فال روزانه - یکشنبه 27 بهمن 1398

فال روزانه - یکشنبه 27 بهمن 1398


منبع: بیتوته

95

1398/11/27

10:53


فال روزانه - یکشنبه 27 بهمن 1398



ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 27 بهمن 1398

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: اگر امروز دقیقا بدانید که کجا می‌روید قادر خواهید بود که به سمت ترقی و پیشرفت هجوم ببرید و بهترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. اما شاید هم نتوانید. اشتیاق شما کاملا قانع کننده است- حتی برای خودتان- اما ممکن است قطعه بسیار مهمی‌از پازل تان را که درست در جلوی روی تان قرار داشت را گم کنید. پس از سرعت خود بکاهید! و مطمئن باشید در اولین فرصت شانس و اقبال بهتری نصیب تان خواهد شد.

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: معمولا شما در یک درگیری ترجیح می‌دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می‌کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: احتمالا امروز وسوسه شده اید که عالم نما باشيد و ادعا کنید که راجع به همه چیز اطلاع دارید. اما اگر خودتان را درگیر این ماجرا کنید و خود را در مرکز توجه قرار دهید بعید می‌دانم آن حمایت و توجهی که در نظر دارید را بدست بیاورید. چرا که در نتیجه این کار شما کنترل خود را از دست می‌دهید و تبدیل به انسان خودبزرگ بینی می‌شوید؛ پس سعی کنید اثبات بزرگی و خردمند بودن خود را فراموش کنید و حرف‌هایی که دیگران به شما می‌گویند را دقیقا گوش کنید. شنیدن حقیقت به شما ضربه‌ای نمی‌زند مخصوصا اگر بتوانید از این صحبت‌ها برای پیشرفت خود و رسیدن به اهداف تان استفاده کنید!

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: ممکن است امروز رابطه شما با همسر یا دوست تان به طرز عجیبی بهم بریزد چرا که اختلاف عقایدی که شما با هم دارید منجر به یک درگیری لفظی شدید خواهد شد. یکی از شماها ممکن است خونسرد و آرام باشد و درگیری را خاتمه دهد ولی باعث می‌شود دیگری عصبی تر شود. اگر این درگیری منجر به این شود که قلب هر دو شما بشکند مطمئن باشید هیچ کدام تان برنده نخواهید شد. به جای اینکه آنقدر با هم بجنگید تا ثابت کنید کدام یکی از شما درست می‌گوید یک نفس عمیق بکشید و تظاهر کنید که هر دو پیشکشی دارید که باید به یکدیگر تقدیم کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو