظروف

به طور کلی کار نمک کم کردن میزان سختی آب است. فرقی نمی کند در کجای دنیا و کجای ایران زندگی می کنید، سختی آب امری جدانشدنی از آب های مصرفی است که همان‌طور که اشاره نمودیم همین سختی آب در خش افتادن و کدر شدن ظروف را ناشی خواهد شد. نمک در ظرفشویی آب را نرم خواهد کرد و باعث می شود که ساختار ملایم آب بر روی سطح ظروف حرکت کند و از خش افتادن و لطمه وارد شدن به ظرف ها جلوگیری نماید. همان‌طور که اشاره کردیم قرص ماشین ظرفشویی در مدل های جدید دارای میزانی از حجم نمک هستند که به عملکرد نمک در ظرفشویی کمک می کند اما فراموش نکنید که قرص ها تنها تا میزانی می توانند به عملکرد بهتر نمک کمک کنند و هیچ گاه جایگزین آن ها نیستند. شاید برخی از دوستان هنوز به باور این مورد نرسیدند که خرید قرص ماشین ظرفشویی و نمک در کنار هم جزو واجبات امر در حفظ کیفیت شستشوی هر ماشین ظرفشویی است پس با بیان چند پرسش این گفته را برای شما کامل تر خواهیم کرد:

اگر قرص ها میزان کافی نمک را دارد، پس چرا نمک ظرفشویی توسط همان کمپانی های بزرگ در حال تولید است؟ آیا آن ها هم قرص ظرفشویی کامل خود را تولید می کنند و هم نمک را؟ چه دلیلی وجود دارد؟

اگر مدل های جدید قرص های تولیدی در دنیا جای نمک را گرفته اند پس چرا برندی همچون بوش که خود صاحب تکنولوژی شستشو و نظافت است، آلارم و چراغی مجزا برای نمک ظرفشویی در جدیدترین مدل های خود طراحی نموده (مدل هایی که پس از تولید انواع قرص ها حاوی نمک وجود دارد) تا در هنگام اتمام نمک به آن مصرف کنندگان اطلاع دهد؟ لازم به ذکر است که همه افراد امروزه مدل های قرص ماشین ظرفشویی حاوی نمک در دسترسشان می باشد پس چه لرزمی به وجود این نشانگر اتمام نمک در ظرفشویی است؟

بهترین مارک نمک ظرفشویی

همان‌طور که دو کمپانی معتبر در خرید قرص ماشین ظرفشویی را اشاره نمودیم در اینجا هم می توانیم خرید این محصولات در این دو برند موفق و نام آشنا را به شما پیشنهاد دهیم. لازم به ذکر است که با دقت فراوان این کالا را بخرید و به هیچ عنوان در هنگام انتخاب به دنبال قیمت پایین نمک و یا برندهای ناآشنا نروید چراکه به صورت جدی هم به ظرف ها و هم دستگاه ظرفشویی خود آسیب خواهید زد.

تأثیر جلا دهنده در لک شدن و کدر شدن ظروف

همان‌طور که در پیش خوانید که چرا محتویات کامل‌ترین قرص ماشین ظرفشویی دلیل بر استفاده نکردن مکمل های موجود نیست در اینجا نیز با تأکید بر این مطلب درجه اهمیت جلا دهنده را برای جلوگیری از لک شدن و کدر شدن ظرف ها با یکدیگر بررسی می کنیم. همان‌طور که می دانید قالب به اکثریت و بهتر است بگوییم تمام انواع قرص های ظرفشویی امروزه خود حاوی حدی جلا دهنده هستند اما اگر می خواهید لک ناشی از خشک شدن قطره های آب بر روی ظرف ها را نبینید و شاهد کدر شدن ظرف هایتان نباشید علاوه بر خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل و مناسب، جلا دهنده ها را فراموش نکنید چراکه این محصول با توجه به ساختار ترکیبی خود باعث زور خشک شدن ظرف ها در ظرفشویی می شود و با تأثیر بر روی ساختار آب از ماندن هرگونه لک بر روی آن ها جلوگیری می کند پس علاوه بر جلادهندگی ظرف های کریستالی، فلزی و غیره کار مهم و اصلی تر جلاها ممانعت از لک شدن ظرف های شماست که می تواند بسیار مهم باشد پس اگر در دسته افرادی هستید که این امر برایتان اهمیت دارد پس خرید آن را فراموش نکنید.

چطور ماشین ظرفشویی را تمیز کنیم؟

یکی از وسایلی که همه روزه در خانه از آن مورد استفاده قرار می گیرد ماشین ظرفشویی است که نقش مهمی در سلامتی افراد خانه ایفا می کند که تمیز کردن و جرم گیری به موقع آن بسیار مهم است چرا که عدم انجام این کار می تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم برای خواندن این مطلب از لینک بالا استفاده کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو