عکس های بانیپال شومون و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

عکس های بانیپال شومون و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

286

1398/11/29

20:31


بانیپال شومون بازیگر و صدا پیشه، در سوم آذرماه سال ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد. ابتدا به گویندگی اشتغال داشت و بعد به بازیگری روی آورد.

نمکستان: بانیپال شومون بازیگر و صدا پیشه، در سوم آذرماه سال ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد. ابتدا به گویندگی اشتغال داشت و بعد به بازیگری روی آورد. هنرنمائی او در سریالهایی چون شهرزاد ۱، تنگه ابوقریب و نیز فیلم جنجالی شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار باید در خاطر مخاطبان سینما مانده باشد. نگاهی داریم به زندگی شخصی و هنری وی

بانیپال شومون عکس بانیپال شومون و همسرش بیوگرافی بانیپال شومون

تحصیلات :

وی دانش آموخته مهندسی عمران از دانشگاه اهواز است.

حضور در کلاسهای بازیگری اصغر فرهادی :

بانیپال، برای دنبال کردن علایق هنری خویش به شکلی حرفه ای در ابتدای دهه هشتاد وارد کلاسهای آموزشی بازیگری شد که دوره ای از آن را اصغر فرهادی به صورت ورک شاپ برگزار میکرد.

بانیپال شومون

آغاز فعالیتهای بازیگری :

بانیپال شومون، فعالیتهای جدی بازیگری خود را از دوران دانشجوئی آغاز نمود یعنی زمانی که نوزده ساله بود و در چندین نمایش تئاتر دانشجوئی حضور یافت. بعدها دوره های بازیگری را در مدرسه سینما تئاتر کارنامه گذراند البته پیش از بازیگر شدن، به گویندگی اشتغال داشت و عضو گروه کر فیلارمونیک بود.

گویندگی :

او در یک انیمیشن بلند سینمائی با نام: آخرین داستان، در نقش روزبه برادر آفرین دخت، صدا پیشگی کرد. در این کار، دو تن از بزرگان به نام سینمای ایران یعنی پرویز پرستویی و لیلا حاتمی نیز با وی همکاری می کردند. حامد بهداد نیز در این انیمیشن گویندگی میکرد. انیمیشنی که یک اقتباس آزاد از شاهنامه بود.

بانیپال شومون

اولین حضور در تلویزیون :

با نوشدارو بود که او در سال ۹۲ به کارگردانی جواد اردکانی وارد قاب تلویزیون شد. این مجموعه تلویزیونی از شبکه یک سیما پخش می شد. همچنین او در فیلم انارهای نارس نیز بازی کرد که آن هم در سال ۹۲ از سیمای ملی پخش شد.

حضور در سریال شهرزاد ۱ :

شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی سریال نمایش خانگی است که طرفداران زیادی را جذب خود نمود. بانیپال شومون در مجموعه شهرزاد نقش رئیس آذر گل دره ای را ایفا نمود.

فعالیتهای سینمائی :

حضور او در سینما با ایفای نقش در فیلمهای مهمی همچون: غلامرضا تختی، لس آنجلس تهران، جاده قدیم، تنگه ابو قریب، همراه بوده و در کنار آن وی تجربه حضور در فیلمهایی چون خجالت نکش، ایستگاه اتمسفر و نیز آخرین داستان را نیز داشته است. شبی که ماه کامل شد نیز از جمله فیلمهای پر سرو صدای سینمای ایران بود که بانیپال در کنار الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و شبنم مقدمی در این فیلم حضور داشته و هم بازی بوده است.

بازی در تئاتر:

وی دو نمایش با نامهای: تنهایی پر هیاهو و لاسارو را به عنوان بازیگر به روی صحنه برده است.

فیلم کوتاه:

او علاوه بر تجربه بازی در فیلمهای بلند سینمائی و محموعه های تلویزیونی و تئاتر و نیز تجربه در گویندگی، شانس این را داشته که در دو فیلم کوتاه نیز حضور داشته باشد. وی در فیلمهای کوتاهی چون: تاریکی و اینترنت نامحدود نقش آفرینی نمود.

بانیپال شومون

افتخارات :

سال ۹۳ در دوازدهمین جشن بازیگر که  از سوی انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزار شد، هانیپال موفق شد لوح تقدیر ویژه برای بهترین بازیگری را به خاطر بازی در نمایش خانه وا ده از آن خود کند.

عضویت در ارکستر فیلارمونیک :

بانیپال شومون به دلیل صدای رسای خود در دو ارکستر فیلارمونیک کر ایران و ارکستر فیلارمونیک آشوریان تهران به رهبری امیل ملک حضور دارد. همچنین وی در اپرای ماناومانی اثر حسین دهلوی به رهبری علیرضا شفقی نژاد و کارگردانی محمد عاقبتی در تالار وحدت تهران در سال ۹۱ نیز مشارکت داشت.

حضور در سریال نمایش خانگی کرگردن :

این بازیگر اکنون در سریال کرگدن نقش پررنگی داشته و مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. این سریال هر هفته از شبکه نمایش خانگی منتشر می گردد و کارگردان آن کیارش اسدی زاده است.

همسر بانیپال شومون :

اطلاعاتی در مورد وضعیت تاهل بانیپال شومون وجود ندارد.

بیوگرافی و عکس های جدید بانیپال شومون

بیوگرافی و عکس های جدید بانیپال شومون

بیوگرافی و عکس های جدید بانیپال شومون

بیوگرافی و عکس های جدید بانیپال شومون

زندگینامه بانیپال شومون

زندگینامه بانیپال شومون

عکس های جدید بانیپال شومون

عکس و بیوگرافی بانیپال شومون

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو