عکس های جدید هومن شاهی (گامنو) و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید هومن شاهی (گامنو) و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

315

1398/12/1

04:36


سید هومن شاهی با نام هنری هومن گامنو، خواننده ای با اصالت دزفولی است که با آهنگ معروف سوسن خانم خیلی زود به چهره ای محبوب و شناخته شده تبدیل شد.

نمکستان: سید هومن شاهی با نام هنری هومن گامنو، خواننده ای با اصالت دزفولی است که با آهنگ معروف سوسن خانم خیلی زود به چهره ای محبوب و شناخته شده تبدیل شد. وی در خردادماه سال ۶۸ در تهران متولد شد و در همین شهر رشد کرد و به مدرسه و سپس دانشگاه رفت اما جنوبی است و اهل خوزستان می باشد. مروری میکنیم به زندگی شخصی و فعالیتهای هنری این خواننده و ترانه سرای موفق و جوان کشور

هومن شاهی عکس هومن شاهی و همسرش بیوگرافی سید هومن شاهی هومن گامنو

زندگی خانوادگی :

پدرش، محمود شاهی دامپزشک است و یک زمانی خواننده بود و در کاباره ها میخواند. مادرش نیز معلم است و ۳۰ سال سابقه تدریس در دبستان را دارد. اما در حال حاضر بازنشسته می باشد. می گوید از زمانی که به شهرت رسیده خود را گم نکرده چون والدینی آگاه داشته و راهنمائیهای لازم را به او کرده اند. مثلا اینکه خودش روی پای خودش بایستد و به تنهایی و با تلاش همه چیز را به دست آورد بنابراین شهرت باعث نشده که آدم دیگری شود.

والدین او همواره مشوق وی در خوانندگی بودند و با فعالیت او در دنیای موسیقی مخالفتی نکردند. از تعداد خواهر برادرهای هومن اطلاعاتی در دسترس نیست و مشخص نیست که آیا او تک فرزند است یا نه دارای خواهر و برادر است. و اینکه اگر خواهران و برادرانی دارد آنها هم مانند او به خواندن و ترانه سرائی علاقه دارند یا نه.

هومن شاهی

تحصیلات :

در دانشگاه آزاد سه ترم نرم افزار خواند و بعد از آن انصراف داد. معتقد است که در دانشگاه چیز زیادی یاد نگرفت و هر آنچیزی که از کامپیوتر و نرم افزار میداند را با تلاش شخصی خودش و بیرون از آکادمی آموخته است.

همسر هومن شاهی :

هومن گفته که هنوز ازدواج نکرده اما کسی را در زندگیش دارد که او را به شدت دوست دارد.

  

هومن شاهی

خواندن اولین ترانه :

اولین ترانه ای که هومن شاهی اجرا کرد سوته دلان بود که آن را زمان تنها شانزده سال بیشتر نداشت  و بعد هم در یک استودیو، خواند و ضبطش کرد.

عضویت در گروه موسیقی بروبکس :

هومن شاهی پیش از آنکه به صورت حرفه ای وارد خوانندگی شود در خانه و به تنهایی ترانه مینوشت و رویش ملودی و آهنگ میساخت و بعد به آن گوش میداد. احساس میکرد خیلی خوب توانسته از پس این کار بر بیاید. زمانی که به یک استودیوی موسیقی در کرج میرود تا آهنگش را ضبط کند با اعضای گروه بروبکس که بعدها بسیار به شهرت رسید، آشنا میشود و اولین ترانه به اسم از حرمسرا تا آمستردام را روانه بازار میکنند.

بروبکس با ترانه سوسن خانم خیلی زود به گروه زیر زمینی بسیار مورد علاقه مردم بدل شد. این آهنگ در کافه ای به اسم کافه پارس ضبط شد و بعد از آن شرکت موسیقی آونگ میوزیک آلبومهای این گروه را منتشر میکرد. اولین آهنگ گروه: دلم تنگه واسه یه لقمه پیتزا بود که اعضای گروه زمانی که در دبیرستان درس میخواندند آن را ساخته بودند. از مشهورترین آهنگهای گروه بروبکس میتوان به: بدو دیره، قدرت دست خانوماست و عین مامان منه، اشاره کرد.

بازی در تئاتر :

به گفته خودش دوستان تئاتری زیادی داشته و خود نیز به شدت به تئاتر علاقمند است. به یکی از دوستانش به نام میثم نوروزی که تئاتری بود خواهش میکند که یک نقش خوب در تئاتر را برای بازی به او بدهد. دوستش نیز او را به نام سعید زارعی معرفی میکند و بدین ترتیب او تجربه بازیگری در تئاتر را نیز به کارنامه هنری خویش اضافه میکند.

حضور در سریال زیر همکف :

در سال ۹۸ سریال زیر همکف به کارگردانی بهمن گودرزی از شبکه یک در حال پخش است که ویدا جوان نقش آفرینی می کند.

هومن شاهی

خواندن در مجالس عروسی :

مدتی او به همراه بچه های بروبکس در مجالس عروسی و شادی مردم هنرنمائی میکرد و از این راه امرار معاش میکردند به گفته هومن او در سال ۹۱ برای چند دقیقه اجرا دستمزدی معادل هفت میلیون تومان طلب کرده است.

موهای دردسرساز خواننده جوان :

هومن شاهی در مصاحبه ای گفته است همیشه قبل از اینکه به شهرت برسد به خاطر جنس خاص موهایش که فر و انبوه است و حالت ژولیده و شلخته ای دارد همواره در خیابان مورد کنجکاوی نگاه های مردم قرار میگرفت. بعد شهرت هم به خاطر همین موهای خاصش، مردم خیلی راحت تر میتوانستند او را در کوچه و خیابان شناسایی کنند و برای گرفتن عکس و امضا به سراغش بروند.

همکاری با عوامل خندوانه :

هومن شاهی چندین ترانه را برای برنامه خندوانه خوانه. ترانه خلیج فارس و بخند خندوانه دو ترانه شناخته شده و محبوبی است که هومن آن را خواند و مورد پسند مخاطبان خندوانه قرار گرفت. او سال ۹۳ با رامبد جوان آشنا می شود و علاوه بر اجرای چندین ترانه، حدود بیست قطعه بدون کلام را نیز برای برنامه خندوانه میسازد.

از فست فودی تا استودیوی خانگی :

شغل دوم هومن، مدیریت دو فست فودی به نام گام برگر در تهران و کرج است. همچنین او یک استودیوی خانگی ضبط موسیقی نیز دارد.

صفحه اینستاگرام هومن شاهی :

هومن با آیدی hoomangamno در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام هومن شاهی

در ادامه عکس های جدید و دیده نشده هومن شاهی را را خواهید دید.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده هومن شاهی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده هومن شاهی

عکس های دیده نشده هومن شاهی

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی هومن سیدی و هومن برق نورد

هومن شاهی در سریال زیر همکف

هومن شاهی در سریال زیر همکف

 

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده هومن شاهی

عکس و بیوگرافی هومن شاهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو