تولد سوگل طهماسبی و سورپرایز شدنش توسط همسرش

تولد سوگل طهماسبی و سورپرایز شدنش توسط همسرش


منبع: پرشین وی

373

1398/11/26

18:27


25 بهمن روز تولد سوگل طهماسبی تازه عروس سینما و تلویزیون بود و او در این روز توسط همسرش سورپرایز شد . با ما همراه باشید.

تولد سوگل طهماسبی و سورپرایز شدنش توسط همسرش

سوگل طهماسبی بازیگر آرام و بی حاشیه که به تازگی هم ازدواج کرده با انتشار عکس های تولد خود در صفحه اینستاگرامش از سورپرایز شدن توسط همسرش خبر داد. او از همسر خود برای این سورپرایز زیبا تشکر کرد. سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۶۴ در اهواز می باشد . زمانی که او نوجوان بود به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کردند. او بازی در تئاتر را از سال ۷۲ آغاز کرد و در سال ۸۹ با بازی در سریال فاصله ها پا به عرصه بازیگری گذاشت. فیلم هایی که باعث معروف شدن این بازیگر شدند کیمیا و برادر بود که در این سریال ها به خوبی توانست نقش خود را ایفا کند. ۲۴ مرداد ۹۸ بود که خبر ازدواج این بازیگر منتشر شد و خود نیز عکس هایی زیبا از مراسم ازدواجش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد . در ادامه عکس های تولد سوگل طهماسبی را مشاهده می کنید.

عکس های تولد سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی با انتشار عکس های زیر نوشت : هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما
‌پ،ن؛ممنونم از پیام های زیباتون ،امروز یکی از بهترین روزهای زندگیم بود (عزیز دلم ،همسر جانم ،ممنونم بابت سوپرایز زیبات ❤️)
@۶۱photostudio 📸🙏❤️مرسی مریم جانم
@soheila.zohdi 👗🙏❤️مرسی سهیلا جانم
#تولد🎂 #ولنتاین #۲۵_بهمن #عشق #همسر_جانم#خانواده@

تولد سوگل طهماسبی

تولد سوگل طهماسبی

تولد سوگل طهماسبی

تولد سوگل طهماسبی بازیگر

تولد سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی در روز تولدش

تولد سوگل طهماسبی

تولد ۳۴ سالگی سوگل طهماسبی

تولد سوگل طهماسبی

سورپرایز کردن سوگل طهماسبی

تولد سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

بیوگرافی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی (زادۀ ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.

بزرگ شده اهواز و فوق دیپلم گرافیک هستند. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنواره تئاتر استان می شود. داور این جشنواره مریم معترف بودند و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشتند که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب انتخاب می شود. به این ترتیب اولین تجربه حرفه ای سوگل طهماسبی با سریال روزگار قریب آغاز می شود.

مهاجرت سوگل طهماسبی به تهران

تنها۱۵ سال داشتم که تصمیم گرفتم برای زندگی از اهواز به تهران بیایم. درواقع مهاجرت به تهران شاید بزرگ ترین تصمیم زندگی ام بود. سال های اول در خانه خواهرم زندگی کردم و بعد از قبول شدن در کنکور و شروع دوران دانشجویی مستقل شدم تا اینکه پس از فوت پدرم، مادرم هم به تهران آمد و حالا با هم زندگی می کنیم.

تولد سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی و مادرش

ازدواج سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی پیش از ازدواج درباره دلایل مجردی و مشخصات مرد ایده آلش گفته بود که انتخاب همسر برای بازیگران سخت است و همچنین آن ها سخت هم انتخاب می شوند چرا که شرایط شغلی ما شرایط ویژه ای است. دوست دارم همسرم در آینده از همکارانم نباشد و بسیار مهربان باشد.

وی عنوان کرد: احساس می‌کنم تجارب زیادی هست که باید کسب کنیم و به عنوان مثال، اگر بخواهیم همسر یا مادر خوبی باشیم، باید تجربیات بسیاری داشته باشیم ولی می‌بینیم ناگهان به سن ۳۰ سالگی رسیده‌ایم.طهماسبی ادامه داد: باید بگویم تا سال گذشته خیلی جدی به مسئله ازدواج فکر نمی‌کردم ولی حالا که در آستانه ۳۰ سالگی هستم بیشتر به فکر این موضوع هستم.

سوگل طهماسبی در مرداد ماه ۹۸ همزمان با عید قربان با انتشار عکسی در اینستاگرام خود خبر ازدواج خود را علنی کرد

سوگل طهماسبی با انتشار عکس های مراسم ازدواجش نوشت: زندگی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن
#سوگل_طهماسبی #شروع_تازه #❤❤#💍

تولد سوگل طهماسبی

عکس عروسی سوگل طهماسبی

تولد سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی و همسرش

اینستاگرام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو