مروری به ترند های ارایشی محبوب سال 2020 -قسمت دوم

مروری به ترند های ارایشی محبوب سال 2020 -قسمت دوم


منبع: زیبامون

370

1398/11/28

15:02


در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با ترندهای محبوب شده آرایشی در سال 2020 آشنا کنیم با ما همراه باشید.

مروری به ترند های ارایشی محبوب سال 2020 -قسمت دوم

 با آمدن سال 2020 ترند های قدیمی دوباره دارند روی کار می آیند و با برانگیختن توجه طرفدار مد و ارایش دوباره محبوب می شوند. صنعت آرایش نیز دارد همگام با صنعت مد جلو می رود و دوباره دارد از ترندهای قدیمی و از کار برکنار شده تاثیر می گیرد. با اینکه با گذشت سال‌ها و عوض شدن ترند های آرایشی و پیشرفت صنعت آرایش، روز به روز مواد آرایشی جدید و طرحهای جدیدی به بازار عرضه می شود, اما امسال اکثر میکاپ آرتیست ها رو به سوی استفاده از تعدادی از ترندهای قدیمی آورده اند و سعی دارند دوباره آنها را زنده کنند.

با آمدن دهه جدید شما باید شجاع تر باشید و سعی کنید هماهنگ با صنعت میکاپ جلو رفته و خلاقیت به خرج دهید و آماده باشید چیز های جدیدی را تجربه کنید. صنعت مد و میکاپ امسال دست به اقدامات جالبی زده است و اکثر موارد ارایشی ای که طراحی شده اند همه خلاقانه و نو هستند و شما با امتحان کردن آنها می توانید یک چهره کاملاً جدید را تجربه کنید. در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با تعدادی دیگر از این ترندها آشنا کنیم با ما همراه باشید.

مروری به ترند های ارایشی محبوب سال 2020 -قسمت اول

سایه چشم با حس و حال غروب

ترندهای محبوب شده آرایشی در سال ۲۰۲۰

هیچ وقت فکرش را می کردید که سایه چشم های نارنجی یک روزی ترند شوند؟ خوب باید شما را در جریان بگذاریم که آن روز رسیده است و اکنون سایه چشم هایی به رنگ قرمز و زرد یکی از ترند های به شدت محبوب و مهم سال 2020 در صنعت آرایش شده اند! استفاده از سایه چشم نارنجی به نظر شبیه آن ایده‌های عجیب و غریب و متفاوتی است که در دنیای واقعی کاربرد ندارند. اما اکثر آرایشگران مخالف این عقیده هستند. استفاده از سایه نارنجی برای همه مناسب است. فقط باید طیف رنگی مناسب با پوست خود و راه درست استفاده از آن را بدانید. سایه‌های نارنجی و با حس و حال غروب یکی از آن ترندهای آرایشی هستند که شما مسلماً می خواهید امتحان کنید!

روشی که برای استفاده از این سایه چشم نیاز هست استفاده کنید رعایت این مسئله است که بلد باشید خوب همه چیز را با هم مخلوط کنید. برای اینکه این سایه چشم طبیعی و دقیقاً آن چیزی که می‌خواهید به نظر برسد، باید به طور خوبی آن را محو کرده تا رنگ نارنجی و زرد و در مواقعی قهوه‌ای و قرمز به خوبی با هم مخلوط شوند و نتوانید تشخیص بدهید هر رنگ از کجا شروع میشود.

ترندهای محبوب شده آرایشی در سال ۲۰۲۰

اگر نگران این هستید که برای یک ترکیب مناسب مجبور شوید که رنگ نارنجی را روی لب هایتان نیز استفاده کنید نگران نباشید. می‌توانید برای استفاده از این کار یک رنگ نارنجی تیره و رنگ نارنجی روشن را با هم مخلوط کنید تا به ترکیب رنگی که میخواهید برسید و لبهای تان بیش از حد نارنجی نشود. برای سایه پشت چشمانتان نیز می‌توانید از همین روش بهره بگیرید و با مخلوط کردن رنگ هایی که دوست دارید سایه ای از نارنجی را که خودتان ترجیح می دهید و طیف مورد علاقه‌تان است تولید کنید.هیچ محدودیتی در این مسئله نخواهید داشت. پس دست به کار شوید و هر چه زودتر این ترند زیبا را امتحان کنید.

مژه های به شدت بلند و لب های صورتی مات

ترندهای محبوب شده آرایشی در سال ۲۰۲۰

این سبک آرایشی دهه شصت که در نوع خودش به شدت محبوب بود باز هم دارد بر می گردد. در سال 2020 یکی از ترند هایی که که به شدت توانست نظر و توجه علاقه مندان را به خود جلب کند داشتن مژه های بلند و لب های صورتی مات است که در ظاهر و آرایش تعدادی از سلبریتی ها و افراد محبوب نیز این نوع آرایش دیده شده است. برای رسیدن به این چهره و ترند محبوب شما نیاز است که مژه های تان را با لایه ضخیمی از ریمل بپوشانید. توجه کنید که برای پرپشت کردن مژه هایتان نباید از  مژه مصنوعی استفاده کنید بلکه شما می خواهید که چند لایه ریمل پشت هم بزنید تا مژه هایتان تا جایی که می توانند کلفت شوند و مشخص به نظر برسند.

در واقع برای این کار نیاز است جوری مژه هایتان را ریمل بزنید که چشمانتان یکی از نقاط اصلی صورت تان به نظر برسند و به چشم بیایند. بقیه صورتتان باید بدون آرایش باشد و یا آرایش آن اصلا معلوم نباشد. لب هایتان را هم باید یک رژلب مات صورتی بزنید که زیاد به چشم نمی آید. هنگامی که می خواهید رنگ صورتی را انتخاب کنید. به این مسئله توجه کنید که حتما رنگ آن مات باشد. هر چه که لبهایتان ساده تر به نظر برسند, بهتر است. برای اینکه به صورت تان هم حس و حال بدهید می توانید مقداری روی گونه هایتان رژگونه صورتی پخش کنید تا چهره جوان و کم سن و سالی بگیرید.

چشم ها و لب های تیره

ترندهای محبوب شده آرایشی در سال ۲۰۲۰

این شیوه آرایشی و ترندی که امسال دوباره محبوب شده است سالهای سال است که توجهات زیادی را روی خود نگه داشته است. اما یکی از قوانینی که معمولاً افراد سعی در رعایت آنها در هنگام آرایش کردن دارند این است که همزمان نباید آرایش غلیظ برای چشم ها و آرایش غلیظ برای لب ها داشته باشند. اما ظاهرا امسال قرار است این مسئله کنار گذاشته شود. زیرا که امسال سالی است که چه طراحان مد و چه میکاپ آرتیست ها آن را سال نو آوری و امتحان چیز های جدید قرار داده اند. وقت آن است که هم چشمانتان و هم لب هایتان را تیره کنید!

نکته اصلی برای رسیدن به این ظاهر و اعمال کردن آن این است که از رنگ هایی استفاده کنید که طیف رنگی یکسانی دارند و در یک رده و خانواده قرار می گیرند. اگر تصمیم گرفته اید به چشمانتان هاله ای از قهوه ای تیره بدهید, لبهایتان را نیز با همان طیف رنگی رژلب بزنید. یکی دیگر از روش هایی که می توانید از این ترند استفاده کنید این است که چشمانتان را یک هاله روشن تر از لبهایتان آرایش کنید تا بتوانید رژ لب تان را تیره تر انتخاب کنید و بالانس بهتری بین لب و چشم هایتان ایجاد شود. اما فراموش نکنید که نگران این که چشم ها و لب های تان همزمان می توانند تم تیره ای داشته باشند یا نه ،نباشید. زیرا که امسال قرار است شما خلاف جریان شنا کنید و چیزهای جدیدی را امتحان کنید. این ترند زیبا میتواند شما را متفاوت تر از همیشه جلوه دهد پس برای امتحان آن آماده باشید.

چگونه با آرایش چشمان ریز را درشت تر نشان دهیم؟

صورت بدون ارایش با رژ لب قرمز

ترندهای محبوب شده آرایشی در سال ۲۰۲۰

لبهای قرمز گیلاسی همیشه یک ترند کلاسیک و محبوب برای همه ما باقی خواهند ماند. این رنگ لب ها یک چهره مناسب برای  هر شرایط و هر مکانی هستند که می خواهید بروید. و امسال بازهم این ترند به قوت خود برگشته است و می‌خواهد راهش را ادامه دهد. اما تفاوتی که امسال این ترند با سال‌های قبل دارد این است که اگر تصمیم دارید لب هایتان را قرمز کنید. بهتر است که سایر صورتتان را آرایش نکنید و بگذارید بدون آرایش باقی بماند. در واقع نکته اصلی این ترند این است که سایر نواحی صورت شما باید تا حدی که می‌توانید طبیعی و نچرال باشد تا با این روش لب هایتان مرکز صورت تان شود و بیشتر از قبل به چشم بیایند.

برای اینکه این چهره را پیدا کنید وقت آن رسیده که یک مقداری استفاده از کرم پودر را کمتر کنید و فقط پوست صورت تان را کمی با آن بپوشانید و از کانسیلر هم برای پوشاندن عیب و نقص های کوچک صورتتان استفاده کنید. در کنار آن دیگر از هر چیزی استفاده نکنید اما بعد از آن می توانید یک رژ لب قرمز را با شجاعت برداشته و کاملا لبهایتان را با آن خوش رنگ کنید. اینکه تصمیم بگیرید رژ لبتان مات باشد یا براق و یا به هر حالتی کاملا با خودتان است و در این زمینه هیچ محدودیتی نخواهید داشت. این ترند می تواند به شدت آسان شکل بگیرد و عملی شود و برای شما در مواقعی که عجله دارید خیلی مفید جلوه کند. در نتیجه از امتحان آن گریزان نباشید و هرچه سریعتر به سراغ آن بروید.

سایه چشم با تم زرشکی و صورتی

ترندهای محبوب شده آرایشی در سال ۲۰۲۰

مهم نیست کدام فصل باشد. پاییز باشد, بهار باشد و یا تابستان! رژ گونه و سایه چشم هایی با رنگ قرمز و تمشکی همیشه می‌توانند محبوب باشند و به فضا بخورند و در سال 2020 نیز استفاده از این رنگ از سایه چشم ها قرار است دوباره محبوب و و پر طرفدار شود.  سایه چشم های قرمزی که کمی رنگ شفاف دارند و به سمت تیرگی می روند هم به‌ شدت جذاب هستند و هم شما را با وقار  را جلوه می دهند. این سایه چشم یکی از آن رنگ هایی هستند که با همه پوست ها و همه رنگ چشم ها به راحتی همراه می‌شود و شما می‌توانید آنها را به روش‌های متفاوت و با آرایش های متفاوت استفاده کنید و زیبا شوید.

آموزش کامل و حرفه ای خط چشم برای چشم های درشت + عکس

پیشنهاد ما به شما این است که از جنس مات این سایه چشم استفاده کنید تا بتوانید از حد قرمزی آن بکاهید و آن را زیباتر جلوه دهید. هنگام استفاده از سایه چشم های مات توصیه می شود که ابتدا از یک پرایمر استفاده کنید تا بتوانید راحت تر سایه چشم را محو کرده و آن ترکیب رنگی را که میخواهید بدست بیاورید. سایه قرمز باعث می‌شود قرمزی‌های روی پوست بیشتر به چشم بیایند بنابراین باید با کانسیلر هرگونه لکه، جای آکنه یا مویرگ‌های پاره شده روی پوستتان را پوشش دهید اما چون می‌خواهید چشمانتان را آرایش کنید باید بیشتر تمرکزتان روی چشم‌ها باشد. کانسیلر را زیر چشم خود پخش کنید. گوشه داخلی چشمانتان که هاله تیره دارد را فراموش نکنید.شما می توانید سایه چشم های قرمز و ارغوانی را با هر رژلبی که دوست دارید همراه کنید.

با کمک ترند های جذاب معرفی شده شما میتوانید با کمترین وسایل ارایشی خودتان را همگام با دنیای بی نظیر فشن و میکاپ کنید و استایل های بی نظیری که توسط سلبریتی ها دنبال میشود را از آن خودتان کنید. امیدواریم توانسته باشیم این ترند ها را به خوبی به شما اموزش داده باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو