ارائه صفر تا صد ملزومات پوشاک از سوزن تا ماشین‌آلات بزرگ / توضیحات رضا اکوانیان درباره "استارت آپ‌ 20 بافت"

146

1398/11/30

12:50


"استارت آپ‌ 20 بافت" از سایتی به همین نام و سایر فضاهای اینترنتی قابل دانلود است.

ارائه صفر تا صد ملزومات پوشاک از سوزن تا ماشین‌آلات بزرگ / توضیحات رضا اکوانیان درباره "استارت آپ‌ 20 بافت"

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: رضا اکوانیان یکی از بانیان "استارت آپ‌ 20 بافت" درباره فعالیت‌های این نرم‌افزار گفت: "20 بافت" ارائه‌دهنده صفر تا صد ملزومات پوشاک از سوزن تا ماشین‌آلات بزرگ است. ما در سایت‌ "20 بافت" بخشی داریم که طراحان لباس می‌توانند مدل و نمونه‌های آثار خودشان را در آنجا قرار دهند تا ما بدون هیچ هزینه‌ای، لباس‌ها را به فروش برسانیم.

وی در رابطه با برنامه‌های آینده این استارت آپ و در پاسخ به این پرسش که چه طرح‌ها و ظرفیت‌هایی در فضای نرم‌افزار "20 بافت" وجود دارد که بتوان به‌وسیله آن‌ها به موضوعات مختلف در حوزه مد و لباس ورود پیدا کرد، گفت: هدف ما این است که تا سال 1400 کاری کنیم که یک خیاط بتواند تمام وسایل خودش را از سایت ما با قیمت‌ بسیار پایین خریداری کند و از طرفی بتواند بدون هیچ واسطه‌ای تمام محصولاتش را نیز به فروش برساند.

اکوانیان که در فضای برگزاری نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر گفت‌و‌گو می‌کرد، با اشاره به این که برای آن‌ها محصولات ایرانی در اولویت هستند، توضیح داد: ما از این که تمام محصولات ایرانی باشند استقبال می‌کنیم ولی برخی از لوازم و قطعات مورد نیاز ماشین‌آلات، ایرانی نیستند.

او درباره مشاوره‌های رایگان تجهیز کارگاه و چیدمان خط که استارت آپ "20 بافت" آن را ارائه می‌دهد، گفت: یکی از مشکلات بزرگی که تولیدکنندگان دارند چیدمان خط است. منظور از چیدمان خط این است که چرخ‌ها چگونه چیده شوند، چطور بسته‌بندی شوند و خروجی بدهند. ما خودمان این کار را به‌صورت رایگان برای تولیدکنندگان انجام می‌دهیم و حتی اگر تولیدکنندگان به وام احتیاج داشته باشند می‌توانیم آن‌ها را به صندوق کارآفرینی معرفی کنیم تا به آن‌ها وام تعلق گیرد.

اکوانیان با تأکید بر این که سایت "20 بافت" روزانه پنج هزار نفر بازدیدکننده دارد، درباره نحوه دسترسی به این نرم‌افزار گفت: نرم‌افزار "20 بافت" رونمایی شده است و افرادی که به این نرم‌افزار دسترسی ندارند می‌توانند به سایت 20 بافت مراجعه کرده و نرم‌افزار را از آنجا دانلود کنند. ضمن این که این نرم‌افزار در برنامه "بازار" نیز موجود است.

وی در پایان درباره نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر گفت: ما برای نخستین بار در جشنواره شرکت کردیم و با توجه به این که می‌توانستیم از نزدیک با بازدیدکنندگان تعامل داشته باشیم فرصت مناسبی برای معرفی سایت و این نرم‌افزار برای ما فراهم شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو