اخذ اثر انگشت برای رأی دادن در انتخابات مجلس 98 اختیاری است

منبع: مینویسم

116

1398/12/2

16:43


اخذ اثر انگشت برای رأی دادن اختیاری است

طبق اطاعیه شماره ۲۶ ستاد انتخابات کشور از آنجایی که تأیید هویت رای دهندگان بوسیله دستگاه های الکترونیک انجام می شود با موافقت شورای نگهبان اخذ اثر انگشت برای رای دادن اختیاری است. 

به گزارش خبرگزاری ایسنا

اخذ اثر انگشت اختیاری است

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۶ اعلام کرد که اخذ اثر انگشت رای دهندگان اختیاری است.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه شماره ۲۶ ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

به اطلاع کلیه مجریان و دست اندرکاران انتخابات می‌رساند با توجه به احراز هویت رای دهندگان به وسیله دستگاه‌های الکترونیک و ثبت کد ملی افراد در سامانه انتخابات و به‌منظور تسهیل فرآیند اخذ رای با موافقت شورای محترم نگهبان، اخذ اثر انگشت اختیاری است.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

ستاد انتخابات کشور:

اخذ اثر انگشت برای رأی دادن اختیاری است

ستاد انتخابات کشور گفت: به منظور تسهیل فرآیند اخذ رأی با موافقت شورای محترم نگهبان اخذ اثر انگشت اختیاری است.
به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۶ خود اعلام کرد: به اطلاع کلیه مجریان و دست اندرکاران انتخابات می‌رساند، با توجه به احراز هویت رأی دهندگان به وسیله دستگاه‌های الکترونیک و ثبت کد ملی افراد در سامانه انتخابات و به منظور تسهیل فرآیند اخذ رأی با موافقت شورای محترم نگهبان اخذ اثر انگشت اختیاری است.
منبع خبر

به گزارش خبرگزاری ایرنا

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۶ تاکید کرد: به اطلاع کلیه مجریان و دست اندرکاران انتخابات می رساند با توجه به احراز هویت رای دهندگان به وسیله دستگاه های الکترونیک و ثبت کد ملی افراد در سامانه انتخابات و به منظور تسهیل فرآیند اخذ رای با موافقت شورای محترم نگهبان اخذ اثر انگشت اختیاری است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه – دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه – ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

منبع خبر

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو