عکس های مرجان قمری و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

عکس های مرجان قمری و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

368

1398/11/30

00:36


مرجان قمری هنرمند خوب کشورمان در اوایل دهه ۶۰ در تهران به دنیا آمد. بازی خوب او در فیلم جنجالی متری شیش و نیم تحسین سعید روستائی کارگردان جوان این فیلم را به همراه داشت.

نمکستان: مرجان قمری هنرمند خوب کشورمان در اوایل دهه ۶۰ در تهران به دنیا آمد. بازی خوب او در فیلم جنجالی متری شیش و نیم تحسین سعید روستائی کارگردان جوان این فیلم را به همراه داشت. مروری داریم به کارنامه هنری وی

مرجان قمری عکس مرجان قمری و همسرش بیوگرافی مرجان قمری

تحصیلات :

او دیپلم تجربی دارد و مدرک کارشناسی خود را در رشته تئاتر اخذ نمود. وی همچنین دارای مدرک کاردانی در حوزه فیلمسازی است. دانشگاهی که مرجان از آن فارغ التحصیل شده، مشخص نیست و در جائی به آن اشاره ای نکرده است.

شروع فعالیت های بازیگری :

کارش را مانند بیشتر هنرپیشه های سینمای و تلویزیون ایران از تئاتر آغاز کرد. برای اولین بار وقتی که هفده سالش بود در یک نمایش به نام حسنک کجائی؟ نقش آفرینی کرد. این تئاتر در سال ۱۳۷۷ به روی صحنه رفت. آهوی از دست رفته کار دیگر او بود که در سال ۱۳۸۳ در آن به ایفای نقش پرداخت.

مرجان قمری

بازی در سریال دروازه ساعات :

او با بازی در فیلم دروازه ساعات برای اولین بار در تلویزیون حضور یافت. این فیلم یک مینی سریال با تم مذهبی بود که سید جواد هاشمی نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده داشت و از شبکه قرآن سیما به نمایش درآمد. داستان فیلم حول ورود اسرای کربلا به شهر دمشق، میگذرد. همچنین او در سریال طنز حاشیه ۲ به کارگردانی مهران مدیری و نیز مجموعه سایه بان نیز حضور داشته است.

فعالیت در سینما با بازی در فیلمی جنجالی :

آغاز فعالیتهای سینمائی مرجان قمری با بازی در یک فیلم پر سرو صدا همراه بود. او در فیلم من عصبانی نیستم رضا درمیشیان با نوید محمد زاده و باران کوثری هم بازی بود. این فیلم چندین سال در توقیف بود و جنجالهای زیادی حول آن شکل گرفت اما پس از مدتی به اکران عمومی درآمد.خانم قمری پس از مدتی در یک فیلم هیجان برانگیز دیگری چون متری شیش و نیم بازی کرد.

بازی او در این فیلم چنان بود که سعید روستائی در مورد او اینچنین نوشت: مرجان قمری کی از توانمندترین و باهوش ترین بازیگرانی است که تا به حال شناخته ام. تلاش و رنج و صبرش برای بازی در این فیلم را هرگز فراموش نخواهم کرد. این دومین تجربه همکاری مرجان قمری با نوید محمد زاده بود.

داستان این فیلم درمورد تلاش یک پلیس مبارزه با مواد مخدر برای دستگیری بزرگترین فروشنده شیشه در شهر تهران است. مرجان قمری در این فیلم علاوه بر نوید محمد زاده با بازیگران توانمندی همچون پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی و نیز پیمان معادی همکاری نمود.

مرجان قمری

افتخارات :

مرجان قمری در جشنواره فیلم پلیس برنده جایزه بهترین نقش اول بازیگر زن را دریافت نمود و همچنین در جشنواره فیلم کودک در اصفهان نیز جایزه بهترین بازیگری را از آن خود کرد.

کارگردانی یک نمایش طنز :

وی در مصاحبه ای اعلام کرد که رسالت هنری خود را در شاد کردن مردم می بیند و معتقد است عشق و خنده و شادی سه چیزیست که در جامعه کمبود آن احساس می شود و کار کمدی از این نظر میتواند همچون موهبتی الهی به جبران آن کمک نماید. بر همین اساس او یک نمایش تئاتر به نام همسر چینی را در سال ۹۶ کارگردانی نمود.

زندگینامه مرجان قمری

زندگینامه مرجان قمری

بیوگرافی مرجان قمری

بیوگرافی مرجان قمری

بیوگرافی مرجان قمری و عکس های جدید

بیوگرافی مرجان قمری و عکس های جدید

بیوگرافی مرجان قمری و عکس های جدید

عکس و بیوگرافی کامل مرجان قمری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو