دانلود بازی Drift Of The Hill برای کامپیوتر

دانلود بازی Drift Of The Hill برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

116

1398/11/27

02:25


در بازی Drift Of The Hill باید هنر خود را در دریفت زدن در کوهستان نشان دهید. Drift Of The Hill یک بازی شبیه ساز است که به شما اجازه می دهد به عنوان راننده ماشین های افسانه ای، در جاده های باریک و مارپیچ حرکت کنید. با حرکات دریفت از تپه ها پایین بروید و تا می توانید پدال گاز را فشار دهید. موسیقی نقش بزرگی در پیشروی شما خواهد داشت و تا می توانید باید سرعت را بالا ببرید. ۳ ماشین مختلف در بازی وجود دارد که در ۵ نقشه منحصربه فرد قرار خواهند گرفت. سیستم دریفت زنی بازی اعتیادآور است و هیچگاه خسته نخواهید شد. فیزیک واقع گرایانه بازی هم کار شما را سخت تر می کند و مخصوصا از نمای داخل ماشین، باید بهترین عملکرد خود را نشان دهید.

Drift Of The Hill PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Drift-Of-The-Hill

بازی Drift Of The Hill دارای چرخه روز و شب و است و شیرایط آب و هوایی هم مدام عوض می شود. کنترل ماشین در گیم پلی بازی چندان ساده نیست و باید کنترل آن را در تمام مسیر حفظ کنید. در بخش سفارشی سازی، می توانید ماشین خود را ویرایش کنید و بدنه آن را بنا به سلیقه خود تغییر دهید. کم کم باید به گیم پلی سخت بازی عادت کنید و سرعت را بالا ببرید. مسیرها کوهستانی هستند و پیچ‌های زیادی را مشاهده خواهید کرد. حالت ریپلای هم نمایش هنرمندانه شما را بعد از اتمام هر دور نشان می دهد که دیدنش خالی از لطف نیست. گرافیک بازی در حد معمولی است و نورپردازی در شب زیبا و قابل قبول است. اگر مهارتی در دریفت زنی نداشته باشید، ماشین منحصرف شده و از مسیر خارج می شود. جاده های باریک مسیر، اجازه اشتباه به شما را نمی‌دهد و باید دقیق و سر ثانیه فرمان را حرکت داده و دریفت زنی را شروع کنید.

info

Drift Of The Hill is a simulation game that will allow you to play as a driver in legendary cars on narrow and winding roads. Go down the hills by drifting, to music that will make you want to press the accelerator.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 – 64bits

Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ

Memory: 2 GB RAM

Graphics: AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460

Storage: 2 GB available space

Sound Card: Integrated

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 – 64bits

Processor: AMD Six-Core CPU, Intel Quad-Core CPU

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970

Storage: 3 GB available space

Sound Card: Integrated

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Drift Of The Hill-DARKSiDERS با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو