آکاایران به نقل از لاپلاس :

لامپ های سوخته را می توان به عنوان گلدانی کوچک برای گل هایی که شاخه های نازک و باریکی دارند مورد استفاده قرار داد. قسمت انتهایی لامپ را حذف کنید مقداری آب داخل آن بریزید و شاخه های گل خود را درون آن بگذارید و آن ها را از بالای کانتر آشپزخانه خود آویزان کنید و هر بار با نگاه کردن به آن طراوت بهاری را احساس کنید.

شیشه های مربا یکی از وسایلی است که به وفور در خانه های ایرانی پیدا می شود. شما با استفاده از این شیشه ها و یک تخته چوب (که به احتمال زیاد یکی از آن ها را در انباری خود پیدا می کنید) و به تعداد شیشه ها ، بست گازی ، می توانید این شلف زیبا و خلاقانه را برای خود بسازید و از ان هر جای خانه که خواستید استفاده کنید. حتی رنگ زدن شیشه های مربا میتواند حس بهاری تری را منتقل کند.

لوله های دستمال کاغذی جز معدود وسایل در دسترسی هستند که می توانند در مرتب تر شدن خانه به شما کمک کنند. شما می توانید لوله های دستمال کاغذی را نگه دارید و تعدادی از آنها را با چسب حرارتی به هم بچسبانید و یا حتی می توانید انتهای آن ها را زاویه دار برش دهید و از آن ها برای مرتب شدن میز تحریرتان استفاده کنید. مثل همیشه رنگ زدن لوله های دستمال کاغذی می تواند کارساز باشد.

قوطی های فلزی هم می تواند به شما کمک کند تا دکوراسیون داخلی خانه تان حس و حال بهاری به خود بگیرد. این قوطی ها می تواند به عنوان گلدان رو میز های غذاخوری مورد استفاده قرار بگیرند. کافی است دور تا دور آن ها را با کاغذ های رنگی بپوشانید و یا آن ها را به سلیقه خود رنگ کنید. شاید دفعه بعد بخواهید در مورد دور انداختن قوطی های فلزی تجدید نظر کنید.

بطری های شیشه ای هم می توانند به شما کمک کنند تا حال و هوای بهاری را به درون خانه بیاورید. یک اسپری رنگ مات با رنگ دلخواه خریداری کنید و بطری های شیشه ای خود را با آن رنگ کنید. شاخه های گل را درون آن ها قرار دهید. شلف های اتاق نشیمن خانه تان می توانند پذیرای این گلدان های زیبا باشند.

برای نگه داری وسایلی مثل سشوار و اتو مو خود می توانید از لوله هایPVC استفاده کنید. این لوله ها شاید کمی زمخت به نظر برسند. اما می توان با کمی رنگ و خلاقیت آن ها را هنرمندانه تر جلوه داد.

تخته های چوبی را از انباری بیرون بکشید ، قلمو و رنگ را آماده کنید ، به خلاقیت خود اعتماد کنید و برای اتاق کودک و یا تراس خانه تان یک کاناپه با رنگ های رنگین کمان بسازید و با دیدن آن باران های لطیف بهاری را به یاد آورید.

ارسال کارت پستال در مناسبت هایی مثل عید نوروز بسیار مرسوم است و چه بهتر که این کارت پستال های زیبا را با خلاقیت خود به یاد ماندنی تر کنید. به جعبه خیاطی خود مراجعه کنید و تک دکمه های باز مانده از لباس های قدیمی تان را بیرون بکشید و آن ها را به مقوا بدوزید و اطراف آن را با خلاقیت و هنر خود تزئین کنید ، شعری زیبا را درون آن بنویسید و آن را برای عزیزانتان ارسال کنید.

منبع: چیدانه