عکس های به آفرید غفاریان و همسرش و خانواده‌ + بیوگرافی کامل

عکس های به آفرید غفاریان و همسرش و خانواده‌ + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

366

1398/11/29

04:35


به آفرید غفاریان یک بازیگر جوان دهه هفتادی است که در ۳۰ دی ماه سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. وی با تحصیلات آکادمیک در رشته تئاتر و نیز همکاری با بزرگان عرصه بازیگری، وارد حرفه بازیگری شد

نمکستان: به آفرید غفاریان یک بازیگر جوان دهه هفتادی است که در ۳۰ دی ماه سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. وی با تحصیلات آکادمیک در رشته تئاتر و نیز همکاری با بزرگان عرصه بازیگری، وارد حرفه بازیگری شد و  فعالیتهای هنری اش از تئاتر و نیز نقد فرهنگ سلبریتی پرستی، نشان می دهد که قدمهای خود در سینما را سنجیده و محکم برمیدارد. در ادامه با بیوگرافی این هنرمند همراه ما باشید.

به آفرید غفاریان عکس به آفرید غفاریان و همسرش بیوگرافی به آفرید غفاریان

خانواده :

پدرش معلم زبان انگلیسی است و مادرش خانه دار است. این بازیگر در حال حاضر در شمیران زندگی می کند.

تحصیل در دانشگاه سوره :

در دبیرستان سوره، تئاتر خواند و برای ادامه تحصیلات نیز دانشگاه سوره را برگزید البته دوره دانشجویی را به اتمام نرساند و دانشجوی انصرافی در رشته بازیگری است.

ازدواج :

به آفرید در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

به آفرید غفاریان

آغاز فعالیتهای هنری :

وی همزمان با تحصیل در رشته تئاتر، در چندین نمایش حضور یافت و به روی صحنه رفت. به گفته خودش زمانی که در دبیرستان بوده به همراه یکی از همکلاسی هایش به سراغ حسن معجونی در خانه هنرمندان میرود و از او خواهش میکنند که بگذارد به عنوان کارآموز در کنارش باشند و کسب تجربه کنند.

بدین ترتیب او در نمایش باغ آلبالو و نیز تهیه یک کتاب صوتی با حسن معجونی همکاری میکند. خود او در مورد تجربه بازی در نمایش باغ آلبالو میگوید که وقتی برای اجرای تمرین سر کار باغ آلبالو میرود از دیدن هما روستا، لیلی رشیدی و رضا بهبودی که در آن کار با وی همبازی بودند بسیار هیجان زده میشود.

او در باغ آلبالو نقش دختر کوچک هما روستا را ایفا میکرد. این آخرین همکاری به آفرید با حسن معجونی نبود چون بعد از اینکه او در دانشگاه قبول شد یک نمایش به نام ستوان اینیشمور را با همکاری وی به روی صحنه برد. “سه خواهر” و “فعل” نیز از جمله نمایشهایی هستند که به آفرید غفاریان در آنها هنرنمائی کرده است.

به آفرید غفاریان

حضور در سینما با فیلم سوفی و دیوانه :

به آفرید غفاریان در سال ۹۵ با فیلم سوفی و دیوانه جلوی دوربین مهدی کرم پور رفت. ماجرای انتخاب او در این فیلم و بازی در نقش سوفی اینگونه بود که همسر کارگردان فیلم، خانم شکوفه کریمی، که مدیر تولید فیلم هم بوده، یکی از اجراهای به آفرید در تئاتر را میبیند و به این نتیجه می رسد وی برای بازی در نقش سوفی انتخاب خوبی است. البته به آفرید این را هم اضافه میکند که پیش از آن هم آقای کرم پور اسم او را از دانشجویانش شنیده بود. بنابراین برای گرفتن تست با وی تماس میگیرد.

به آفرید برای بازی در این فیلم دچار تردید بود چون خودش تمایل داشت بیشتر در عرصه تئاتر فعال باشد تا اینکه بخواهد در سینما حضور یابد. سر همین موضوع او به تست خیلی از فیلمهای سینمائی نمیرفت. وی از امیر جعفری بازیگر نقش مقابلش در این فیلم به نیکی یاد میکند و معتقد است امیر جعفری آدم جدی ای نیست و در طول مدت فیلم همیشه هوایم را داشت. البته خود به آفرید هم برای بهتر درآمدن نقشش، یک سری مسائل را رعایت میکرد.

مثلا سر موقع حاضر میشد و زودتر از همه دیالوگها را تمرین و حفظ میکرد. او بعد از فیلم سوفی و دیوانه در دو کار سینمائی دیگر نیز حاضر شد. درساژ که در سال ۹۶ اکران شد و نیز مردی بدون سایه که سال ۹۵ به روی پرده سینماهای کشور رفت. البته به آفرید غفاریان پیش از حضور در فیلمهای بلند سینمائی در چندین و چند فیلم کوتاه بازی کرده بود و با فضای سینمای ایران بیگانه نبود.

به آفرید غفاریان

محدودیت کار در سینما :

به آفرید غفاریان معتقد است کار جلوی دوربین برای او مقداری دست و پا گیر است. بازیگر باید دائم حواسش را جمع کند که زاویه بدنش چگونه باشد یا باید به نور و دوربین و هاشف دقت کند اما در تئاتر از این محدودیت ها خبری نیست و آزادانه میتوانی حرکت کنی.

مهارتهای ورزشی به آفرید غفاریان :

او ژیمناستیک و اسکی و شنا را دوست دارد و همزمان با بازیگری به این ورزشها نیز میپردازد البته وی در رقص باله هم دارای مهارت است.

صفحه اینستاگرام به آفرید غفاریان :

به آفرید غفاریان با آیدی behafaridqaffarian در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را بادنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

به آفرید غفاریان

در ادامه با عکس های جدید به آفرید غفاریان همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید به آفرید غفاریان

بیوگرافی و عکس های جدید به آفرید غفاریان

بیوگرافی و عکس های جدید به آفرید غفاریان

بیوگرافی و عکس های جدید به آفرید غفاریان

بیوگرافی و عکس های جدید به آفرید غفاریان

بیوگرافی و عکس های جدید به آفرید غفاریان

به آفرید غفاریان و الهه حصاری

بیوگرافی و عکس های دیده نشده به آفرید غفاریان و الهه حصاری

 عکس های جدید به آفرید غفاریان

عکس های جدید به آفرید غفاریان

عکس و بیوگرافی به آفرید غفاریان

عکس و بیوگرافی به آفرید غفاریان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو