دانلود بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story برای کامپیوتر

دانلود بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

88

1398/12/2

05:27


داستان بازی KATANA KAMI درباره سامورایی شجاع و جنگجویی به نام دوجیما است که باید روزها شمشیر بسازد و شب ها به کاوش سیاهچاله ها بپردازید تا غنائم جمع آوری کند. تمامی این ها برای آزادی دخترش است که تبهکاران طلب پول زیادی برای رهاکردن وی دارند. این بازی اثری از استودیو Acquire Corp است که در سبک اکشن، نقش آفرینی و خشونت آمیز توسعه یافته است. شما باید تا جایی که می توانید پول جمع آوری کنید و اشیاء قیمتی را پیدا کنید. اما تبهکاران شما را رها نمی کنند و همواره قصد نابودی شما و جلوگیری از ثروت اندوزی شما را دارند. پس خود را برای ادای دین و مبارزه با دشمنان این سرزمین خیالی آماده کنید.

بیش از ۱۰۰ اسلحه مختلف و ۹شیوه ی مبارزاتی متنوع در بازی KATANA KAMI طراحی شده اند که می توانید هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید. سیاهچاله های بازی اسرارآمیز هستند و فضایی ایزومتریک و هک-اند-اسلش در آن ها شکل گرفته است. تمامی محیط های سیاهچاله ها به صورت تصادفی تولید می شوند که المان های فرهنگ تاریخی ژاپن در آن ها رعایت شده است. بخش جذاب بازی، حالت دونفره آن می باشد که می توانید با یکی از دوستان خود (به صورت آنلاین) در سیاهچاله ها حضور یابید و مبارزه کنید. سه فرقه مجزا در محیط بازی وجود دارند که می توانید علیه آن خیانت کنید، همراهشان باشید یا بی تفاوت نسبت به آن ها. رفتار شما با این فرقه ها بر روی سرونوشت شما که با تیغه ی شمشیر نوشته شده است، خیلی اثرگذار نخواهد بود! از کاراکترهای محبوب فرنچایز Way of the Samurai در این بازی نیز استفاده شده است و چهره های آشنای زیادی را در گیم پلی بازی خواهید دید.

KATANA KAMI A Way of the Samurai Story PC-CODEX

دانلود-بازی-KATANA-KAMI

info

The Way of the Samurai is forged in battle! Play as a ronin during Japan’s Meiji Restoration in the volatile Rokkotsu Pass. The swordsmith Dojima falls into debt and his beautiful daughter is taken as collateral. Help repay the debt by crafting swords by day and exploring the mysterious, twisting dungeons of the Ipponmatsu Cave for valuable materials at night.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1 64-bit

Processor: Intel Core i3-4170 @ 3.70GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA@ GeForce@ GTX 460 or better

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story-CODEX با لینک مستقیم

نظرات


تصویری


ویدئو