اطلاعات کامل در مورد سریال عاشقانه 2 (زمان پخش، بازیگران و …)

اطلاعات کامل در مورد سریال عاشقانه 2 (زمان پخش، بازیگران و …)


منبع: مینویسم

147

1398/11/29

11:32


سریال عاشقانه 2

سریال عاشقانه با کارگردانی منوچهر هادی یک سریال خانگی پر بیننده بود که محتوایی عاشقانه داشت و بازیگران محبوبی چون محمدرضا گلزار، مهناز افشار و هومن سیدی در آن حضور داشتند. با استقبال خوبی که از سریال عاشقانه شد، خبر ساخت سری جدید سریال عاشقانه با نام عاشقانه ۲ از سوی عوامل این سریال مطرح شده است و گفته شده که بزودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. در ادامه اطلاعات کاملی درباره بازیگران سریال عاشقانه فصل ۲ و زمان پخش آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

همه چیز در مورد سریال عاشقانه ۲

سریال عاشقانه مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد و باعث شد تا منوچهر هادی و سایر عوامل این سریال خانگی برای تهیه سری دوم سریال عاشقانه اقدام کنند. پیش تولید فصل دوم سریال عاشقانه آغاز شده و با تهیه کنندگی هومن کبیری در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

همچنین ببینید: معرفی سریال هم گناه، عوامل و زمان پخش این سریال خانگی جذاب

موضوع سریال عاشقانه ۲

گفته شده که در صورت مناسب بودن همه شرایط و حضور همه بازیگران عاشقانه ۱، موضوع سریال عاشقانه ۲ ادامه همان داستان است. عاشقانه ۱ محتوایی اجتماعی داشت و روایتی از زندگی چند زوج جوان است که با ورود عضو جدید دچار فراز و نشیب هایی شدند… و به احتمال زیاد عاشقانه ۲ ادامه همین داستان است.

بازیگران سریال عاشقانه ۲

بازیگران سریال خانگی عاشقانه، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ساره بیات، هومن سیدی، پانته‌ آ بهرام، فرزاد فرزین، حسین یاری و بهاره کیان‌ افشار بودند. هنوز بطور قطعی مشخص نشده که کدام یک از این بازیگران قرار است در عاشقانه فصل ۲ بازی کنند.

تاکنون حضور گلزار در فصل دوم عاشقانه قطعی شده و با فرزاد فرزین نیز مذاکراتی صورت گرفته است.

بازیگران و عوامل سریال عاشقانه 2

بازیگران و عوامل سریال عاشقانه ۲

جایگزین مهناز افشار در عاشقانه ۲

در خصوص نقش گیسو با بازی مهناز افشار گفته شده که مهناز افشار در عاشقانه ۲ حضور ندارد و انتخاب بازیگر جایگزین او با نظرخواهی مردم خواهد بود. حضور ساره بیات نیز به قطعیت نرسیده است.

فصل دوم عاشقانه کی میاد

ساخت سریال عاشقانه ۲، که افراد زیادی در انتظار تولید فصل جدید آن هستند با انتشار استوری محمدرضا گلزار تا حدود زیادی تایید شده و خبر از قطعی بودن حضور گلزار در این سریال دارد.

همچنین محمدرضا گلزار در جدیدترین کنسرتش، عنوان کرده که فیلمبرداری عاشقانه ۲ از بهمن ماه آغاز خواهد شد.

استوری محمدرضا گلزار در خصوص ساخت سری جدید سریال عاشقانه

سریال عاشقانه 2

عوامل ساخت سریال عاشقانه ۲

تا کنون حضور محمدرضا گلزار در فصل دوم عاشقانه قطعی شده است و گروه تولید با فرزاد فرزین نیز مذاکراتی را انجام داده‌اند و کارگردانی این سریال به طور قطعی با منوچهر هادی خواهد بود.

همچنین هومن کبیری به عنوان تهیه کننده و علیرضا کاظمی و سعید جلالی به عنوان نویسنده از سایر عوامل سریال عاشقانه ۲ هیتند که تاکنون حضور آنها تایید شده است.

زمان پخش فصل دوم سریال عاشقانه 

در خصوص اینکه سریال عاشقانه ۲ کی پخش میشه هنوز گزارش دقیقی وجود ندارد و طی صحبت هایی قرار بوده تا در زمستان ۹۸ پخش فصل دوم عاشقانه انجام شود که متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد و تیزر فصل دوم عاشقانه نیز به همین دلیل در دست نمی باشد.

تعداد قسمت ها فصل دوم عاشقانه

به گفته برخی سریال عاشقانه ۲ شامل ۳۴ قسمت می باشد اما هنوز به طور قطعی در مورد تعداد قسمت های این سریال صحبت نشده است.

نویسنده سریال عاشقانه (سعید جلالی) در رابطه با ساخت عاشقانه ۲ و روند تولید این سریال گفته که:   طرح این سریال و قراردادهای آن آماده شده اما شرایط اقتصادی تاثیرگذارترین عامل در روند تولید سریال عاشقانه است.

این مطالب آخرین اخبار در مورد سریال عاشقانه ۲ می باشد که در حال حاضر در دسترس است و در صورت وجود خبرهای جدید در رابطه با این سریال خانگی، آنها را به حضور شما عزیزان اعلام خواهیم کرد.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو