دانلود بازی Besiege برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Besiege برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

107

1398/11/30

02:26


Besiege یک بازی فیزیکی مبتنی بر ساخت و ساز است که شما در آن می توانید سازه ها و موتورهایی را بسازید که مربوط به قرون وسطی هستند. ماشین آلاتی خواهید ساخت که می توانند آسیاب بادی را خرد کنند یا گردانی از سربازان شجاع را از بین ببرند. می توانید سازه ای بسازید که منابع با ارزش جنگ را هنگام نبرد جا به جا کنند و در برابر توپ و تیرهای کمان داران مقاومت داشته باشند. درواقع شما هر چیزی که دشمن را ناامید می کند را در این بازی خواهید ساخت و این سازه ها به سربازان شما در قرون وسطی کمک می کند که تلفات کمتری داشته باشند. شما باید بی پروا خلاقیت خود را نشان دهید و کمک کنید که نیروهای شما پادشاهی را فلج کنند و قلعه هایشان را نابود سازند. مردان دشمن و تله هایی که برای تان پهن کرده اند را نابود کنید و سازه هایی بسازید که منحصر به فرد باشند. یک بخش مهم بازی نبرد با دیگر بازیکنان است و می توانید حتی تیمی از دوستان خود را تشکیل دهید و ارتشی از شوالیه های دشمن را نابود کنید.

Besiege PC-CODEX

دانلود-بازی-Besiege

در بازی Besiege چند حالت بازی وجود دارد که می توان بخش کمپین تک نفره، حالت کوآپ و سندباکس اشاره کرد. در بخشی از بازی هم که Level Editor نام دارد، می توانید ساخت و سازهای دلخواه خود را پی بگیرید و حالت ها و ماموریت بیشتری را برای بازی خود طراحی کنید. در بخش چندنفره می توانید ماشین های جاسوسی بسازید و آن ها را برای کسب اطلاعات به پایگاه دشمن ارسال کنید. بخش تک نفره بازی مربوط به ماموریت ها و اهدافی است که از قبل توسط سازندگان ایجاد شده است و رقابت برای پیروزی در دنیای Besiege شکل گرفته است. در این بخش ۴۵ مرحله وجود دارد که در ۴ جزیره ای مختلف پیگیری خواهد شد. از طریق اسکین های سفارشی سازی شده می توانید شکل و شمایل سازه های خود را تعییر دهید و امضای خودتان را پایشان وارد کنید.

تجربه بازی Besiege را می توانید با مادهای سفارشی، در مدت زمان طولانی تری ادامه دهید. این مادها درواقع جهان بازی را گسترش می دهند و حتی می توانید مادهای بازیکنان دیگر را هم دانلود کرده و استفاده کنید. مراحل موجود در مادها منطقی هستند و سازندگان ساز و کاری ایجاد کرده اند که کاستوم های اضافه شده به سازه ها و ماشین ها، سختی غیرمنطقی نداشته باشند و بلاک ها و آبجکت های تعیین شده روی آنان دارای نقاط قوت و ضعف باشند تا بازی از حالت منطقی خود خارج نشود. محیط بازی آنقدر بزرگ است که در حالت سندباکس با دوستان خود وارد چنین محیطی شوید و اوقات فراغت خود را صرف طراحی ماشین آلاتی کنید که استحکامات قوی ترین دشمنان شما را نابود کرده و موفق به فروپاشی سیستم دفاعی آن ها می شود.

info

Besiege is a physics based building game in which you construct medieval siege engines and lay waste to immense fortresses and peaceful hamlets. Build a machine which can crush windmills, wipe out battalions of brave soldiers and transport valuable resources, defending your creation against cannons, archers and whatever else the desperate enemies have at their disposal. Create a trundling behemoth, or take clumsily to the skies, and cause carnage in fully destructible environments. Ultimately, you must conquer every Kingdom by crippling their castles and killing their men and livestock, in as creative or clinical a manner as possible!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (latest SP)

Processor: 2.2Ghz Dual Core

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512mb Dedicated VRAM

DirectX: Version 9.0c

Storage: 1 GB available space

 

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Besiege-CODEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو