مدل شومیز مشکی در انواع طرح های مجلسی و ساده

مدل شومیز مشکی در انواع طرح های مجلسی و ساده


منبع: آرگا

1,523

1398/12/2

01:40


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل شومیز مشکی زنانه و دخترانه با طرح های مجلسی و ساده را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

شومیز از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان است که در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین این طرح ها ، شومیز با رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل شومیز مشکی با طرح های مجلسی و ساده

شومیز لباس خاص زنانه ای است که دارای طرح های متنوعی می باشد همچنین این لباس ها دارای ظاهری باوقار می باشند و حتی شما می توانید با پوشیدن ساده ترین طرح های شومیز ظاهری متین و بی نظیر پیدا کنید. در ادامه انواع مدل شومیز مشکی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل شومیز مشکی

طرح های شومیز مشکی

برای دوخت شومیز مشکی از پارچه های مختلف نظیر حریر و ساتن و گیپور و … استفاده می شود به همین دلیل این طرح لباس به زیبایی روی بدون می نشیند و فرم اندام شما را لاغر و کشیده تر نشان می دهد.

اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس رسمی ظاهری سنگین و موجه داشته باشید بهتر است مدل شومیز مجلسی شیک و زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین می توانید از شومیز های ساده تر در مهمانی و دورهمی های دوستانه استفاده نمایید.

شومیز مشکی زنانه و دخترانه در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد و این بلندی و کوتاهی شومیز علاوه بر اینکه می تواند باعث متناسب تر نشان دادن قد شما گردد باعث می شود تا شما بتوانید استایل جذاب و منحصر به فردی را به کمک این طرح لباس برای خود بسازید.

شومیزهای بلند مشکی برای پوشیدن در مجالس رسمی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی نیز شما می توانید شومیزهای کوتاه مشکی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

شومیز آستین دار زنانه

شومیز دخترانه ساده

شومیز یقه قایقی

شومیز یقه قایقی

شومیز مشکی زنانه

شومیز خاص زنانه

شومیز زنانه شیک

مدل شومیز گیپور

شومیز شیک و آستین دار

شومیز آستین دار و زیبا

شومیز ساده زنانه

شومیز ساده و جذاب

شومیز حریر زنانه

شومیز کار شده با تور

شومیز دخترانه شیک و جدید

شومیز جذاب دخترانه

مدل شومیز زنانه

شومیز ساده و متفاوت دخترانه

شومیز را می توانید به همراه دامن و شلوار جین و ساپورت و کت و … بپوشید که طرح و رنگ هر یک از این لباس ها باید به گونه ای انتخاب شود که با طرح و رنگ شومیز همخوانی و مطابقت داشته باشید.

اگر شما دارای قدی بلند و پاهای باریکی هستید می توانید با خیال راحت شومیز را به همراه دامن بپوشید که در این صورت بهتر است شومیز دارای قد نسبتا کوتاه یا متوسطی باشد تا در هنگام پوشیدن با دامن زیبایی و جذابیت خود را بدرستی نشان دهد.

شومیز با رنگ سیاه اگر به همراه شلوار جین پوشیده شود جذابیت ظاهری تان افزایش پیدا می کند همچنین شما می توانید این طرح لباس را به همراه شلوار جین دم پا گشاد و شلوار جذب و … بپوشید.

اگر شما تمایل دارید شومیز را به همراه کت مجلسی بپوشید بهتر است رنگ شومیز و کت را به گونه ای انتخاب نمایید که مکمل یکدیگر باشند تا با پوشیدن این ست لباس مجلسی در مهمانی ها و مجالس به زیبایی بدرخشید.

شومیز زنانه مشکی

شومیز ساده مجلسی

شومیز ساده مشکی

شومیز مشکی جدید

شومیز آستین دار

شومیز آستین دار

مدل شومیز شیک

شومیز زنانه شیک و آستین دار

شومیز دکمه دار

شومیز دکمه دار

شومیز ساده و مشکی

شومیز سیاه و مجلسی

شومیز مجلسی و زیبا

شومیز دخترانه شیک و زیبا

شومیز مشکی و آستین دار

شومیز نیم تنه زنانه

شومیز آستین دار

شومیز ساده

شومیز ساده مشکی

شومیز ساده زنانه

شومیز مجلسی

شومیز زیبا و خاص زنانه

شومیز شیک و مجلسی زنانه

شومیز مجلسی مخصوص خانم های شیک پوش

شومیز زیبا و مجلسی

شومیز آستین دار زنانه

در این مطلب با انواع مدل شومیز مشکی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شومیز شیک و مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو