دانلود بازی Lost Horizon برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Lost Horizon برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

112

1398/11/28

16:58


بازی Lost Horizon عنوانی در سبک ماجراجویی و فکری می باشد که توسط کمپانی Deep Silver منتشر شده است. در سال ۱۹۳۶ سربازان رایش سوم به دنبال سلاح های اسرارآمیزی بودند تا به کمک آن دنیا را به تسخیر خود درآورند. در همین زمان یک سرباز سابق بریتانیا به نام Fenton Paddock که با قاچاقچیان مبارزه می کند برای یافتن دوست خود ریچارد که به طرز عجیبی در کوه های تبت مفقود شده است سفری طولانی را آغار می کند بدون آن که بداند قدم در چه راه خطرناکی گذاشته است.

فنتون به همراه نامزد خود برای یافتن ریچارد و سایر محققانی که در سفر اکتشافی خود مفقود شده اند راهی کوه های تبت می شوند اما به زودی متوجه می شوند که آن ها تنها کسانی نیستند که به دنبال این افراد هستند. گروهی مخفی نیز به تبت اعزام شده اند تا به صورت پنهانی به دنبال این محققان بوده و آن ها را دستگیر کنند.

Lost Horizon PC-GOG

دانلود-بازی-Lost-Horizon

مطالب مرتبط

None found

با انجام بررسی های بیشتر متوجه می شوید که این افراد راز بزرگی را کشف کرده اند که اگر توسط افراد نادرست فاش شود می تواند دنیا را به خطر انداخته و باعث نابودی انسان ها شود. پس شما باید هر چه سریعتر و قبل از گروه مخفی این محققان را پیدا کرده و از دنیا در برابر آن ها محافظت کنید. اکنون شما باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا این مکان را امن نگه دارید و نگذارید نازی ها آن را تصرف نمایند، رفته رفته شما کشف خواهید کرد که این مکان چه جای شگفت انگیزی است! دنبال کردن ماجرای بازی Lost Horizon مستلزم شنیدن هشت ساعت مکالمه با شخصیت های مختلف بازی است. به ماجراجویی بپردازید، راز نهفته در دل این حوادث وحشتناک را پیدا کنید و از بازی و حل معماهای پیچیده ی آن نهایت لذت را ببرید.

info

1936: Soldiers of the Third Reich roam the world seeking occult weapons for their insane plans of conquest. When Fenton Paddock, a former British soldier and hapless smuggler, is asked to look for his friend Richard, who went missing in Tibet, he has no idea that this search will lead him across three continents to a secret that could turn the whole world upside down. Enough mystery? Not in the mood for another crime story? “Lost Horizon” brings the classic adventure back to its roots: the 1930s, exotic settings all over the world, and the dangerous quest for one of the greatest secrets of mankind makes adventurers’ hearts beat faster. The Makers of the award-winning Secret Files series invite you to experience a technically outstanding, carefully designed game featuring an absolutely thrilling story at the side of Kim and Fenton.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP/Vista™/Windows 7™

Processor: Pentium IV 2 GHz Single Core or 100 % compatible CPU

Memory: 512 MB RAM

Graphics: DirectX® 9-compatible AGP or PCI Express 64 MB video card or better

DirectX®: DirectX® 9

Hard Drive: 4.5 GB of free hard disk space

Sound: DirectX® 9-compatible 16-bit sound card (optional)

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Lost Horizon-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو