زندگینامه فرزاد فرخ و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام | مهمان برنامه دورهمی

زندگینامه فرزاد فرخ و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام | مهمان برنامه دورهمی


منبع: کولاک

192

1398/12/1

19:33


در این مطلب درباره زندگینامه فرزاد فرخ و همسرش نوشته ایم. فرزاد فرخ خواننده جوان کشورمان در برنامه دورهمی پنجشنبه ۱ اسفند مهمان مهران مدیری بود. نام اصلی فرزاد فرخ “امید فرخی فرد شیرازی” است. این خواننده  ۲ بهمن ماه سال ۶۵ در شیراز به دنیا آمد.

زندگینامه فرزاد فرخ و همسرش

زندگینامه فرزاد فرخ و همسرش

فرزاد فرخ یکی از نو ظهورهای خوانندگی شرکت آوازینو حسن اردستانی در کنار خوانندگانی چون حمید هیراد و گروه ماکان بند است، با نوازندگی شروع کرد و از آهنگسازی به خوانندگی رسید.

فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با کلاس های گیتار آغاز کرد، بعد از مدتی به سمت پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی و ملودی کرد و آروم آروم به سمت ساخت آهنگ برای خوانندگان همتراز شد. فرزاد فرخ با همکاری دوست میکس مسترش امیرعلی هدایت زاده در استودیوی شخصی منزل خود در تهران دو تک بنام های هوای تو و لبخندت را در یک کانال تلگرامی منتشر کرد، این کار به شدت گرفت و موجب شهرت وی شد.

اوایل که به دور از عرصه ی موزیک و آهنگ بودم و تازه استارت زده بودم کارم را، ولی ساختن موسیقی را شدیدا دنبال میکردم دلیلش هم نیز واضح است که در زمینه ترانه و ملودی رو خیلی کار کردم علاقه داشتم به نوشتن و آهنگسازی. از جمله آهنگ های زیبا و شنیدنی فرزاد فرخ می توان عشقم ، هوای تو ، لبخند و … را نام برد.

فرزاد فرخ هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

پیج اینستاگرام فرزاد فرخ

instagram.com/farzadfarokh_official

آهنگ های فرزاد فرخ

کافه

دیوار

لبخند

ای جان

دیوانگی

تو آمدی شدی تمام من

گل سرخ

دردانه

لبخند

اهل عاشقی

عاشق خجالتی

خواب

هوای تو

فرزاد فرخ

فرزاد فرخ

زندگینامه فرزاد فرخ و همسرش + زندگی شخصی

زندگینامه فرزاد فرخ و همسرش + زندگی شخصی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو