دانلود It’s Full of Sparks v2.1.1 – بازی ماجراجویی پر از جرقه برای اندروید

دانلود It’s Full of Sparks v2.1.1 – بازی ماجراجویی پر از جرقه برای اندروید


منبع: دانلود ها

126

1398/12/2

18:16


بازی It’s Full of Sparks توسط استودیو بازی سازی Noodlecake Studios Inc در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک ماجراجویی می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. بازی از جایی شروع می شود که جرقه زندگی روشن شود. شمارش معکوس شروع شده و داستانی سرگرم کننده در انتظار شما خواهد بود. برای یافتن یک پیرمرد فشفشه ای که هنوز کسی آن را روشن نکرده، باید راه درازی را پشت سر بگذارید.

اما زندگی بدون وجود جرقه چگونه است و چه حوادثی در انتظار شخصیت اصلی بازی می باشد؟ این سوالی است که شما برای یافتن پاسخ آن باید راهی مسیر پر پیچ خم شوید. در این بازی بیش از ۸۰ چالش مختلف برای بازی باز تعریف شده است که با پشت سر گذاشتن هر یک از این مراحل چالشی دیگر در انتظار شما خواهد بود. وجود پازل های مختلف در کنار مراحل متنوع بازی یکی از نکات قوت این بازی می باشد. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

It’s Full of Sparks v2.1.1 Apk + Mod

بازی-its-full-of-sparks-اندروید

info

It’s Full of Sparks is a beautiful platforming experience about the life of a firecracker. Embark on a journey to find The Old One, a mythical firecracker whose fuse has never been lit. But what is life without sparks?

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود شده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو