عکس های هستی فرحی یزدی و همسرش + بیوگرافی و نوازندگی

عکس های هستی فرحی یزدی و همسرش + بیوگرافی و نوازندگی


منبع: نمکستان

394

1398/11/29

06:39


هستی فرحی یزدی در شهریور ماه ۱۳۷۰ در تهران متولد شد. وی علاوه بر بازیگری، در گروه موسیقی به نام ماه بانو، نوازندگی میکند و رشته اش در دانشگاه موسیقی بوده است.

نمکستان: هستی فرحی یزدی در شهریور ماه ۱۳۷۰ در تهران متولد شد. وی علاوه بر بازیگری، در گروه موسیقی به نام ماه بانو، نوازندگی میکند و رشته اش در دانشگاه موسیقی بوده است. فرحی از چهار سال پیش نیز به صورت جدی به عرصه بازیگری گام نهاده است در ادامه بیشتر با او آشنا خواهیم شد.

هستی فرحی یزدی عکس هستی فرحی و همسرش بیوگرافی هستی فرحی

زندگینامه هستی فرحی :

هستی فرحی با نام کامل هستی فرحی یزدی یکی از بازیگران زن دهه هفتادی تازه وارد سینما و تلویزیون کشور است که به گفته خودش از همان دوران کودکی به دنیای هنر علاقمند بود. او علاوه بر بازیگری و موسیقی که رشته تحصیلیش در دانشگاه بوده به نویسندگی و نقاشی نیز علاقه وافری دارد. به همین دلیل بعد اتمام دوران راهنمایی، تصمیم گرفت در دبیرستان نقاشی بخواند.

فعالیتهای بازیگری :

هستی فرحی از سال ۹۴ بطور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شده و سریال نزدیکی‌هـای بهشت نخستین تجربه جدی بازیگری اوست.

سریال نزدیکی‌هـای بهشت را حسن هدایت کارگردانی کرد و آن را به سفارش شبکه محلی لرستان افلاک، در ۱۳ قسمت ساخت. این سریال درباره سه خانواده بود کـه در رابطه با ازدواج فرزندان خود دچار مشکلاتی شده بودند. هستی فرحی در این سریال با کاظم هژیرآزاد، زهرا سعیدی و مجید سعیدی هم بازی بود.

هستی فرحی

هستی پس از آن در سریال بـه رنگ خاک در نقش تاج گل بازی کرد. تاج گل زنی سختی کشیده اسـت کـه همراه فرزند و پدرش زندگی می کند و برادر خود را از دست داده اسـت. او قصد ازدواج دارد اما پدرش مخالف می باشد.

سال ۹۵ در فیلم کوتاه زیر ۱۵ دقیقه ای به نام روی بام به کارگردانی امیرحسین کتب‌ زاده ایفای نقش کرد و توانست جایزه بهترین بازیگر جشنواره سایه را بدست آورد.

بازی در سینمایی نرگس مست در سال ۹۵، فیلم داستانی کوتاه بعد از ظهر در سال ۹۶، چند میگیری گریه کنی دو در سال ۹۸ و … از جمله فعالیت های او در سینما می باشد.

عکس هستی فرحی

کلاس فیلمنامه نویسی :

وی دوره فیلمنامه نویسی را نزد ناصر تقوایی (کارگردان و فیلمنامه) نویس گذارند و مدتی نیز در موسسه آوا شاگر وحید جلیلوند بود.

بعد از طی دوره های فیلمنامه نوسی، اولین بار در سال ۱۳۹۳ وقتی تنها ۲۳ داشت با تله فیلم شبیه شیدایی که خود یکی از نویسندگان آن بود، جلوی دوربین رفت اما این تله فیلم هیچگاه مجوز پخش نگرفت.

فعالیت در عرصه موسیقی :

هستی فرحی فعالیت خود را در موسیقی از سال ۱۳۹۴ در ۲۴ سالگی و پس از پایان تحصیلات دانشگاهی با حضور در گروه موسیقی چون خورشید پی گرفت  و در حال حاضر در گروه موسیقی ماه بانو مشغول به نوازندگی تار است.

فعالیتهای محیط زیستی و بشردوستانه :

او از حامیان پروپاقرص مسائل زیست محیطی است و خود نیز یک حیوان خانگی به نام مایا دارد. در صفحه اینستاگرامش برای مخاطبان خود اینچنین نوشته: بیاید برای داشتن زمینی سبز و آسمانی آبی هم پیمان شویم. وی در انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سندروم دان نیز حضوری فعال دارد.

عکس های جدید هستی فرحی

همسر هستی فرحی :

هستی فرحی در حال حاضر ازدواج نکرده و  مجرد است.

صفحه اینستاگرام هستی فرحی :

هستی فرحی با آیدی hasti_farahi در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام هستی فرحی

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده هستی فرحی همراه ما باشید.

عکس های هستی فرحی

عکس های هستی فرحی

جدیدترین عکس هستی فرحی

جدیدترین عکس هستی فرحی

بیوگرافی و عکس های جدید هستی فرحی

بیوگرافی و عکس های جدید هستی فرحی

زندگینامه و عکس های جدید هستی فرحی

زندگینامه و عکس های جدید هستی فرحی

زندگینامه و عکس های جدید هستی فرحی

زندگینامه و عکس های جدید هستی فرحی

هستی فرحی

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی کامل هستی مهدوی فر

هستی فرحی

عکس و بیوگرافی هستی فرحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو