با عجیب ترین اتاق خواب های دنیا آشنا شوید

با عجیب ترین اتاق خواب های دنیا آشنا شوید


منبع: همگردی

499

1398/11/29

02:43


همانطور که می دانید اتاق خواب جزیی جدانشدنی زندگی مدرن بوده و البته اتاق خواب هم مانند هر چیز دیگری تم و انواع مختلف دارد. مثلا می توان اتاق خواب ها را به لوکس، مدرن، رمانتیک، کلاسیک تقسیم کرد. اما این دسته بندی هایی که نام بردیم، تنها دسته بندی های معمول هستند. اتاق خواب های عجیب دنیا بسیار هستند، بگونه ای که حتی ممکن است در تصور شما هم نگنجند. همگردی سعی دارد در این مطلب عجیب ترین اتاق خواب های دنیا را بررسی کند. با ما همراه باشید و از چیزهایی که می بینید، شگفت زده شوید.

عجیب ترین اتاق خواب های دنیا

تجربه زندگی در غار

اولین اتاق خواب عجیب و غریبی که تصمیم داریم به شما معرفی کنیم، یک اتاق خواب شبیه به غار است. در دل سنگ هایی که دیوارهای این اتاق خواب را تشکیل می دهند، یک شومینه وجود دارد که این مساله فضایی کاملا رمانتیک به اتاق بخشیده است. یک تخت بزرگ نیز در اتاق وجود دارد که به نظر بسیار راحت می آید. دکور این مورد از اتاق خواب های عجیب دنیا این حس را به شما القا خواهد کرد که قرار است این اتاق در روز و شب های سرد زمستان مامنی امن و گرم برایتان باشد.

تجربه زندگی در غار

زندان برای برخی جذاب است

اتاق خواب عجیب غریب بعدی که قرار است به شما معرفی کنیم، اتاق خوابی شبیه به یک سلول انفرادی در زندان با میله هایی به عنوان دیوار، فضایی کوچک و حتی زنجیرهایی برای بستن دست و پاست. دیوارهای این اتاق خواب که مانندش در آمریکا هست، به رنگ زرشکی بوده و فضا را بیش از پیش ترسناک و خوف آور جلوه می دهد. دکوراسیون این مورد از عجیب ترین اتاق خواب های دنیا به شما این توهم را می دهد که انگار دارید در یک قفس بزرگ زندگی می کنید.

زندان برای برخی جذاب است

زندگی وسط جنگل

تصویر کنید وسط جنگل یک تخت به همان شکلی که ننو را آویزان می کنند، از دو درخت آویزان شده و زمانیکه شما برای استراحت و فراغت از روزمرگی های خسته کننده به اتاق خوابتان که یک مکان خصوصی محسوب می شود، می آیید و روی تختخوابتان دراز می کشید، صدای طبیعت شما را در آرامشی بی نظیر فرو می برد. این مورد سومین اتاق عجیبی است که می خواهیم برای شما شرح دهیم. اتاق خواب فوق برای کسانی که به دنبال آرامش حتی برای ساعتی از روز هستند و همچنین برای عاشقان طبیعت، کودکان و نوجوانانی که تخیل بالایی دارند، بسیار گزینه مناسبی است.

زندگی وسط جنگل

زندگی در یک لوله بتنی

این مورد از عجیب ترین اتاق خواب های دنیا، اتاقی شبیه به یک لوله بتنی غول آسا است. یک استوانه بسیار بزرگ را در نظر بگیرید که در آن یک تختخواب قرار گرفته و با کمک وسایلی مانند چراغ خواب و تابلو و ... این استوانه را دیزاین کرده اند. اگر برای اتاق خوابتان محیطی سیمانی دوست دارید که حس سرما را به شما القا کند، این گزینه برایتان مناسب است.

زندگی در یک لوله بتنی

اتاق مناسب برای کودک درونتان

اگر از آن دسته افراد هستید که کودک درونتان شاد و سرزنده است و دوست دارید دور و برتان را از رنگ های شاد و آیتم های کودکان پر کنید، حتما از اتاق عجیب و غریب شماره 5 خوشتان می آید. در واقع دکور این اتاق چنین حسی به شما القا می کند که در یک دنیای تخیلی کودکانه زندگی می کنید. دیزاین این اتاق را دیوارهای رنگارنگ و نقاشی های قلعه ای تشکیل داده اند.

اتاق مناسب برای کودک درونتان

نقش آینه ها در اتاق خواب

اتاق خواب عجیب و فوق العاده دیگری که نباید گذاشت که جای خالیش در این لیست حس شود، یک تم صنعتی با استفاده بسیار زیاد از آینه در طراحی اتاق است. وجود آینه ها یک فضای عاشقانه را نیز تداعی می کند. از دیگر چیزهایی که در طراحی این اتاق به کار برده شده، یک تخت بزرگ و نورپردازی است. آینه ها به اندازه کافی طراحی اتاق را درهم و شلوغ نشان می دهند، بنابراین استفاده از هر آیتم دیگری ممکن است اضافی به نظر برسد.

نقش آینه ها در اتاق خواب

به رویاهای کودکیتان بازگردید

فیلم ارباب حلقه ها را یادتان هست؟ خانه های هابیتی را چطور؟ بعید است از علاقمندان به این فیلم بوده باشید و دست کم یکبار خود را در یک خانه هابیتی تصور نکنید. اتاق خواب عجیب و غریب شماره 7 ما نیز اتاقی به همین سبک و سیاق است. این اتاق به کمک پرده، چند آباژور و دیوارهایی به سبک دیوار گلی، دیزاین شده است. این اتاق برای کسانی که عاشق داستان و فیلم های فانتزی هستند، گزینه بسیار مناسبی بشمار می آید.

به رویاهای کودکیتان بازگردید

انتخاب دیگر طرفداران ارباب حلقه ها

اتاق خواب عجیب و غریب دیگری نیز وجود دارد که ایده خود را از فیلم ارباب حلقه ها گرفته است. دیوارهای این اتاق خواب از جنس سنگ بوده و در دیزاین آن حتی در انتخاب روتختی طبیعت در نظر گرفته شد. تقریبا در بیشتر دکور اتاق استفاده از رنگ سبز فراموش نشده است.

انتخاب دیگر طرفداران ارباب حلقه ها

اتاق خواب یا اتاق فرار

اتاق خواب عجیب و غریب بعدی، اتاقی شبیه به اتاق فرار پر از نشانه های زرد است که حس خطر را به انسان سرایت می دهد. اتاق به صورت پله پله بوده و دیزاین آن به خصوص نوارهای زرد رنگی که همه جای اتاق به چشم می خورند، بیشتر آن را شبیه پله های اضطراری کرده است. از دیگر آیتم هایی که در دیزاین این اتاق عجیب به کار رفته، باید به یک تلویزیون قدیمی و یک بلندگوی بزرگ اشاره کرد.

اتاق خواب یا اتاق فرار

ژاپن را به خانه بیاورید

آخرین اتاق خواب عجیب و غریبی که باید به آن اشاره کرد، یک اتاق با طراحی کاملا ساده است که یک تخت خواب عجیب در آن قرار دارد. این مدل تختخواب ها را تنها می توان در ژاپن مشاهده کرد. تشک این تخت خواب به صورت مواج تا بالای دیوار ادامه داشته و نوعی احساس راحتی را به شما منتقل خواهد کرد. درب ورودی این اتاق به صورت درب هایی است که در فیلم های قدیمی ژاپنی می بینید. از دیگر آیتم های موجود در طراحی آن نیز باید به چند آباژور ساده اشاره کرد.

ژاپن را به خانه بیاورید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو