پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده

منبع: نمناک

62

1398/3/30

11:58


مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوایی کشور طی سه روز آینده را تشریح کرد.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده

پیش بینی سازمان هواشناسی از وضعیت هوای کشور در 3 روز آینده

ایسنا:  مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نیمه شمالی کشور تا امشب خبر داد. 

احد وظیفه با اشاره به آخرین مدل های هواشناسی افزود:پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در استان مازندران، گلستان، شمال استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و آذربایجان و روز جمعه در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و دامنه های البرز در استان گیلان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار، باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود. 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت :ضمن اینکه بعد از ظهر جمعه در نیمه جنوبی استان سیستان وبلوچستان و شهر هرمزگان شرایط برای افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق مهیا است. 

وظیفه اضافه کرد:طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در قالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت. امروز در برخی از استان های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب استان های سمنان، تهران، قزوین، البرز و شمال استان های قم، اصفهان و یزد در برخی از ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود. 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود:همین وضعیت هوا امروز (پنجشنبه) در استان های خوزستان، بوشهر و ایلام نیز پیش بینی می شود و نواحی مرکزی شرقی خلیج فارس مواج است. 

وظیفه ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی پایتخت طی امروز و فردا نیز توضیح داد:امروز هوا در تهران صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر دمای 36 و حداقل دمای 24 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. 

احد وظیفه در پایان خاطر نشان کرد:فردا (جمعه) نیز هوای تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد در اواخر وقت با وزش باد شدید با بیشینه دمای 36 و کمینه دمای 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. 

انتهای پیام/م 

پیش بینی هواشناسی از وضعیت هوای کشور طی سه روز آینده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو