معرفی سریال هم گناه، عوامل و زمان پخش این سریال خانگی جذاب

معرفی سریال هم گناه، عوامل و زمان پخش این سریال خانگی جذاب


منبع: مینویسم

115

1398/11/28

14:32


معرفی سریال هم گناه مصطفی کیایی

هم گناه نام سریال خانگی مصطفی کیایی است که اولین تجربه او در زمینه نمایش خانگی محسوب می شود و مجوز ساخت این سریال از سوی شورای پروانه ساخت غیر سینمایی صادر شده و بازیگران باتجربه ای نیز در سریال هم گناه به بازی پرداخته اند. معرفی سریال هم گناه را در این مطلب بخوانید.

در حال حاضر سریال هم گناه با سرمایه‌گذاری سرویس VOD فیلیمو در مرحله پیش تولید است و بزودی از طریق نمایش خانگی قابل مشاهده می باشد و خبر خوب اینکه هدیه تهرانی پس از هشت سال با همگناه مصطفی کیایی به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

معرفی کامل سریال هم گناه

در سریال هم گناه بازیگران بزرگی مانند هدیه تهرانی، پرویز پرستویی، مهدی پاکدل، حبیب رضایی و … حضور دارند. در ادامه اطلاعات کاملی درباره سریال هم گناه شامل بازیگران و عوامل سریال هم گناه، زمان انتشار، موضوع و داستان سریال هم گناه و همچنین گریم بازیگران این سریال تقدیمتان خواهد شد.

سریال هم گناه مصطفی کیایی

فیلم هم گناه در ۲۴ قسمت ساخته شده و از اسفند ماه، دوشنبه هر هفته پخش خواهد شد. تاکنون با توجه به رونمایی از عوامل و بازیگران سریال نمایش خانگی هم گناه، می توان گفت فیلم هم گناه مصطفی کیایی یک سریال پر ستاره و بسیار دیدنی است.

زمان پخش سریال هم گناه

گفته شده که زمان هم گناه مصطفی کیایی از اولین روزهای اسفند ماه ۹۸ خواهد بود که هر دوشنبه در نمایش خانگی می توانید مشاهده کنید. برای تماشای آنلاین هم گناه نیز می توانید از سرویس وی اودی فیلمو و یا نماوا استفاده کنید. با آغاز پخش سریال هم گناه می توانید بصورت قانونی این سریال را دانلود نمایید.

خلاصه داستان سریال هم گناه

داستان هم گناه توسط محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده و موضوع فیلم هم گناه و بصورت خلاصه و تا جایی که مشخص است در رابطه با خانواده ای قدیمی به نام صبوری است که سه برادر و یک خواهر این خانواده را تشکیل می دهند. همه آنها بصورت خانوادگی در زمینه پرورش گل و گیاه فعالیت می کنند، بجز فریبرز، پسر دوم خانواده که شغل او افسر اداره آگاهی است و بخاطر کارش به شهرستان می رود که داستان های جذابی را به دنبال دارد ….. موضوع سریال خانگی هم گناه بطور خلاصه و کلی از این قرار است و بازیگران حرفه ای سریال هم گناه نیز جذایبت این سریال خانگی را دوچندان کرده اند.

عوامل و بازیگران سریال هم گناه

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، حبیب رضایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، بهروز پرستویی، شیرین اسماعیلی بازیگران معروف سریال هم گناه هستند.

بازیگران فیلم هم گناه از بازیگران با تجربه و بازیگران جدید با استعداد تشکیل شده اند و فرزند دو بازیگر از جمله: درنا مدنی فرزند رویا تیموریان و پسر پرویز پرستویی (بهروز پرستویی) در هم گناه مصطفی کیایی حضور دارند.

هدی پاکدل و ساقی حاجی پور نیز از جمله بازیگران هم گناه هستند که بتازگی به دنیای بازیگری وارد شده اند و با مجموعه هم گناه به همکاری پرداخته اند.

محسن کیایی برادر مصطفی کیایی نیز علاوه بر بازی در هم گناه، به نویسندگی نیز پرداخته است.

عکس بازیگران سریال خانگی هم گناه

گریم پرویز پرستویی و حبیب رضایی در سریال هم گناه که از نقش های اصلی سریال هم گناه هستند

هم گناه مصطفی کیایی

پشت صحنه و عکس سلفی بازیگران هم گناه مصطفی کیایی

بازیگران سریال هم گناه

رونمایی از گریم بازیگران سریال هم گناه

View this post on Instagram

 

رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل با هم‌گناه به شبکه نمایش خانگی می‌آیند . در آستانه انتشار سریال هم‌گناه و با معرفی گروهی از بازیگران این سریال، از گریم رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل رونمایی شد. . هم‌گناه سریالی پربازیگر با قصه‌ای خانوادگی است که پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، حبیب رضایی و محسن کیایی به همراه سایر بازیگران معرفی شده در این ویدیو و گروه پرتعداد دیگری از بازیگران در آن ایفای نقش ‌می‌کنند. . این سریال که اولین تجربه مصطفی کیایی در کارگردانی سریال برای شبکه نمایش خانگی است، با فیلمنامه‌ای که محسن کیایی و علی کوچکی نوشته‌اند ساخته شده و به زودی منتشر خواهد شد. . هم‌گناه که مراحل آماده‌سازی فنی را پشت سر می‌گذارد از روزهای ابتدایی اسفندها هر دوشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و تماشای آنلاین آن نیز به صورت همزمان از طریق سرویس وی‌اودی نماوا و فیلیمو امکان پذیر خواهد بود. @namava_ir @hamgonah.series @filimocom #همگناه #هم_گناه #مصطفی_کیایی #پرویزپرستویی #هدیه_تهرانی #محسن_کیایی #حبیب_رضایی #رویاتیموریان #مسعودرایگان #هنگامه_قاضیانی #مهدی_پاکدل

A post shared by هـم ـگـناه (@hamgonah.series) on Feb 15, 2020 at 3:21am PST

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو