درگیری مرزبانان با متجاوزان در منطقه مرزی پاوه

منبع: برترین ها

84

1398/11/29

16:30


فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از درگیری مرزبانان با متجاوزان در منطقه ممنوعه مرزی پاوه خبر داد وگفت: در این درگیری ۴ متجاوز مجروح و یک نفر نیز کشته شد.

خبرگزاری صداوسیما: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از درگیری مرزبانان با متجاوزان در منطقه ممنوعه مرزی پاوه خبر داد وگفت: در این درگیری ۴ متجاوز مجروح و یک نفر نیز کشته شد.

سرهنگ یحیی الهی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه شب گذشته حین حراست و درگیری مرزبانان با متجاوزان مرزی در منطقه ممنوعه مرزی پاوهپاسداری از مرز‌های غربی، با تعدادی متجاوز که قصد شکستن حریم امنیتی مرز‌های کشور را داشتند، برخورد کردند.

وی افزود: مرزبانان با فرمان ایست و اخطار نسبت به متواری کردن متجاوزان مرزی اقدام کردند که این افراد با بی توجهی به فرمان مأموران به راه خود ادامه دادند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از آنکه مرزبانان از شکستن حریم امنیتی مرز‌های کشورمان توسط متجاوزان اطمینان حاصل می‌کنند، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت متجاوزان تیراندازی کرده که در پی این تیراندازی ۴ متجاوز مجروح و یک نفر نیز کشته می شود.

سرهنگ الهی تصریح کرد: مرزبانان برابر وظایف قانونی، از مرز‌های ایران اسلامی حراست و پاسداری می‌کنند و با هرگونه تردد غیرمجاز "متجاوز" در حریم ممنوعه مرز‌های کشور برخورد خواهند کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو