عکس های عاطفه خازنی پور و همسرش و خانواده‌ + بیوگرافی کامل

عکس های عاطفه خازنی پور و همسرش و خانواده‌ + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

224

1398/11/30

18:43


عاطفه خازنی پور بازیگر جوان ایرانی ۱ آذر ۱۳۶۸ در بندر عباس به دنیا آمد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک فارغ التحصیل رشته نرم افزار کامپیوتر در مقطع  کارشناسی بوده و در سال ۹۱ از دانشگاه آزاد بندر عباس فارغ التحصیل شده است.

نمکستان: عاطفه خازنی پور بازیگر جوان ایرانی ۱ آذر ۱۳۶۸ در بندر عباس به دنیا آمد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک فارغ التحصیل رشته نرم افزار کامپیوتر در مقطع  کارشناسی بوده و در سال ۹۱ از دانشگاه آزاد بندر عباس فارغ التحصیل شده است. امروز میخواهیم به بیوگرافی عاطفه خازنی پور که این شب ها در سریال به رنگ خاک ساعت ۲۲.۱۰ از شبکه ۱ سیما پخش میشود بپردازیم ایشان در نقش لیلا بازی میکند.

عاطفه خازنی پور عکس عاطفه خازنی پور و همسرش بیوگرافی عاطفه خازنی پور

همسر عاطفه خازنی پور :

خانم خازنی پور در حال حاضر مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

صفحه اینستاگرام عاطفه خازنی پور :

این بازیگر با آیدی khazenipoor.official در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

عاطفه خازنی پور

سابقه فعالیت عاطفه خازنی پور :

وی به دلیل علاقه به بازیگری‌ تصمیم گرفت این حرفه را دنبال کند برای همین در موسسه بانو فیلم در بندر عباس زیر نظر استاد نادر رونده دوره بازیگری خود را گذراند و سپس رسما وارد عرصه بازیگری میشود اولین کار تصویری ایشان به صورت حرفه ای در سال ۹۲ در سریال خرچنگ به کارگردآنی استاد نادر رونده در نقش یک دختر دانشجو بود که بازی حرفه ای و درخشش خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

پس از آن در سال ۱۳۹۸ با ایفای نقش در سریال به رنگ خاک باری دیگر از قاب تلویزیون دیده شد. وی در این سریال در کنار بازیگرانی همچون برزو ارجمند و پوریا پورسرخ نقش آفرینی کرده است.  سریال به رنگ خاک به کارگردانی حسن لفافیان این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش است.

بیوگرافی عاطفه خازنی پور

فعالیت های دیگر :

این بازیگر خوب کشورمان علاوه بر فعالیت هنری و بازیگری علاقه خاصی نیز به هنر طراحی سیاه قلم دارد و بطور حرفه ای آن را دنبال میکند اما بیشتر مقصود ایشان روی بازیگری و دنبال هنر های خاص جذاب است تا به موفقیت بیشتری برسد در کنار آن در اوقات فراغت خود ورزش می کند کتاب میخواند و مطالعه میکند.

عکس های جدید و شخصی عاطفه خازنی پور

عکس های جدید و شخصی عاطفه خازنی پور

علیرضا جعفری و عاطفه خازنی پور

عکس علیرضا جعفری و عاطفه خازنی پور

بیوگرافی و عکس های جدید عاطفه خازنی پور

بیوگرافی و عکس های جدید عاطفه خازنی پور

عکس شخصی عاطفه خازنی پور

عکس شخصی عاطفه خازنی پور

جدیدترین عکس های عاطفه خازنی پور

جدیدترین عکس های عاطفه خازنی پور

زندگینامه و عکس عاطفه خازنی پور

زندگینامه و عکس عاطفه خازنی پور

عاطفه خازنی پور در سریال به رنگ خاک

عاطفه خازنی پور در سریال به رنگ خاک

عاطفه خازنی پور بازیگر سریال به رنگ خاک

عکس و بیوگرافی عاطفه خازنی پور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو