خاموش نکردن چراغ‌ها سیروان را شاکی کرد

منبع: برترین ها

117

1398/11/30

15:54


سیروان خسروی خواننده پاپ شامگاه سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در قالب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس روی صحنه رفت.

خبرگزاری صبا: کنسرت سیروان خسروی خواننده پاپ در قالب سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه ۲۹ بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

خاموش نکردن چراغ‌ها سیروان را شاکی کرد

در ابتدای کنسرت که با ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شد، تیزر سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر پخش و سپس سیروان خسروی و نوازندگان گروه با تشویق گرم هواداران روی صحنه آمدند.

«برگرد» اولین قطعه ای بود که سیروان خسروی آن را اجرا کرد و پس از آن به حاضران در سالن خوشامد گفت.

با وجود آنکه حدود دو دقیقه از آهنگ دوم نواخته شده بود اما ناگهان نوازندگان از کار دست کشیدند و سیروان خسروی با ناراحتی توضیح داد: ما بسیار زحمت کشیدیم، هزینه کردیم و با خود نور آورده ایم اما نورپرداز گفته است چراغ‌های استیج را خاموش نمی‌کنیم. مگر وقتی چراغ خاموش است ‌چه اتفاقی می‌افتد؟ در سینما که چراغ‌ها خاموش است، اتفاقی می‌افتد؟ چراغ ها را خاموش کنید!

بالاخره با تشویق پرشور تماشاگران چراغ‌ها خاموش و آهنگ «نه نرو» و «تعجب نکن» اجرا شد.

از ویژگی‌های اجرای آهنگ بعدی با نام «کجایی تو» نواختن گیتار توسط سیروان خسروی در کنار دیگر گیتاریست‌های گروه بود.

خسروی قبل از اجرای آهنگ «بارون پاییزی» خطاب به حاضران در سالن گفت: از دیدن کسانی که برای اولین بار است به کنسرت ما آمده اند، بسیار خوشحالم و امیدوارم در کنسرت‌های بعدی نیز شما را ببینم.

از جذابیت‌های اجرای «بارون پاییزی» نورپردازی قوی همزمان با نواختن گیتار الکتریک توسط یکی از اعضای گروه بود. سپس «خیلی روزها گذشت» و «قاب عکس خالی» دو آهنگی بود که بدون وقفه و پشت هم با نواختن کیبورد توسط سیروان خسروی اجرا شد.

«جای من نیستی» هشتمین آهنگی بود که با نورپردازی خاص و پخش تصاویر متفاوتی که شامل بخشی‌های از متن آهنگ بود، برای حاضران اجرا شد و خسروی در پایان از همراهی خوب مردم تشکر کرد.

سیروان خسروی آهنگ «خاطرات تو» را در حالی اجرا کرد که در حین اجرا، دسته گلی را از یکی از طرفداران خود که برای اهدای آن نزدیک صحنه آمده و با برخورد انتظامات سالن روبه رو شده بود، گرفت.

«سوژه‌هات تکراری» با دعوت یکی از اعضای گروه به تشویق هماهنگ حاضران اجرا شد. از نکات جالب توجه در اجرای این قطعه، نواختن کیبورد توسط سیروان خسروی از ابتدا و چیره دستی گیتاریست‌های گروه در اجرای این آهنگ بود.

خسروی پس از اجرای آهنگ «تنها نذار» ضمن معرفی نوازندگان گروه خود بیان کرد: نوازنده کیبورد یاشا حکمی، نوازنده گیتار امیر دانایی، نوازنده ساکسیفون نریمان ناعمی، نوازنده درام نیما حمیدی. نوازنده گیتار بیس آرش عیوضی و نوازنده گیتار سینا موسوی هستند. همچنین از کل عوامل فنی، تیم نورپردازی، تکنسین گروه و سایر دوستان تشکر می کنم.

در ادامه کنسرت آهنگ «این حس نابه» که به تازگی توسط سیروان خسروی منتشر شده است، برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر اجرا شد.

«درست نمیشم» نیز سیزدهمین آهنگی بود که برای اولین بار با تنظیم جدید برای حاضران اجرا و پس از آن در نهایت به درخواست مکرر حاضران آهنگ «دوست دارم زندگی رو» نواخته شد.

خسروی در پایان از حاضران در سالن تشکر و ابراز امیدواری کرد که دوباره مخاطبان خود را مانند امشب پرانرژی ببیند.

از نکات جالب توجه این اجرا فضای پر انرژی حاکم بر سالن و همراهی خوب مخاطبان با آهنگ‌هایی که اجرا می شد بود که غالبا در کنسرت‌های سیروان خسروی این موضوع دیده می‌شود.

«سوژه‌هات تکراریه»، «درست نمیشم»، «دوست دارم زندگی رو» و «قاب عکس خالی» از جمله محبوب ترین قطعات این کنسرت بودند که با همخوانی پرشور بیشتر افراد حاضر در سالن به اجرا درآمدند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در حال برگزاری است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو