تورهای اروپا مقصدی بی چون و چرا

منبع: همگردی

69

1398/12/1

18:01


اروپا از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب زیبا و دیدنی است. 50 کشور در قاره اروپا وجود دارند که هرکدام زبان، تاریخ و فرهنگ مخصوص به خود را دارند. مخاطبان تورهای اروپا کم نیستند. حتی خود اروپایی ها هم اگر فرصت پیدا کنند به یک یا چند کشور اروپایی سفر می کنند. به همان میزان که گردشگران اروپایی علاقه مند به دیدنمکان های تاریخی کشورهای آسیایی مانند چین، هند، ایران و ژاپن هستند، گردشگران آسیاییازجملهایرانی ها آرزوی دیدنمکان های تاریخی و توریستی کشورهای اروپایی را دارند.آب وهوای تمیز و عالی، تفریحات آبی،طبیعت بی نظیر، مراکز خرید متنوع، جاذبه های تاریخی گوناگون سبب شده تا مسافران به فکر شرکت در تورهای اروپایی باشند.از پرمخاطب ترین مقاصد تورهای اروپا به پاریس، بوداپست، لندن، وین، آمستردام، میلان، برلین و... می توان اشاره کرد. علاوه بر این شرکت در تورهای اروپا سبب می شودکه شما تاریخچه سفرتان را تقویت کنید. همچنین ویزای شینگن از جمله ویزاهای ارزشمندی است که افراد بسیاری برای دریافت آن تلاش می کنند.

تعطیلات نوروز را برای شرکت در تور مجارستان نوروز 99 غنیمت شمارید

اگر تمایل دارید آغاز سال نو را درجایی جز ایران جشن بگیرید و تابه حالهم به بوداپست سفر نکرده اید اکنون زمان آن رسیده تا در تور مجارستان نوروز 99شرکت کنید. باز شدن شکوفه و سرسبزی درختان را در کنار رود زیبای دانوب شاهد باشید. برای رفع خستگی یک سال گذشته به استخرها و حمام های آب گرم بوداپست بروید و حسابی لذت ببرید. در تور مجارستان نوروز 99 بیشتر با آداب و رسوم و غذاهای این کشور آشنا می شوید. هدف از سفر در کنار استراحت و تفریح چیزی جز آشنایی با فرهنگ هر کشور و دیدن جاذبه های شاخص هر شهر نیست. نوروز امسال بهترین فرصت برای این است که هم دیدتان بازتر شود و هم به سبب شرکت در تور گروهی مجارستان ژیوار، دوستان جدیدی پیدا کنید.

اگر مسافر تور فرانسه نوروز 99 هستید

اگر مسافر تور فرانسه نوروز 99 هستید و یا قصد دارید در این تور شرکت کنید لازم است پیش از سفرتان از چند موضوع مطلع شوید.

1) برای دریافت ویزا اگر شک دارید و احتمال می دهید که ریجکت شوید بهتر است با گروه ژیوار مشورت کنید. کشور فرانسه در خصوص صدور ویزا به مسافران سخت می گیرد، اما ازآنجایی که آژانس ژیوار از اعتبار خوبی نزد سفارت فرانسه برخوردار است، احتمال اینکه سفارت به شما ویزا ندهد تا حد زیادی کم می شود.

2) حتماً در تاریخ تعیین شده برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید در دفتر انگشت نگاریvfs حاضر شوید.

3) برای تور فرانسه نوروز 99 حتماً باید ضمانت نامه ارائه دهید. مبلغ ضمانت نامه بسته به شرایط هر فرد متفاوت است اما این مبلغ برای هر نفر کمتر از صد میلیون تومان هم نیست.

4) عوارض خروج از کشور را چند روز پیش از سفر به صورت اینترنتی و یا مراجعه به بانک ملی پرداخت نمایید. اگرچه که می توانید در فرودگاه هم پرداخت کنید اما بهتر است دقیقه نودی نباشید.

5) هوا در این زمان از سال نه خیلی گرم است نه خیلی سرد. بهار پاریس کم کم از راه می رسد اما بهتر است لباس گرم به همراه داشته باشید تا خیالتان راحت باشد.

6) روزانه حدود 130-100 یورو برای هر نفر برای تور فرانسه کنار بگذارید. ممکن است به کمتر از این مبلغ هم احتیاجتان بشود ولی اگر پول زیاد بیاورید بهتر از این است که کم بیاورید.

7) اگر به دنبال وای فای رایگان هستید در هتل ها، کافه و رستوران ها، موزه هامی توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. در سایتیوروچیپو لیست مکان هایی که اینترنت رایگان دارند را می توانید بیابید.

تور فرانسه و مجارستان نوروز 99 را چه زمانی بخریم؟

برای اینکه در تعطیلات عید بتوانید در فرانسه یا مجارستان باشید و از شرکت در تورها جانمانید، بهتر است از سه ماه قبل برای خرید تور اقدام کنید. چون هم پروسه اخذ ویزا دو تا سه هفته کاری طول می کشد و هم ظرفیت تورها سریع پر می شود. درست است که تورهای اروپامعمولاً یک هفته تا ده روز به طول می انجامند ولی پروسه ثبت نام در تور، ترجمه مدارک، دریافت گردش مالی از بانک،انگشت نگاری، ارائه ضمانت نامه و... همگی حدود دو تا سه ماه زمان می برند. پس خیال نکنید که در اسفند ماه می توانید برای خرید تور فرانسه و مجارستان اقدام کنید زیرا که برای شرکت در این تورها خیلی دیر شده است و شما زمان کافی برای طی کردن مراحل اخذ ویزای شینگن را ندارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو