پربازدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های فیلیمو در بهمن 98

فیلیمو یک سرویس عالی برای تماشای آنلاین فیلم وسریال است که آرشیو بسیار خوبی از فیلم‌ها و سریال‌های روز ایران و جهان را برای شما فراهم کرده. این سرویس که زیر مجموعه‌ای از سایت آپارات است، به خاطر امکان تماشای فیلم و سریال بدون مصرف پهنای باند اینترنت و همچنین کیفیت و سرعت بسیار بالا، محبوب‌ترین سرویس برای تماشای آنلاین انواع فیلم و سریال است. در این مقاله قصد داریم تا جدیدترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌های روز فیلیمو را به شما معرفی کنیم.

 

کرگدن

سریال کرگدن

سریال کرگدن یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی کیارش اسدی زادی و تهیه کنندگی صادق یاری ارائه می‌شود. بازیگران این سریال پرستاره را محمد امین، سارا بهرامی، مجید آقاکریمی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی تشکیل می‌دهند.

 خلاصه سریال: پنج جوان، به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پرقدرت طراحی شده است و ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زنند.

روزی زیبا در محله (A beautiful day in the neighborhood)

جدیدترین نقش آفرینی تام هنکس را می‌توانید در فیلم «روزی زیبا در محل» مشاهده کنید. این فیلم زیبا محصول 2019 است و در ژانر درام و زندگی‌نامه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. تام هنکس برای باز در این فیلم نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل شده است. این فیلم به کارگردانی ماریل هلر است و تام هنکس، متو ریس و کریس کوپر از جمله بازیگران آن هستند.

خلاصه فیلم: این فیلم از مقاله‌«می‌تونی بگی... قهرمان؟» نوشته‌تام جنود که سال ۱۹۹۸ در مجله‌اسکوئر چاپ شد، الهام گرفته است. در این فیلم لوید ووگل (ریس) مأمور می‌شود تا مقاله‌ای درباره‌فرد راجرز (هنکس)، مجری تلویزیونی کودکان بنویسد.

 

cover del454

سریال دل

منوچهر هادی این بار با سریال دل به شبکه خانگی آمده. این سریال که محصول سال 1398 است با نویسندگی بابک کایدران و میثم کایدان با نقش‌آفرینی حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کوروش تهامی، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، مهراوه شریفی نیا، لیلا زارع، بهرام افشاری و مریم سعادت یکی از پرستاره‌ترین سریال‌های این روزهای شبکه خانگی را تشکیل داده است.

خلاصه داستان: دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی، ماجراهایی پیش می‌آید و ...

 

درخونگاه

درخونگاه

امین حیایی با بازی در این فیلم برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، نامز شد. فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی و با بازی امین حیایی، ژاله صامتی و مهراوه شریفی نیا یک درام زیبا است که دیدن آن را به شما توصیه می‌کنیم:

خلاصه داستان: ظهری می اید تا بسازد! اگر نبازد...رضا پس از هشت سال کار کردن در ژاپن، به محله شان به نام درخونگاه بر می گردد...

قسم

قسم فیلمی به نویسندگی و کارگردانی محسن تنابنده و تهیه‌کنندگی الهام غفوری و جلیل شعبانی که در سال ۱۳۹۷ تولید شده‌است. بازیگران این فیلم را الهام غفوری، جلیل شعبانی، مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی تشکیل داده‌اند.

خلاصه داستان: این فیلم درباره قتل زنی به نام رضوان است که خانواده و اقوام آن به دنبال ثابت کردن قاتل بودن شوهر وی به دادگاه هستند. روال دادگاه ۵ سال به نتیجه رسیدن پرونده قتل را به تعویق انداخته و این آخرین دادگاهی است تشکیل خواهد شد و اگر قسامه انجام نشود رای به برائت داده خواهد شد اما...

 

فیلیمو

چطور کد تخفیف فیلمو را ارزان‌تر بخریم؟

فیلیمو یک سرویس VOD و زیرمجموعه سرویس آپارات است که فعالیتش را با آرشیو کاملی از فیلم و سریال و مستند در سال 1393 شروع کرد و هم‌اکنون با داشتن نسخه‌های وب، اندروید و ios توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. فیلیمو با بیش از 20هزار فیلم و سریال در ژانرهای کمدی، خانوادگی، اکشن، مستند و غیره در هر زمان و مکانی در دسترس شماست. مشترکین اپراتورهای منتخب بدون کم شدن حجم اینترنت خود می توانند این محتواها را تماشا کنند و حجم مصرفی بقیه مشترکین نیز به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. خرید اشتراک فیلیمو را می‌توان از راه‌های زیادی تهیه کرد. یکی از راه‌هایی که می‌توان این اشتراک را ارزان‌تر تهیه کرد، استفاده از کد تخفیف فیلیمو در تخفیفان است. شما می‌توانید در تخفیفان تا 20 درصد تخفیف بگیرید!